TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

14 גופי ענק בינלאומיים מקימים שותפות אסטרטגית


Team8
הגופים חוברים לשותפות חוצת תעשיות ומדינות, בהובלה ישראלית, במטרה להאיץ יוזמות דיגיטליזציה, בינה מלאכותית וחדשנות תוך התמודדות עם אבטחת הסייבר בהם במחשבה תחילה

הגופים החברים בשותפות משקיעים 85 מיליון דולר לטובת הקמת חברות טכנולוגיה גלובליות מישראל, על בסיס מודל הקמת החברות הייחודי של Team8.

אריק שמידט, שותף מייסד ב-Innovation Endeavors, המשקיע הראשון ב-Team8 ומשקיע מוביל בשותפות האסטרטגית החדשה, מגיע מחר לישראל לועידת ראש הממשלה לחדשנות ומצהיר:

״Team8 קיבצה את המוחות המבריקים ביותר מישראל ומרחבי העולם סביב קבוצת מחקר, שותפויות אסטרטגיות עם התעשייה, ופלטפורמת הקמת חברות. אנו ב-Innovation Endeavors גאים לחבור ל-Team8 עם התרחבותה מעבר להגנת סייבר לפתרונות בתחומי בינה מלאכותית ושיתוף מידע״. 

Team8, פלטפורמת מחקר, ייזום והקמת חברות טכנולוגיה, הודיעה היום על הקמת שותפות אסטרטגית בינלאומית חוצת תעשיות, המתאגדת סביב החזון להקמת חברות טכנולוגיות פורצות דרך בישראל, שתאפשרנה לארגונים להאיץ את מאמצי החדשנות והטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם, ולתמוך את שגשוגם העסקי, תוך הטמעת תפיסות הגנת סייבר במחשבה תחילה ובאופן מובנה בתהליך העיצוב.


Team8 מגבשת קבוצת שותפים ייחודית ויוצאת דופן בתחומים המובילים את הכלכלה העולמית וביניהם - בנקאות, ביטוח, תעופה, חלל, תקשורת, קמעונאות, דירוג סיכונים וטכנולוגיה. גופי הענק החברים והמשקיעים בשותפות החדשה:
וולמארט (קמעונאות, ארה״ב) - החברה הגדולה בעולם בהכנסות ובעובדים
סופטבנק (טלקום, יפן) - מעצמת תקשורת ואינטרנט, החברה הרביעית בגודלה ביפן, ומובילת קרן ההשקעות הטכנולוגית הגדולה בעולם (Vision Fund)
איירבס (תעופה, אירופה) - יצרנית המטוסים וההליקופטרים
ברקליס (בנקאות, אנגלית) – מהבנקים הגדולים בעולם, 50 מיליון לקוחות בלמעלה מ-50 מדינות
מיוניק רה (ביטוח, גרמניה) - מחברות הביטוח המובילות בעולם
סקוטיה בנק (בנקאות, קנדה) - בנק מוביל ב-50 מדינות בעולם, ה-3 בגודלו בקנדה
סיסקו (טכנולוגיה, ארה״ב) - חברת טכנולוגיות התקשורת וה- IoT המובילה בעולם
מיקרוסופט (טכנולוגיה, ארה״ב) - יצרנית התוכנה הגדולה בעולם
מודי׳ס (דירוג אשראי, ארה״ב) - אחת משלוש חברת דירוג האשראי הגדולות בעולם
דיימנשן דאטה ( מערכות מידע, דרום אפריקה) - ענקית שירותי מערכות מידע מקבוצת NTT
נוקיה (טכנולוגיות תקשורת, פינלנד) - מפעילת מעבדת המחקר האגדית Bell Labs בה הומצאו, לדוגמא, הטרנזיסטור ומערכת ההפעלה Unix


כלל החברות בשותפות משקיעות בה הון כספי, בסכום כולל של 85 מיליון דולר, ושותפות להחזקה בחברות שיוקמו במסגרת פעילות זו. המשקיעים הפיננסיים הקיימים של Team8 - טמסק, אינוביישן אנדבורס, ובסמר - ישקיעו גם הם בשותפות החדשה לצד השותפים האסטרטגיים.


