TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כנס המזרח התיכון ואפריקה של האיגוד הבינ"ל לסמלי מסחר יתמקד ביישום יעיל של אסטרטגיות קניין רוחני בכלכלות צומחות


האיגוד הבינ"ל לסמלי מסחר (INTA)
הכנס מיועד לבעלים של מותגים, יועצים פנימיים בכל הדרגים, עורכי דין, פקידי מימשל, אנשי מקצוע בתחום סימני המסחר, מנהלי הגנת מותגים, מומחים לפיתוח עסקי וממציאים

האיגוד הבינ"ל לסמלי מסחר (INTA) יארח את כנס המזרח התיכון ואפריקה 2018 שלו: חדשנות, השקעה וקניין רוחני באבו דאבי, איחוד האמירויות, מ-10 עד 11 בדצמבר, עם התמקדות בצורך להגן על קניין רוחני כדי לתמוך בחדשנות וצמיחה כלכלית באזורים מתפתחים אלה.


בעלי מותגים רוצים יותר ויותר להתרחב למזרח התיכון ואפריקה, והכנס יחקור את ההזדמנויות והקשיים של משיכת השקעות לאזורים, איך החדשנות מעצבת מחדש את הכלכלה והחשיבות של אסטרטגיית קניין רוחני יסודית להגנה ואכיפה יעילות באזורים אלה.


"זאת תקופה מלהיבה עבור בעלי מותגים שמבקשים ליצור נוכחות או לקנות אחיזה בחלק זה של העולם. עם זאת, קריטי להבין כדי להתקדם אסטרטגית מבחינה של קניין רוחני", אמר מנכ"ל INTA אטיין סאנז דה אסדו. "למשתתפים תהיה הזדמנות רבת ערך בכנס הזה לקבל ידע מעשי וגם להשתתף בדיונים איתנים עם עמיתיהם".


מומחים לסימני מסחר ופקידי מימשל שידברו בכנס המזרח התיכון ואפריקה 2018 יכסו נושאים כמו ההשפעה שיש לחדשנות על העיצוב מחדש של הכלכלות במזרח התיכון ואפריקה, האיזון בין היתרונות של אזורי סחר חופשי בקידום צמיחה כלכלית והניצול הפוטנציאלי שלהם על ידי זייפנים, הגנה ופרטיות של נתונים, איזון בין זכויות קניין רוחני והגבלות רגולציה ואסטרטגיות להתמודדות עם זיופים באינטרנט.


בהיותו דוגמה למה שטכנולוגיה וחדשנות יכולות לעשות בחיי היומיום שלנו, הנואם המרכזי בכנס יהיה מייקל האדאד, ספורטאי מקצועי, מחזיק בשיא עולם, פעיל סביבתי ויזם חברתי. הוא יספר את הסיפור ההשראתי שלו איך הפך "נכות ליכולת ייחודית" אחרי שפציעה בחוט השידרה בגיל צעיר הפכה אותו למשותק מתחת לחזה.


הכנס מיועד לבעלים של מותגים, יועצים פנימיים בכל הדרגים, עורכי דין, פקידי מימשל, אנשי מקצוע בתחום סימני המסחר, מנהלי הגנת מותגים, מומחים לפיתוח עסקי וממציאים.
למידע נוסף על כנס המזרח התיכון ואפריקה 2018, בקרו בבקשה באתר www.inta.org/2018Dubai


אודות האיגוד הבינ"ל לסמלי מסחר (INTA)
האיגוד הבינ"ל לסמלי מסחר (INTA) הוא איגוד גלובלי של בעלי מותגים ואנשי מקצוע שעוסק בתמיכה בסימני מסחר וקניין רוחני קשור כדי לקדם אמון של הצרכנים, צמיחה כלכלית וחדשנות. החברים כוללים יותר מ-7,200 בעלים של סימני מסחר, אנשי מקצוע ואקדמאים מ-191 מדינות, שנהנים ממשאבי סימני המסחר הגלובליים של האיגוד, פיתוח מדיניות, לימוד והדרכה ורשת בינ"ל. INTA הוקם ב-1878 והמטה שלנו נמצא בעיר ניו יורק, עם משרדים בבריסל, סנטיאגו, שאנגחאי, וושינגטון הבירה וסינגפור ונציגים בז'נבה וניו דלהי. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.inta.org.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il