TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כנס בית החולים העתידי בשיבא


כנס בית החולים העתידי בשיבא
בינה מלאכותית, רובוטים ומקצועות חדשים בעולם הרפואה

השבוע מתקיים כנס בינלאומי במרכז הרפואי שיבא תחת הכותרת "בית החולים העתידי". בכנס דנים בעתיד בתי החולים בארץ ובעולם בעוד 30-20 שנה. בכנס השתתפו עשרות בכירים מעולם הרפואה - רופאים ומנהלי מערכות רפואיות מישראל, ארה"ב ואירופה - ונידונו בו השינויים הצפויים בעשור הקרוב וכיצד בעקבות השתנות הטכנולוגיה, שינויים דמוגרפיים כלל עולמיים והתפתחות הבינה המלאכותית, תחום הרפואה הולך ומשנה את פניו.


את הכנס פתחו פרופ' מרדכי שני, נגיד קרן המחקרים של שיבא, וצ'ארלס (צ'יפ) קאהן, נשיא הפדרציה של בתי החולים בארה"ב, שאמר כי הוא מקווה שניירות העמדה שייצאו מהכנס יתוו את הדרך למוכנות המרכזים הרפואיים המובילים בעולם לשינויים הצפויים. פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא, אמר כי "הישות הנקראת בית חולים תהיה לא רק בין קירות בית החולים אלא בכל מקום. בתי החולים העתידיים יידרשו לתת מענה רפואי גם לחולים שאינם נמצאים בין כתליהם. אנו עוסקים היום ביצירת הפתרונות החדשניים ביותר שחלקם בשלבי פיתוח וחלקם עוד בגדר מחשבה וחלום. החזון אשר מתגבש היום וההחלטות שנקבל כאן יהיו חלק מהעולם של המחר".


בכנס התקיימה הרצאת אורח של העתידן ד"ר דניאל קראפט, מאוניברסיטת סטנפורד, שדיבר על האופן בו טכנולוגיית הבינה המלאכותית, עיבוד המידע והרובוטיקה ישנו ללא היכר את פני הרפואה בעתיד הקרוב והרחוק.


בכנס נידונו שלושה נושאים עיקריים במסגרת שולחנות עגולים:
התמורות וההתפתחויות בעיצוב ובתפקיד של בתי החולים המובילים - בהנחיית ד"ר גרי קפלן, לשעבר יו"ר ומנכ"ל Virginia Mason Health System אשר דורג על ידי ה-Modern Healthcare's Annual Listing כאחד מ-50 המנהלים המשפיעים (13 פעמים ברצף), וד"ר איל צימליכמן, סגן מנהל המרכז הרפואי שיבא לרפואה וחדשנות. הדיון בשולחן זה עסק בהגדרת תפקיד בית החולים העתידי, בשינויים המבניים בארגון ובתפקוד בתוך בית החולים לאור הצמצום במודל האשפוז, בשאלה האם מרכזי בריאות אקדמיים יישארו רלוונטיים כמרכזי הטיפול המיטבי, המנהלים את שירותי האשפוז ואת אזור הטיפול, וכיצד הופך בית חולים מוביל למרכז מוביל לחדשנות רפואית ולפיתוח והטמעה של טכנולוגיות רפואיות מתקדמות.

הרחבת תפקידם של בתי החולים המובילים בתוך הקהילה – בהובלת סר ג'ונתן מייקל, לשעבר היועץ של בית החולים Queen Elizabeth ומרצה בכיר באוניברסיטת ברמינגהם וד"ר אסנת לבציון-קורח, מנהלת המרכז הרפואי ע"ש יצחק שמיר (אסף הרופא). שולחן זה עסק בסוגיית טיפול בחולים מחוץ לכותלי בתי החולים, בשאלה כיצד בתי החולים יעניקו טיפול אינטגרטיבי במשותף עם שרותי רפואה בקהילה, בתחום הרפואה מותאמת אישית, רפואה מרחוק והטיפול בחולים שהיו מאושפזים על פי הגישה המסורתיות.

מקצועות העתיד ברפואה, חינוך והכשרה – בהנחיית ד"ר פול רוטמן, מנכ"ל המרכז הרפואי ג'ונס הופקינס בארה"ב ודיקאן בית הספר לרפואה של ג'ונס הופקינס ופרופ' ארנון אפק, המשנה למנהל המרכז הרפואי שיבא ומנהל בית החולים הכללי. שולחן זה עסק בשינויים במקצועות הרפואה השונים, בחינוך ובהכשרה הנדרשים לענות על השינויים ההלו. אילו מקצועות חדשים רפואיים צפויים לנו בזמן הקרוב ואילו מיומנויות והתמחויות יידרשו בבית החולים של העתיד? איך מכילים את ההתפתחויות הטכנולוגיות החדשות, רובוטיקה ו- AI ואיך אלו ישפיעו על החינוך וההכשרה של הרופאים והאחיות בעתיד?

בסוף הכנס תוצג "מפת דרכים" שתכלול עקרונות מנחים עבור מרכזים רפואיים אקדמיים מובילים כיצד עליהם לפעול לאור השינויים והתמורות הצפויים ב-20 השנים הקרובות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il