״מדינות סוררות, האקרים, טרוריסטים ופושעים, נחושים לחולל הרס פיסי, פיננסי וחברתי, ונזק קטסטרופי לממשלות, תאגידים ואזרחים. עם גדילת היקפי המידע הדיגיטלי בעולם והתפתחותינו הטכנולוגית - אנו צופים לראות יותר התקפות ומלחמות סייבר ובעוצמה גדולה יותר״, אמר אריק שמידט, שותף מייסד ב-Innovation Endeavors ומשקיע מוביל בשותפות החדשה. ״Team8 קיבצה את המוחות המבריקים ביותר מישראל ומרחבי העולם סביב קבוצת מחקר, שותפויות אסטרטגיות עם התעשייה, ופלטפורמת הקמת חברות. אנו ב-Innovation Endeavors גאים לחבור ל-Team8 עם התרחבותה מעבר להגנת סייבר לפתרונות בתחומי בינה מלאכותית ושיתוף מידע״.


תחומי המחקר של השותפות החדשה יתמקדו בבינה מלאכותית ולמידת מכונה, וכן תשתיות טכנולוגיות בתחומי המחשוב והענן, המידע, התקשורת והסייבר.


 השותפות מתאגדות סביב ההסכמה כי:
(1) אבטחת סייבר צריכה לשמש כזרז לצמיחה במקום כמנגנון הגנה
(2) תשתית טכנולוגיות צריכות להיבנות כחסינות לאיומי סייבר כבר משלב התכנון (secure by design) ולא באמצעות עוד ועוד שכבות של מוצרי אבטחה המשמשים כפלסטרים כיד אחר מעשה
(3) בינה מלאכותית ולמידת מכונה תשמש מנוע צמיחה מרכזי, והיכולת לשתף פעולה על מידע בין ארגונים הינו אתגר אבטחה ופרטיות מידע הנדרש למענה.


במקום להתייחס לאבטחת סייבר כאל כורח ואיום, השותפות החדשה נועדה לפתח טכנולוגיות חסינות כנגד מיתקפות שתאפשרנה לארגונים להאיץ פרויקטי חדשנות ופרודקטיביות של עובדים.


גופי הענק אינם רק משקיעים בשותפות החדשה אלא לוקחים חלק פעיל בתהליך הקמת החברות. הם יעבדו בצמידות עם Team8 בתחומי המחקר והפיתוח העסקי, במטרה לזהות בעיות וכשלים בשוק הדורשים פתרון, לקחת חלק בתהליך הרעיונאות, לבדוק ההיתכנות של הפתרונות אל מול השוק וכן להטמיע את הפתרונות בארגונים שלהם עצמם או לשווק אותם ללקוחותיהם.


"אנו נרגשים לקראת המסע המשותף עם שותפינו החדשים למודל הקמת החברות של Team8", אמר נדב צפריר, מנכ"ל Team8 ולשעבר מפקד 8200. "אנו מאמינים כי הסינרגיה עם מנהיגי התעופה והחלל, הביטוח, הבנקאות, המסחר הקמעונאי, התקשורת, השירותים הפיננסיים והטכנולוגיה, בשילוב עם המומחיות הטכנולוגית וההבנה הייחודית של תחום הסייבר והבינה המלאכותית ב-Team8 - יהוו יחדיו תשתית טובה למחקר, ייזום והקמת חברות טכנולוגיות במטרה לאפשר לארגונים להגשים את חזונם הטכנולוגי והעסקי בבטחה".


יובל שחר, יזם סדרתי ולשעבר שותף בקרנות Marker ו-Innovation Endeavors, מצטרף ל-Team8 כיו״ר פעיל וכשותף מנהל, לצד המייסדים נדב צפריר (תא״ל במיל', מפקד 8200 לשעבר), ישראל גרימברג (אל״מ במיל׳, מפקד מרכז הסייבר ב-8200 לשעבר) ולירן גרינברג (קצין בוגר 8200 וחברות ההייטק קונדואיט ואיטורו).


צוות ההנהלה כולל גם את אסף מסחרי, לשעבר מוביל טכנולוגי במרכז הסייבר של 8200, ולואיס פדרגוסה, לשעבר שותף ב-Marker LLC. בשבוע שעבר הכריזה Team8 על הצטרפותו של אדמירל מייק רוג'רס, שסיים את תפקידו כראש הסוכנות לביטחון לאומי (NSA) בארה״ב בחודש מאי השנה, לתפקיד יועץ בכיר בשותפות.


