TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הממשלה אישרה פה אחד את הצעת שר האוצר משה כחלון למנות את משה ברקת לממונה על רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון


משרד האוצר
שר האוצר, משה כחלון: "מקצועיותו וניסיונו של ברקת יחזקו את עבודת הרשות. הצלחתו הצלחתנו"
הממשלה אישרה היום (א') את הצעת שר האוצר, משה כחלון, למנות את משה ברקת לממונה על רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון. זאת לאחר שוועדת האיתור סיימה את עבודתה והחליטה להמליץ על שני מועמדים שנמצאו מתאימים וראויים ביותר לכהן בתפקיד. משה ברקת נבחר בזכות ניסיונו בניהול חברות גדולות, ברגולציה ובעבודה ממשלתית זאת לאור ניסיונו כמנהל מחלקת תאגידים ברשות לניירות ערך.

בראשות הוועדה עומד מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד ובה חברים המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, מאיר לוין, הפרופ' גבריאלה שלו, יו"ר רשות ניירות ערך לשעבר, הפרופ' שמואל האוזר ומנהל מינהל הסגל הבכיר בנציבות שירות המדינה, מר אילן רם.

בהחלטתו, נתן שר האוצר משקל רב ליכולותיו וניסיונו הרב של ברקת בתחום הפיננסים על כלל היבטיו ובהם חשבונאות, רגולציה, ניהול סיכונים, אשראי והשקעות ויתרונו המובהק ביכולת להובלת תהליכים ובניהול עובדים והנעתם. במסגרת זו, נתן שר האוצר גם משקל לאופן בו מילא ברקת את תפקידיו האחרונים כיו"ר הפניקס החזקות והפניקס ביטוח וכחשבונאי ראשי ברשות לניירות ערך.

עוד נתן השר משקל לניסיון שצבר מר ברקת בהובלת תהליכים אסטרטגיים ובראייה כלכלית רוחבית. שר האוצר התרשם כי יכולות אלו יאפשרו לברקת למלא את תפקיד הממונה על רשות שוק ההון בצורה המיטבית ביותר ולעמוד בפני האתגרים הצפויים לרשות בשנים הקרובות.

משה ברקת (53), מכהן כיום כיועץ בכיר לגופים פיננסיים בתחום הבנקאות להשקעות, שימש כיו"ר הפניקס החזקות והפניקס ביטוח וכן כדירקטור בחברות דלק, דלק אנרגיה ואלעד אירופה. קודם לכן, כיהן ברקת כמנהל מחלקת תאגידים וכחשבונאי ראשי ברשות ניירות ערך.

ברקת הינו רואה חשבון מוסמך וד"ר למנהל עסקים מאוניברסיטת קולומביה, בעל תואר ראשון בחשבונאות וחקר ביצועים מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני נוסף במנהל עסקים בהתמחויות מימון וביטוח.

שר האוצר, משה כחלון: "אני מברך על אישור מינויו של משה ברקת לשמש כראש רשות שוק ההון בשנים הקרובות. מקצועיותו וניסיונו יחזקו את עבודת הרשות, שלה תפקיד מרכזי בפיקוח והסדרה של תחומי השירותים הפיננסים המשפיעים על כל אזרחי ישראל. אני מאחל הצלחה רבה למר ברקת בתפקידו - הצלחתו הצלחתנו".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il