TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בית ההשקעות אלטשולר שחם הטמיע את פתרון האינטרנט המאובטח Crusoe Security


עוזי דביר, סמנכ"ל טכנולוגיות באלטשולר שחם
הפתרון מבוסס המוצר Crusoe הוטמע על ידי חברת אינטגריטי תוכנה גורמים בשוק מעריכים את היקף הפרויקט במאות אלפי ש"ח

בית ההשקעות אלטשולר שחם הטמיע לאחרונה מערכת Web Isolation מתקדמת של חברת Crusoe Security - חברה ישראלית המתמחה בפתרונות בידוד אינטרנט מהרשת הארגונית.

המערכת פרוסה על כל מחשבי המשתמשים בארגון ומהווה את פלטפורמת היציאה לאינטרנט המאובטחת בארגון. הפתרון הוטמע על ידי חברת אינטגריטי תוכנה. גורמים בשוק מעריכים את היקף הפרויקט במאות אלפי ש"ח

עוזי דביר, סמנכ"ל טכנולוגיות ב אלטשולר שחם מציין כי "באלטשולר שחם נעשה שימוש במשך שנים במערכת נפרדת עבור גלישה בטוחה באינטרנט. השינוי הגדול בפרויקט הזה הינו השיפור הגדול בפרודוקטיביות ובחווית השימוש של העובדים ללא פגיעה בהפרדה המובנית של האינטרנט מהרשת הפנימית שלנו.


"הפתרון של Crusoe מספק לנו מהירות ביצוע גבוהה, הזדהות מאובטחת ופשוטה, יכולת להוריד ולהעלות קבצים בצורה מאובטחת ובאופן כללי את התחושה שאנחנו "הולכים עם ומרגישים בלי" – חווית משתמש מעולה אך ללא פשרות ברמת אבטחת המידע."

שפר אבלסון, מנכ"ל Crusoe Security מציין כי "אלטשולר שחם מצטרף לכל בתי ההשקעות המובילים בישראל שאימצו בחום את פתרון Crusoe עבור Web Isolation כפי שמחייבות הדרישות המחמירות ביותר של הרגולציה הישראלית. זו הצבעת אמון גורפת של פסגות, אקסלנס, אלטשולר שחם ואנליסט שמצטרפת לרובו המכריע של המגזר הפיננסי בישראל המשתמשים ב Crusoe.

אודות Crusoe Security
חברת Crusoe Security פותרת אחת ולתמיד את סיכוני האבטחה בדפדפן באמצעות טכנולוגיה פורצת דרך בתחום ה- Web isolation.
הטכנולוגיה מאפשרת למשתמשים לעבוד בבטחה ע"י ביטול איומים כגון Malwares ופישינג מהאינטרנט ומהאימייל.
מאחורי החברה עומדים מוותיקי תחום ה- Web Isolation בארץ ובעולם, במטרה ליצור את
המוצר המתקדם והנכון ביותר עבור ארגונים המעוניינים לשנות את כללי המשחק מבלי
לשנות את חווית המשתמש.
הפתרון של Crusoe מוטמע בארגונים מובילים ממגזרים שונים כגון: פיננסי, תעשייה ושירותים

אודות אינטגריטי תוכנה

חברת אינטגריטי תוכנה מתמחה במתן פתרונות תוכנה למגזר הארגוני בישראל תוך שימת דגש על יושרה, שרות ומקצוענות. פתרונות התוכנה כוללים מוצרים ייחודיים, הטובים ביותר מסוגם, מישראל ומחו"ל בשילוב עם שירותים מקצועיים על ידי מומחים טכנולוגיים מהדרגה הראשונה.

המוצרים והשירותים המסופקים על ידי החברה הינם במספר תחומים עיקריים: Desktop Virtualization, תקשורת ואבטחת מידע , תשתיות תוכנה ו- System.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il