ההכרזה על השותפות החדשה הינה עוד ציון דרך חשוב ל-Team8, לאחר שבשבוע שעבר הכריזה על מכירתה של סיגניה, חברת התגובה למתקפות סייבר אותה הקימה לפני כ-3 שנים. זהו האקזיט הראשון בקבוצה, שקמה לפני כ-4 שנים. ציוני דרך חשובים נוספים לקבוצה – קלארוטי, המגנה על תשתיות קריטיות וחברות תעשייתיות השלימה גיוסי הון בסך של 93 מיליון דולר מענקיות האינטרנט התעשייתי סימנס, שניידר אלקרטריק ורוקוול. אילוסיב נטוורקס, מובילת תחום ה-deception, השלימה גיוסי הון בסך של 33 מיליון דולר ממיקרוסופט, סיסקו וסיטי בנק.


ולאחרונה, הייסולייט, המגדירה מחדש את ארכיטקטורת מחשבי הקצה בארגונים, השלימה גיוסי הון בסך של 23 מיליון דולר בהובלת בסמר ואינוביישן אנדבורס. קבוצת החברות ב-Team8 מגינה על מאות ארגונים מובילים ברחבי העולם, רבים מהם נכללים ברשימת ה- Fortune 100 ו-Fortune 500. הקבוצה מעסיקה יותר מ-370 איש ברחבי העולם ומגייסת בימים אלו לעשרות משרות נוספות בישראל.


על השותפות החדשה הכריזו נציגים בכירים של הגופים במסיבת עיתונאים על במת בורסת הנאסד״ק בניו יורק, במפגש אקסלוסיבי שקדם לאירוע Rethink Cyber השנתי של Team8 בהשתתפות מאות מובילי טכנולוגיה, סייבר ודיגיטליזציה בארגונים מובילים בעולם. למחרת היום התכנסו הנציגים החדשים לראשונה במשרדיה של Team8 בניו יורק ליום שלם של דיונים בתחומי הבלוקצ׳יין, ניהול ואבטחת מחשוב ענן, והטמעה בטוחה של בינה מלאכותית ולמידת מכונה.

אודות Team8
Team8 הינה פלטפורמה למחקר, ייזום והקמת חברות טכנולוגיות פורצות דרך בישראל. תהליך החדשנות של Team8 כולל קבוצת מחקר בעלת ידע מעמיק בתחומי הסייבר, בינה מלאכותית ותשתיות IT; יכולות פיתוח טכנולוגי מתקדמות; רשת לקוחות ושותפים ברחבי העולם; ויכולת גיוס טאלנטים ייחודית. Team8 נוסדה ב-2014 ע"י שותפיה המנהלים נדב צפריר (לשעבר מפקד 8200), ישראל גרימברג ולירן גרינברג. היזם הסדרתי יובל שחר משמש כשותף מנהל ויו״ר הדירקטוריון, ובין המשקיעים בה: מיקרוסופט, סיסקו, וולמארט, איירבס, סופטנבק, מודי׳ס, מיוניק-רה, סקוטיה-בנק, דיימשן-דאטה, נוקיה, אקסנצ׳ר, בסמר, טמסק, אינוביישן אנדברס ו-AT&T.

"המוכנות של וולמארט לחקור ולאמץ טכנולוגיות חדשות כגון בלוקצ'יין, מציאות מדומה ורובוטיקה היא קריטית לשיפור חוויית הצרכן, לשמירה על מעמדנו המוביל ולהגדלת נתח השוק שלנו," אמר ג'רי גייסלר, ראש אבטחת הסייבר של וולמארט. "בחרנו לחבור לשותפות עם Team8 בשל מומחיותם באבטחת סייבר, יכולתם המוכחת לשלב את נקודת המבט של התוקף בפתרונות אבטחה מובילים והחשיפה לתובנות של ארגונים בסקטורים אחרים".

"עם התפתחות האיומים הדיגיטליים, אנחנו חושבים מחדש על תחום הביטוח תוך שימוש חכם יותר במידע ושיתופי פעולה המאפשרים הערכות סיכון מדויקות יותר", אמר טורסטן יבורק, חבר הנהלת Munich-Re. "אנו מברכים על האפשרות לשלב את מומחיותינו ארוכת השנים בביטוח והערכת סיכונים יחד עם היכולות הייחודיות והידע הנרחב של Team8, שאין שני לו בתחום הסייבר וניתוח מידע. יחד בשותפות זו עם Team8, נפרוץ את גבולות עולם הביטוח ונאפשר ללקוחותינו להתמודד עם אתגרי הכלכלה המחוברת.

