TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

PMI מתחיל לחפש את הנשיא ומנכ"ל הבא


המכון לניהול פרויקטים (PMI)
PMI יערוך סקירה גלובלית מקיפה של מועמדים פנימיים וחיצוניים לתפקיד המפתח הזה

המכון לניהול פרויקטים (PMI), ארגון החברות המקצועית המוביל בעולם למנהלי פרויקטים, הודיע היום על שכירת Heidrick & Struggles כדי לעזור לארגון למצוא את הנשיא ומנכ"ל הבא שלו. המנהל הדינמי יפקח על היישום של תוכנית אסטרטגית חדשה וינחה את הארגון לקראת עתיד שמיועד לעזור לאלפי אנשי מקצוע בתחום הפרויקטים ברחבי העולם להאיץ את הקריירה שלהם ולהפוך רעיונות למציאות. Heidrick & Struggles היא ספקית מהמעלה הראשונה של שירותי חיפוש, הערכת מנהיגות ופיתוח בכירים, יעילות של ארגונים וצוותים ועיצוב תרבות.


PMI יערוך סקירה גלובלית מקיפה של מועמדים פנימיים וחיצוניים לתפקיד המפתח הזה. המועמד הנבחר יגלם את ערכי הליבה של PMI ויהיו לו הכישורים שנחוצים כדי לקדם את יעדי המפתח של הארגון. הנשיא ומנכ"ל הבא של PMI יעזור לו לבצע יוזמה רב שנתית חדשה ונועזת שמיועדת לחדד את הכיוון האסטרטגי של PMI, להגביר את היכולות הטכנולוגיות שלו כדי לאמץ את המגמות המשתנות במקום עבודה ולייעל את פעילויות התפעול היומיומי.


הארגון יצפה מהנשיא ומנכ"ל החדש שלו לעזור להוביל את השינוי הזה ולמצב את הארגון לעתיד נמרץ. תהליך החיפוש נועד להבטיח מעבר חלק לנשיא ומנכ"ל החדש ולהמשיך את משימת הארגון לתמוך במקצוע, בחבריו ובבעלי ההסמכות. מועצת המנהלים של PMI תבחר את המועמד הסופי. גורמים מעוניינים ישלחו הצעות של קורות חיים ושאלות לכתובת PMI-CEO@Heidrick.com.


PMI הוא איגוד החברות המקצועית הגדול ביותר בעולם, המשרת יותר משלושה מיליון בעלי עניין באמצעות ההסמכות המקצועיות שלו יחד עם 300+ סניפים בכל מדינה כמעט בעולם.


אודות המכון לניהול פרויקטים (PMI)
המכון לניהול פרויקטים (PMI) הוא האיגוד המוביל בעולם לאלה שמחשיבים ניהול פרויקטים, תוכניות או תיקים למקצוע שלהם. PMI, שהוקם ב-1969, מביא ערך ליותר משלושה מיליון אנשי מקצוע שעובדים בכל מדינה כמעט בעולם באמצעות תמיכה, שיתוף פעולה, לימוד ומחקר גלובליים. אנחנו מקדמים קריירות, משפרים הצלחה ארגונית ומפתחים עוד את מקצוע ניהול הפרויקטים באמצעות תקנים שמוכרים בכל העולם, הסמכות, קהילות, משאבים, כלים, מחקר אקדמי, פרסומים, קורסים להתפתחות מקצועית ואפשרויות רישות. כחלק ממשפחת PMI, ProjectManagement.com יוצר קהילות מקוונות גלובליות שמספקות יותר משאבים, כלים טובים יותר, רשתות גדולות יותר ונקודות מבט רחבות יותר.
בקרו אותנו בכתובות www.PMI.org, www.projectmanagement.com, www.facebook.com/PMInstitute ובטוויטר @PMInstitute.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il