TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Regus המובילה בישראל ובעולם בתחום חללי עבודה


קיסריה קמפוס האשל קרדיט טרימדיה
החברה לנכסי קיסריה תשכיר ל-Regus כ-2,100 מ"ר במבנה "אופק 12"

העסקה הינה ל-5 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות

דמי השכירות למשרדים ולהייטק בפארק העסקים של קיסריה עומדים על כ – 50 ₪ למטר מעטפת

פארק העסקים החכם בקיסריה ממשיך להוביל בתפוסת המשרדים ועוד ועוד חברות מתחומים מגוונים בוחרות להצטרף לדיירי הפארק וליהנות מסביבת עבודה מתקדמת, אסתטית ואיכותית וממעטפת שירותים הוליסטית.


לאחרונה חתמה החברה לנכסי קיסריה על הסכם שכירות עם Regus ישראל, מותג הבית המוביל של IWG (International Workplace Group), ענקית השכרת המשרדים הבינלאומית המפעילה כ-3,300 מרכזי עסקים ביותר מ-110 מדינות מסביב לעולם. לפי ההסכם, תשכיר Regus כ-2,100 מ"ר ב"קמפוס האשל" שבחלקו הדרומי של הפארק, במבנה המשרדים המשוכלל "אופק 12".


מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, ציין: את "קמפוס האשל", שריג'ס תקים בחלקו את חללי העבודה שלה, הקמנו בהשקעה של כ-77 מיליון ₪ והבחירה של החברה הגדולה בעולם להקים בו מרכז עסקים רק מוכיחה שוב את האטרקטיביות של הפארק בקיסריה, הממוקם באמצע הדרך בין תל אביב לחיפה, עם קירבה לצירי תנועה מרכזיים ותחנת רכבת העוצרת בתוך הפארק מעל ל-100 פעמים ביום. אני מאחל ל-Regus המשך צמיחה, שגשוג והצלחה ומצפה לשיתוף פעולה פורה וארוך טווח".


פרויקט "קמפוס האשל", שעל תכנונו המוקפד והמשוכלל עמלו למעלה מ-20 יועצים ואדריכלים, הינו קומפלקס הכולל 3 בנייני משרדים משוכללים בני 3 קומות במפרט טכני עשיר בשטח כולל של כ- 10,600 מ"ר. דמי השכירות למשרדים ולהייטק בפארק העסקים של קיסריה עומדים על כ–50 למטר מעטפת.


עופר ויתקון, מנכ"ל Regus ו-Spaces ישראל אומר כי: "מתחם חללי העבודה ה-17 של החברה בישראל יציע 60 משרדים פרטיים בגדלים שונים, 250 עמדות עבודה במרחבי עבודה משותפים, חדרי ישיבות בעיצוב מודרני ומוקפד ומתן שירותים אדמיניסטרטיביים בהתאמה אישית. והוא הוסיף: "אחד היתרונות הבולטים ממנו ייהנו לקוחות Regus קיסריה תהיה האפשרות לעבוד בכל אחד מהמרכזים שלנו ברחבי הארץ ולקבל פתרון מושלם גם ליום פגישות בתל אביב, ירושלים, חיפה, אור יהודה, רחובות או בכל מתחם אחר בהתאם הצורך".


את החברה לנכסי קיסריה ייצגו במו"מ עו"ד גליה זיסקינד – שפיגל וטל לוי ממשרד טולצ'נסקי שטרן מרציאנו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il