TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסטארט אפ הישראלי Virtual Crypto יאפשר רכישה של קנאביס באמצעות ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים


אלון דיין, מנכל Virtual Crypto
מעבר לקבלת תשלומים, התוכנה תאפשר לקמעונאי הקנאביס דיוק רב בחיזוי אישור עסקאות קריפטו על ידי הבלוקצ'יין, באמצעות שימוש באלגוריתמים ייעודיים

חברת הסטארט אפ הישראלית Technologies Ltd. Virtual Crypto (www.virtual-crypto.com) מראש העין, הנסחרת בזירת ה-QB בשווקי ה-OTC (Over the Counter) בארצות הברית תחת הסימול VRCP (OTCQB:VRCP), ועוסקת בפיתוח ואספקת פתרונות להנגשה לציבור של מטבעות קריפטוגרפים, צפויה להשיק בחודשים הקרובים מוצר תוכנה המותאם עבור צורכיהם של קמעונאי הקנאביס בארה"ב, שיאפשר לקבל תשלומים במטבעות קריפטוגרפיים בזמן אמת ובעמלות סליקה נמוכות. פיתוחו המלא של המוצר צפוי להסתיים בסוף הרבעון הנוכחי.


מעבר לקבלת תשלומים, התוכנה תאפשר לקמעונאי הקנאביס דיוק רב בחיזוי אישור עסקאות קריפטו על ידי הבלוקצ'יין, באמצעות שימוש באלגוריתמים ייעודיים. הפתרון של Virtual Crypto יונגש עבור בתי הממכר באמצעות אפליקציה למכשירי אנדרואיד, אותה ניתן יהיה להוריד למכשירי סמארטפון, טאבלטים ומערכות נוספות בנקודות מכירה.


הטמעת התוכנה החדשה כחלק מפתרונות התשלום של קמעונאי קנאביס צפויה להעשיר את חוויית הקניה של הלקוחות ולעודד אותם לשלם במטבעות קריפטוגרפיים. ההחלטה של Virtual Crypto להציע פתרון המבוסס על תוכנה בלבד נשענת על משוב מהתעשייה ועל הבנה של צורכי בתי הממכר לקנאביס. הפתרון שמציעה החברה מאפשר לבתי הממכר לרכוש את התוכנה בלבד כמוצר עצמאי, או כחלק מפתרון חומרה הכולל נקודת מכירה.


הטרנזקציות המתבצעות באמצעות Virtual Crypto פשוטות. לצורך רכישת קנאביס באמצעות הפתרון של החברה הישראלית, על המשתמש לסרוק ברקוד שמופיע על צג נקודת המכירה בחנות, שמייצג שורה של משתנים ייחודיים לגבי העסקה הספציפית המתבצעת. בעלי החנות יקבלו בתוך שניות אישור עסקה בהתאם לכמות המוצרים שנמכרה. בדומה לפתרונות אחרים של Virtual Crypto, התוכנה מאפשרת עסקאות בזמן אמת ומבטיחה את שער החליפין הטוב ביותר בעמלה הנמוכה ביותר המוצעת בשוק, על בסיס אלגוריתמים שסורקים במהירות בורסות קריפטו רבות.


לצורך רכישת קנאביס באמצעות הפתרון של Virtual Crypto הישראלית, על המשתמש לסרוק ברקוד שמופיע על צג נקודת המכירה בחנות, שמייצג שורה של משתנים ייחודיים לגבי העסקה הספציפית המתבצעת. בעלי החנות יקבלו בתוך שניות אישור עסקה בהתאם לכמות המוצרים שנמכרה. בדומה לפתרונות אחרים של Virtual Crypto, התוכנה מאפשרת עסקאות בזמן אמת ומבטיחה את שער החליפין הטוב ביותר בעמלה הנמוכה ביותר המוצעת בשוק, על בסיס אלגוריתמים שסורקים במהירות בורסות קריפטו רבות.


פתרון התוכנה החדש של Virtual Crypto לענף הקנאביס החוקי פונה לשוק שחווה צמיחה חזקה. מחקר של Grant View Research שפורסם בסוף אפריל מעריך ששוק המריחואנה החוקית העולמי יגיע להיקף של כ-146 מיליארד דולר עד סוף שנת 2025. החברה מדווחת שהאימוץ הגדל של מריחואנה לטיפול במצבים רפואיים כמו סרטן, הפרעות נפשיות, כאבים כרוניים ומצבים אחרים, צפוי להניע קצב צמיחה שנתי ממוצע (CAGR) של כ-35% בין השנים 2016 ל-2025.


Virtual Crypto תעניק לקמעונאים שירותי תמיכה ועדכוני גרסאות, וצוות המו"פ של החברה תחפש באופן מתמיד דרכים לשפר את המוצר תוך שילוב של צורכי התעשייה המגיעים מהשטח לפני שתוציא את האפליקציה לשימוש רחב ב-2019.


אלון דיין, מנכ"ל Virtual Crypto, מסר: "הפתרון שאנו מציעים לחנויות ממכר הקנאביס מהווה אופציית תשלום חשובה בשוק שמתפתח בקצב מואץ". דיין הוסיף: "כסף מזומן לא ייעלם בבת אחת, אך השימוש הגובר של הציבור במטבעות קריפטו והיכולת של הציבור לבצע עסקאות באופן דיגיטלי בכלל ובאמצעות מטבעות קריפטו בפרט, ישנו את האופן שבו צרכנים יבצעו רכישות בשוק הקנאביס. התוכנה של Virtual Crypto מאפשרת ביצוע עסקאות בזמן אמת בלי שהקמעונאי יידרש להשקיע ברכישת חומרה".


חברת Virtual Crypto Technologies Ltd. הוקמה בינואר 2018 על ידי צוות יזמים ישראלים הכולל את המנכ"ל אלון דיין, המדען הראשי ד"ר רועי יצחק ומומחה הקריפטו גיא כורם. אלון דיין שימש בין היתר כמייסד משותף ומנכ"ל של חברת התקשורת האלחוטית Celliboost ושל חברת הסייבר L1-Systems Ltd.. ד"ר רועי יצחק הוא מומחה למתימטיקה שימושית ולאלגוריתמים של ביג דטה, שצבר ניסיון עשיר במחקר יישומי ובאקדמיה בתחומים דוגמת כריית נתונים וניתוח רשתות. בין היתר, פיתח ד"ר יצחק אלגוריתמים עבור החברות Gett (לשעבר Get Taxi) ו-Fiverr, והוביל צוותי מו"פ ב-AT&T, HP ו-Outbrain. גיא כורם שימש בין היתר כמנכ"ל של חברת Spondoolies, המספקת ציוד לכריית ביטקוין וצבר ניסיון רב שנים בתרומה לקהילת הביטקוין. Virtual Crypto Technologies נסחרת בזירת ה-QB בשווקי ה-OTC (Over the Counter) בארצות הברית תחת הסימול VRCP (OTCQB:VRCP).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il