TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מהיום: פתרון האוטומציה לתשלומי ספקים של Tipalti באינטגרציה מלאה עם Intuit QuickBooks Online


מנכ״ל טיפלתי , חן עמית
באמצעות האינטגרציה לקוחות QuickBooks Online יכולים להקטין בקירוב כ-80% מעומס העבודה הגלובלי שלהם, כשמדובר על תשלומי ספקים, להאיץ את מחזורי התאמת התשלומים ואת זמני הסגירה הפיננסית, לשפר את יחסיהם עם הספקים ולחזק בקרות על ציות פיננסי, מיסויי ורגולטורי

חברת הפינטק Tipalti, ספקית גלובלית של פלטפורמה לאוטומציה של ניהול ספקים ותשלומים, הודיעה כי פיתרון האוטומציה שלה לתשלומי ספקים עבר אינטגרציה עם Intuit QuickBooks Online והוא זמין כעת באמצעות QuickBooks App Store .


Tipalti מספקת כיום את הפיתרון היחיד לתשלומים מבוססי-ענן המאפשר לעסקים לבצע אוטומציה ברמה הגלובלית של כלל תהליך התשלום לספקים, וביצוע קל של תשלומי חשבונות מרובי-שיטות ב-190 מדינות וב-120 מטבעות. בה בעת הפיתרון מספק סטטוס תשלומים בזמן אמת ודוחות המייעלים התאמת חשבונות ישירות מתוך QuickBooks Online.

הפיתרון של Tipalti הוא ב"שירות עצמי" ומשחרר את המערך הפיננסי בחברות מהזנת נתונים חוזרת של קליטת ספקים ושל תקשורת ספקים תוך איסוף סטטוס תשלומים ונתוני מיסוי ובחינה שלהם, כשהוא מסייע בצמצום טעויות בתשלום/תשלומים ובבעיות בציות לחוקי המס השונים בכל מדינה. יכולות מובנות דוגמת OCR ואוטומציית חשבוניות המסתייעת בבינה מלאכותית משחררות את המערך הפיננסי בחברות מעיבוד חשבוניות ידני. Tipalti מפשטת את תהליך התשלום למאות ולאלפי ספקים סביב לעולם, עם תהליכי עבודה מובנים לאישור תשלומים והיא מציעה תשלומים בשש שיטות תשלום שונות עבור 190 מדינות ב-120 מטבעות.

פיתרון ה-AP של Tipalti מספק שליטה מלאה על תהליך העבודה של תשלומי ספקים מקצה לקצה, מאישור החשבונית לתשלום ועד התאמת הדוחות, עם גישה מיידית לנתיבי ביקורת ולפרטי תשלום. לקוחות QuickBooks Online אף יכולים להציע לספקים אפשרות לתשלום מוקדם, שיאפשר להם לקבל תשלום מוקדם יותר מתנאי התשלום המקוריים שלהם, מבלי שתהיה לכך השפעה שלילית על ההון החוזר של הלקוחות.

האינטגרציה המובנית מראש של שני הפיתרונות מאפשרת ללקוחות לאחד את QuickBooks Online ואת Tipalti להפעלה אוטומטית, חוצה גבולות ועוצמתית, והיא מאפשרת לסנכרן ללא כל בעיות נתוני ספק, חשבון, תשלום, תנאי תשלום, עמלה ונתוני חשבון GL. האינטגרציה מתוכננת לפשטות, עם התקנה בשירות עצמי, והיא אינה דורשת עבודת פיתוח מותאמת אישית לתהליכי העבודה הסטנדרטיים. באמצעות האינטגרציה לקוחות QuickBooks Online יכולים להקטין ב-80% בקירוב/ עד 80% מעומס העבודה הגלובלי שלהם כשמדובר על תשלומי ספקים, להאיץ את מחזורי התאמת התשלומים ואת זמני הסגירה הפיננסית, לשפר את יחסיהם עם הספקים ולחזק בקרות על ציות פיננסי, מיסויי ורגולטורי.

"האינטגרציה עם QuickBooks שחררה אותנו ממטלת הניהול הידנית של חשבונות הספקים", אומר פטר קאפארו, מנהל חשבונות בכיר, מחברת Button. "הזמן שאנו חוסכים מושקע בטיפול בצמיחת החברה".

"האינטגרציה בין Tipalti ל- Intuit QuickBooks Online מאפשרת לעסקים אוטומציה של ניהול חשבונות, בקרה וראייה כוללת וברורה של תפעול חשבונות ספקים ברמה הגלובלית," אומר חן עמית, מייסד-שותף ומנכ״ל Tipalti. "מחקר עדכני, שנעשה בקרב משתמשי QuickBooks, העלה שכמעט 70% מהם ביקשו לצמצם את הזמן המבוזבז המושקע על ידם בביצוע תשלומים. האינטגרציה שביצענו עושה זאת בדיוק, בכך שהיא מאפשרת לעסקים להתמקד יותר במאמצים אסטרטגיים המאפשרים לעסק לצמוח/ התורמים לצמיחת העסק ופחות לעסוק בתהליכים יומיומיים מתסכלים שכרוכים בעבודה ידנית".

"למשתמשי Intuit QuickBooks Online המבקשים להפחית את עומס העבודה הנוגע לניהול ולביצוע תשלומי ספקים, ובפרט ברמה הגלובלית, הפלטפורמה של Tipalti מציעה יתרונות ייחודיים," אומר אלכס בארנט, מנהל Intuit Developer Group. "באמצעות טיפול מקיף במשימות הקשורות בתשלומים, החל מקליטת ספקים דרך חשבונות, ציות לחוקי מס, העברת כספים גלובלית, פירעון מוקדם ודיווח, Tipalti למעשה מסייעת לפשט את התאמת התשלומים ב-QuickBooks Online".

במקביל הקימה Tipalti תוכנית שותפים ואליה יכולים להצטרף אנשי מקצוע מתחומי הפיננסים, כמו גם יועצי ProAdvisors של QuickBooks. מידע נוסף אפשר למצוא בכתובת https://tipalti.com/referral-partner-program/.

אודות Tipalti:
Tipalti הוא הפתרון היחיד הקיים היום לאוטומציה של תשלומי ספקים ברמה הגלובלית, פתרון המאפשר לייעל את כל שלבי העבודה של התשלומים בפלטפורמה מקיפה אחת בענן. חברות מובילות משתמשות ב-Tipalti על מנת להקטין עד 80% מעומס העבודה בתשלומי ספקים ולסייע להם להגדיל את העסק ביעילות עם צמיחה גלובלית תוך חיזוק בקרות ציות פיננסי וציות מס. מאות חברות כבר אימצו את הפתרון של Tipalti בתפעול תשלומי הספקים שלהן לרבות Amazon, Roku, Zumba, Docker, Twitter, GoDaddy, וVimeo.

למידע נוסף https://tipalti.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il