״הגנת סייבר הינה נושא מרכזי מזה שנים וחשיבותה רק תתחזק בעתיד״, אמר בן דיווי, מנכ״ל ברקליס UK Ventures. ״התרשמנו ביותר מהמודל הייחודי של Team8ומניסיונם המוכח בתחום. אנו רואים ב-Team8 השותף האידיאלי להתמודדות עם האתגרים וההזדמנויות שאנו חווים. אנו נרגשים לקחת חלק בעיצוב סייבר כגורם מאפשר צמיחה - לעסקים ופרטיים כאחד.

"יש הפועלים לאבטחת הסייבר ברשתותיהם לאחר שהוקמו התשתיות הרלוונטיות, אך מגמת הדיגיטליזציה יצרה מצב שבו ארגונים חייבים להתחשב באבטחה כבר בשלב התכנון הראשוני", אמר מת'יו גייד, מנהל תחום אבטחת הסייבר ב-Dimension Data. ״קבוצת Team8 ממוצבת בראש תעשיית הסייבר העולמית ולקוחותינו מסביב לעולם כבר מאמצים במהירות טכנולוגיות של שתי חברות Tem8. אנו בטוחים שההשקעה וההצטרפות לשותפות של Team8 ישפיעו על עיצוב שירותי אבטחת הסייבר העכשוויים והעתידיים שאנו מציעים ללקוחותינו".

"אנו שמחים לשתף פעולה עם Team8 בהאצת הפיתוח של גישות חדשניות לאבטחת סייבר שיעזרו לממש את מלוא הפוטנציאל של המהפכה הדיגיטלית," אמר דרק וודאלה, מנהל תחום סיכוני הסייבר במודי'ס. "למודי'ס נקודת מבט ייחודית על חשיבותה של אבטחת הסייבר לשוקי ההון והשפעתה הגוברת על חוסנם הטכנולוגי של עסקים ברחבי העולם. אנו מצפים לעבודה המשותפת עם מובילות התעשייה, הטכנולוגיה והסייבר בשותפות האסטרטגית של Team8 ולתמוך את הסקטור העסקי בהערכת סיכוני סייבר ובבניית עתיד דיגיטלי משגשג ומאובטח".

מרקוס ולדון, מנהל הטכנולוגיה הראשי של נוקיה ונשיא מעבדות בל, אמר, "העידן הדיגיטלי הבא יוגדר על-ידי אבולוציית האינטרנט של הדברים (IoT) וגידול אדיר בניתוח מידע דיגיטלי שיגיע הן מארגונים והן מיחידים. התעשייה חייבת לפתח סטנדרטים אחידים למענה על צרכים אלה בהיקף גדול. הקצב המהיר והדינמיות של מודל הקמת החברות ב-Team8, לצד הולידציה המקיפה עם השוק של פתרונות העתיד המפותחים בה, הם חסרי תקדים. השותפות המתמשכת שלנו עם Team8 תסייע לנוקיה לשמור על מיצובה בחזית העידן הטכנולוגי המחובר, בתחומים כדוגמת שירותי בריאות דיגיטליים או תשתיות האינטרנט של הדברים (IOT)."

"ניתוח ושיתוף מידע הם יכולות ליבתיות לעתידה של איירבס שכן באפשרותם לשפר כל היבט בפעילות שלנו. היכולת לייעל תהליכי ייצור ותפעול בצורה מאובטחת ככל הניתן ממלאת תפקיד מכריע וגדול מתמיד עבורנו", אמר דירק הוק, מנכ"ל איירבס הגנה וחלל. "על מנת לזהות, לבנות ולשלב טכנולוגיות חדשות, ולעשות זאת במהירות ובאופן מאובטח, אנו משלבים את המומחיות שלנו, עם זו של Team8, וזו של חברות נוספות מובילות בעולם שעמן הקמנו את השותפות, כאשר כל אחד מהשותפים מספק נקודת מבט ותובנות ייחודיות״.

״אבטחת והאצת המעבר לענן, ושילוב יכולות סייבר ולמידת מכונה מתקדמות בפלטפורמות שלנו, הם בעדיפות ראשונה במיקרוסופט״, אמר מוני חסיד, מנהל כללי ודירקטור מנהל ב-12M, קרן ההשקעות של מיקרוסופט. המומחיות של Team8 בתחומי הסייבר והדאטה תיצור פתרונות חדשניים להגשמת טרנספורמציה דיגיטלית של ארגונים״



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il