TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קמהדע מודיעה על מינוי של בכיר בתעשיית מדעי החיים, איתן קייט, לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי


איתן קייט -סמנכ"ל פיתוח עסקי
"אנו שמחים לקבל את איתן לצוות הניהולי של קמהדע", ציין עמיר לונדון, מנכ"ל קמהדע

קמהדע בע"מ (NASDAQ and TASE: KMDA), חברת תרופות המתמחה במוצרים מבוססי פלסמה, מדווחת היום על מינויו של איתן קייט לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי. למר קייט ניסיון של למעלה מ-20 שנה בפיתוח עסקי, פרויקטים אסטרטגיים ובדיני תאגידים, תוך התמקדות בחלק נכבד מהקריירה שלו בתעשיית מדעי החיים. מר קייט יוביל את תחום הפיתוח העסקי והפעילויות המסחריות האסטרטגיות של קמהדע, עם דגש על קידום הזדמנויות עסקיות עבור מוצרי החברה. מר קייט ידווח ישירות לעמיר לונדון, מנכ"ל קמהדע.


"אנו שמחים לקבל את איתן לצוות הניהולי של קמהדע", ציין עמיר לונדון, מנכ"ל קמהדע. "מומחיותו הרבה של איתן בבניית שיתופי פעולה אסטרטגים מוצלחים, בניית שותפויות מפתח וקידום פעילויות מסחריות, היא בעלת חשיבות לקמהדע לאור העובדה שאנו ממשיכים להגדיל את הפעילות המסחרית ולפתח את קו התרופות שלנו".


בטרם הצטרפותו לחברת קמהדע, כיהן מר קייט כסמנכ"ל תפעול בחברת פוליפיד (Polypid), חברה ביופרמצבטית צומחת הנמצאת בשלב של פיתוח קליני. מוקדם יותר בקריירה שלו, הוא שימש כמנהל בשרשרת האספקה העולמית של "ביוסנס וובסטר" (חברת "ג'ונסון אנד ג'ונסון"), חברה מובילה באבחון ובטיפול של הפרעות קצב לב.


לפני כן, שימש מר קייט כמנהל פעילות אסטרטגית גלובאלית ושותפויות בחברת "לומניס בע"מ" (Lumenis Ltd.), יצרנית מובילה של ציוד רפואי ומכשור לייזר. בראשית הקריירה שלו, עסק מר קייט בדיני תאגידים, הן כיועץ משפטי בחברה והן כשותף במשרד "עמית, פולק, מטלון ושות'."
מר קייט הוא בוגר תואר ראשון במשפטים (LL.B) מטעם אוניברסיטת חיפה ובוגר תואר שני במינהל עסקים למנהלים (Executive M.B.A.), גם כן מטעם אוניברסיטת חיפה.


"אני נרגש להצטרף לקמהדע בנקודת זמן חשובה כזו בהתפתחות החברה", אמר מר קייט. "עם היצע מרשים של מוצרים מסחריים, ובראשם GLASSIA® ו- KEDRAB®, וקו מבטיח של תרופות בשלבי פיתוח מתקדמים, קמהדע נמצאת בעמדה טובה לקראת המשך צמיחה. אני מצפה בכיליון עיניים למנף את ניסיוני הרב בפיתוח עסקי כדי לתרום למטרות החברה – הגדלת הכנסותיה ויצירת ערך לבעלי המניות לטווח ארוך".
אודות קמהדע
קמהדע בע"מ עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לטיהור והפרדת חלבונים. לחברה תיק מוצרים מסחריים ומוצרי פיתוח בצנרת בשלבים מתקדמים. החברה משתמשת בטכנולוגיה הייחודית שלה ובפלטפורמת הידע שלה לטיהור והפרדת חלבונים מפלסמה אנושית על מנת לייצר אלפא-1 אנטיטריפסין (AAT) בצורה נוזלית המטוהרת באיכות גבוהה, ולהפיק חלבונים אחרים (אימונוגלובולינים) מפלסמה. AAT הוא חלבון המופק מפלסמה אנושית עם מטרות רפואיות ידועות ותכונות שהתגלו לאחרונה ונמצאו כמשפיעות על מערכת החיסון, כאנטי דלקתיות וכמגנות על הרקמות. למוצר יש גם מאפיינים אנטי מיקרוביאליים.


מוצר הדגל של החברה הוא ®Glassia, מוצר ה- AAT הראשון המופק מפלסמה בצורה נוזלית, מוכן לשימוש תוך ורידי, שאושר על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA). קמהדע משווקת את Glassia בארה"ב באמצעות שותפות אסטרטגית עם חברת בקסלטה הבינלאומית (כעת חלק מתאגיד שייר) ובמדינות נוספות באמצעות מפיצים מקומיים. בנוסף ל-Glassia, יש לקמהדע קו של שישה מוצרים פרמצבטיים נוספים, המופקים מפלסמה, והניתנים בעירוי או בהזרקה, שמשווקים באמצעות מפיצים בלמעלה מ-15 מדינות, ביניהן: ישראל, רוסיה, ברזיל, הודו ומדינות אחרות באמריקה הלטינית ואסיה. לקמהדע ישנם מוצרים בפיתוח הנמצאים בניסויים קליניים בשלבים מתקדמים, הכוללים פורמולציית AAT באינהלציה לטיפול בחוסר ב- AAT. בנוסף, טיפול ב- AAT בעירוי נמצא בשלבי פיתוח לטיפול בסוכרת סוג – 1, לטיפול ב- GvHD ולמניעת דחייה לאחר השתלות ריאה. הנוגדן לווירוס הכלבת, המיוצר על ידי החברה, אשר מופק מפלסמה אנושית לטיפול פסיבי מניעתי לאחר חשיפה לנגיף הכלבת, אושר על ידי ה-FDA באוגוסט 2017 והושק בארה"ב ברבעון הראשון של 2018. בנוסף, קמהדע ממנפת את המומחיות שלה והנוכחות שלה בשוק תרופות החלבון המופקות מפלסמה על ידי הפצת למעלה מ- 10 מוצרים פרמצבטיים נוספים בישראל, המיוצרים על ידי צדדים שלישיים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il