TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המותג קרטרס משיק בישראל: אתר סחר לקניות אונליין


קרטרס - השקת אתר סחר מקוון
מהיום אפשר לקנות את מוצרי קרטרס ואושקוש באינטרנט ישירות בישראל
עמיר משה, מנכ"ל קבוצת O&H היבואנית הבלעדית של המותגים קרטרס ואושקוש בישראל: "אנו צופים כי המכירות דרך האינטרנט יהוו כ 10% מכלל המכירות בשנת 2019 "

היקף ההשקעה במהלך- כ-2 מיליון ₪

קבוצת H&O, היבואנית הבלעדית של מותגי הלבשת הילדים והתינוקות קרטרס ואושקוש בישראל, יוצאת במהלך אסטרטגי במסגרתו תשיק אתר סחר מקוון, המאפשר החל ממחר רכישה של מוצרי מותגי הילדים המובילים מארה"ב קרטרס ואושקוש דרך אתר האינטרנט המקוון של קרטרס בישראל. היקף ההשקעה במהלך נאמד בכ 2 מיליון ₪.

https://www.cartersoshkosh.co.il/?utm_source=google_search&utm_campaign=aug18

לדברי עמיר משה, מנכ"ל קבוצת H&O היבואנית הבלעדית של המותגים קרטרס ואושקוש בישראל: "קרטרס ואושקוש הם מותגי אופנת הילדים המובילים בעולם. האפשרות לרכוש את מוצרי קרטרס ואושקוש באינטרנט בארץ, באופן סדיר, מיבואן רשמי,

במחירים הוגנים ובלי הסרבול של שירותי כתובת בחו"ל או תשלום מופרז על שילוח הוא צורך שעלה מהשטח. כל המוצרים נמצאים בארץ, ההזמנות יטופלו באופן מידי, והאספקה תוך 3 ימים."

לדבריו: "לרגל ההשקה, באתר ינתנו מבצעים מיוחדים על הקולקציה החדשה לסתיו חורף 2018/19 והצטרפות למועדון הלקוחות של קרטרס חינם! בנוסף כל הרוכש ב 250 שח ומעלה יזכה במשלוח חינם."

עוד הוסיף משה ואמר: " אנו צופים כי המכירות דרך האינטרנט יהוו כ 10% מכלל המכירות כבר השנה ובשנה הבאה. בשלב שני ועל מנת לחזק את המכירות המקוונות אנו מתעתדים להציע קולקציות ייחודיות של המותג שיהיה ניתן לרכוש רק דרך האינטרנט ולא דרך חנויות המותג או דרך רשת H&O."

קולקציות סתיו חורף 2018/19 של המותגים קרטרס ואושקוש שיוצעו למכירה באתר כוללות פריטים לתינוקות וילדים מגיל 3 חודשים ועד גיל 12 הקולקציות הססגוניות מצטיינות בבדים איכותיים עשויים 100% כותנה ומתכתבות עם הטרנדים המובילים בעולם הילדים. בנוסף, ניתן להרכיב מארז לידה מודולרי מהודר וייחודי ליולדת לפי הזמנה .

בין הפריטים ניתן למצוא שמלות, מארזי בגדי גוף, אוברולים, פיג'מות ועוד במחירים אטרקטיביים לדוגמא: מארז שביעיית בגדי גוף – 99.90 ₪, שמלות 59.90 ₪, אוברולים שרוול ארוך – 49.90 ₪, מארז זוג פיג'מות – 59.90 ₪ ועוד

כל פריט שיירכש דרך האתר ניתן להחלפה דרך האתר או באחת מחנויות קרטרס בפריסה ארצית. כמו כן, ניתן להזמין דרך האתר ולאסוף באחת מחנויות קרטרס שבוחרים.

קבוצת H&O מעסיקה מעל 1,200 עובדים ומפעילה כ- 60 חנויות בישראל של רשתות אייץ אנד או (H&O) וקרטרס-אושקוש (Carter's-OshKosh). רשת קרטרס אושקוש כוללת 25 חנויות עצמאיות , כאשר המותגים נמכרים גם בסניפי רשת H&O .

המותג קרטרס נקרא על שם וויליאם קרטרס שייסד את המותג בשנת 1865 ובנה לעצמו מוניטין כיצרן אמין ואיכותי. קבוצת קרטרס (NYSE: CRI) הינה כיום משווקת אופנת התינוקות והילדים בגדולה בארה"ב והמובילות בעולם, עם 3500 עובדים ברחבי העולם ומחזור מכירות של 2.4 מיליארד דולר. מטה החברה יושב באטלנטה, ג'ורג'יה, ארה"ב. בשנת 2005 קרטרס קנתה את המתחרה אושקוש, שהפך להיות "האח הגדול" של התינוק של קרטרס, ומציע בגדי פעוטות וילדים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il