TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Global Eagle וגילת מציגות לראשונה אינטרנט מהיר במטוסים על גבי לוויין נמוך מסלול (LEO) של Telesat


צוותי גילת ו-Global Eagle על רקע מטוס הניסוי "אלבטרוס 1" של Global Eagle (קרדיט: חברת גילת)
אבן הדרך הראשונה בתעשייה הושגה בידי גילת ו-Global Eagle אשר הציגו קישוריות מהירה בטיסת ניסוי חיה תוך שימוש בלוויין Phase 1 LEO של Telesat

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום על תפקיד המפתח שלה בהצגה הראשונה אי-פעם של אינטרנט מהיר במטוסים באמצעות לוויין נמוך מסלול (LEO). אבן הדרך בתעשייה הושגה באמצעות מטוס הניסוי "אלבטרוס 1" של Global Eagle, המודם הלווייני המוטס של גילת ולוויין Phase 1 LEO של Telesat אשר שוגר מוקדם יותר השנה. הניסוי הדגים בהצלחה קישוריות רציפה ומעבר בין הלוויינים במסלול גאוסטציונרי (GEO) ולווייני ה-LEO של Telesat.

"Telesat שמחה לשתף פעולה עם חברות חדשניות כמו גילת ו- Global Eagleאשר מכירות בפוטנציאל של מערכת לווייני ה-LEO של Telesat לשנות את חוויית האינטרנט המהיר במטוסים עבור מיליוני נוסעים ברחבי העולם," אמר ארווין הדסון, סמנכ"ל Telesat LEO. "טיסה זו של מטוס הניסוי של Global Eagle, עם המודם הלווייני המוטס של גילת, מאשרת כי ארכיטקטורת לווייני ה-LEO המתקדמת של Telesat עונה לדרישותיה של Global Eagle לקישוריות פס רחב רציפה כמו ברשתות קרקעיות עבור מגוון יישומים, כולל היכולת לעבור בין לווייני LEO ל-GEO.

" Global Eagleבטוחה שמערכת לווייני ה-LEO המתוכננת על-ידי Telesat תשפר באופן מהותי את חווית האינטרנט המהיר במטוסים של הנוסעים, עם ביצועים מובילים של שיהוי, מהירות וכיסוי גלובלי " אמר פר נורן, סמנכ"ל בכיר ב-Global Eagle. "בחרנו לשתף פעולה עם גילת נוכח ביצועי הפלטפורמה מרובת היישומים שלה ותוכניות העבודה שלה עבור LEO."

"שיתוף הפעולה המתמשך של גילת ו- Global Eagleעם Telesat הביא לשוק את ההישג יוצא הדופן הזה המאשרר את חזון הדור הבא של האינטרנט המהיר במטוסים," אמר רון לוין סמנכ"ל לקוחות אסטרטגיים ותקשורת בתנועה בגילת. "הפתרון של גילת הוכיח כעת לא רק את היתרונות הטכנולוגיים שלו בתמיכה במגוון יישומים, לוויינים, תדרים ואלומות, אלא גם את המעבר הראשון מסוגו בעולם בין לוויינים במסלולים שונים."

אודות Global Eagle
Global Eagle הינה ספקית מובילה של קישוריות פס רחב מבוססת לוויין, שירותי טלוויזיה, תוכן וניתוח נתונים לשוק התעופה, לשוק הימי, לחברות ולגופי ממשל. Global Eagleמציעה מגוון משולב של תכנים ופתרונות תקשורת במהירות גבוהה עבור חברות תעופה, מטוסים פרטיים, ספינות שיט, ספינות מסחריות, יאכטות ענק, מעבורות, ארגונים עסקיים, גופי ממשל וצבא ברחבי העולם, יחד עם טכנולוגיות יחודיות לביצועים משופרים וגישה בלעדית לתכני פרמיום. עם 1,400 עובדים בשש יבשות ורשתות לווייניות וקרקעיות מובילות, החברה מספקת שירות יוצא דופן ושירותי ייעוץ ללקוחותיה.

אודות גילת רשתות לוויין
גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) היא ספקית עולמית מובילה של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. עם 30 שנות ניסיון, אנו מתכננים ומייצרים מוצרים חדשניים, ומספקים פתרונות כוללים ושירותים מקצה לקצה, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו. כחברה המספקת פתרונות תחרותיים בעלי ערך גבוה, היצע המוצרים שלנו כולל פלטפורמת רשת תקשורת לווינית מבוססת ענן, מודמים במהירות גבוהה, אנטנות ניידות בעלות ביצועים גבוהים, ומגברי מצב-מוצק (SSPA) וממירי תדרים (BUC) להספקים גבוהים בעלי יעילות גבוהה.


הפתרונות המקיפים של גילת תומכים בישומים רבים עם היצע מוצרים רחב, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר. ישומים מרכזיים אלו כוללים קישוריות פס רחב, תמסורת סלולרית, שירותים לארגונים, אינטרנט מהיר בטיסות (IFC), קישוריות לכלי שייט ולרכבות, וקישוריות לכוחות בטחון, חירום והצלה. גילת הינה חברה הנשלטת ע"י קרן פימי. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה www.gilat.com.








טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il