TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

AOC Gaming חוברת ל- Red Bull Guardians ו- Red Bull Kumite


AOC
Red Bull Guardians הוא טורניר Dota 2 שיתקיים בלונדון, בו ארבע צוותי Dota 2 מובילים יתחרו זה מול זה עם שלב גיוס נוסף, בו יבחרו שלושה גיבורים שישמשו כמחליפים שלהם

מומחית התצוגה AOC גאה להכריז על שיתוף פעולה עם Red Bull Guardians ו- Red Bull Kumite שני אירועי ספורט אלקטרוני ענקיים מבית Red Bull, אשר התקיימו ב-19-20 לאוקטובר ויתקיימו ב-10-11 לנובמבר. Red Bull Guardians הוא טורניר Dota 2 שיתקיים בלונדון, בו ארבע צוותי Dota 2 מובילים יתחרו זה מול זה עם שלב גיוס נוסף, בו יבחרו שלושה גיבורים שישמשו כמחליפים שלהם. במהלך האירוע, יצויידו המשתתפים במסכי הגיימינג AGON AG241QG. האירוע השני, Red Bull Kumite, יארח 16 שחקני Street Fighter V בפריז, שם ישתמשו המשתתפים במסכי הגיימינג AGON AG271QX.

מסכי הגיימינג AG241QG (שמאל) ו- AG271QX (ימין) מבית AOC AGON

פעילות Custom Dota 2 עם Red Bull Guardians
ארבעה צוותים הוזמנו לקחת חלק בטורניר Red Bull Guardians Dota 2 שהתרחש ב- 19-20 לאוקטובר במרכז הספורט האלקטרוני בלונדון- באזור הגיימינג של Red Bull. הטורניר מציע סגנון שונה ממשחקי ה- Dota 2 המוכרים, כך שהפורמט החדש מאפשר גיוס נוסף ואוסר את האפשרות להחליף בין גיבורים במהלך המשחק. כל גיבור חדש יחזיק באותם חפצים וניסיון כגיבור שהיה לפניו.


עם נוכחותה של AOC Gaming כשותפה הרשמית של Red Bull Guardians, ישתמש כל שחקן Dota 2 במסך AGON AG241QG לאורך כל התחרות. מסך ה- AG241QG מגיע עם פאנל TA מהיר במיוחד עם זמן תגובה העומד על 1ms, רזולוציית 2560 x 1440 וקצב רענון מדהים של 165Hz. שלל המאפיינים במסך עוצבו במיוחד על מנת להעלות את רמת הביצוע בקרב גיימרים מושבעים.


תחרות בין 16 שחקני Street Fighter V ב- Red Bull Kumite
Red Bull Kumite, אשר יתקיים ב-11 לנובמבר באודיטוריום Salle Wagram בפריז, מרחיב את כמות ההזמנות השנה ל- 14 משחקני ה- Street Fighter V היוקרתיים ביותר בעולם. לשני fighters נוספים תינתן הזדמנות לתפוס את מקומם ב- Red Bull Kumite על ידי התקדמות בשלב ההזדמנות האחרונה- במסגרתו יתחרו 256 מתמודדים שישחקו זה מול זה ב-10 לנובמבר.


עם מסך ה- AGON AG271QX, יכולים מתחרי ה- Street Fighter לצפות לזמן תגובה של לא פחות מ- 1ms ו- 144Hz של קצב רענון מסך המביאים תמונה חלקה במיוחד ללא "קריעות", מה שהופך את התצוגה לאידיאלית במשחקים בעלי קצב מהיר מאוד.


מסכי ה- AOC AGON, אשר עוצבו בהשראת מסיבות LAN וכנסי גיימינג, קיבלו כבר את הערכתם של גיימרים מקצועיים ומתחרי הספורט האלקטרוני בטורנירים רבים ברחבי העולם.

סטפן סומר, מנהל השיווק והחטיבה העסקית ב- AOC אירופה, הגיב על השותפות עם Red Bull Guardians ועם Red Bull Kumite:
"אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם Red Bull Guardians ו- Red Bull Kumite. אנו רואים זאת כהשקעה גדולה בספורט אלקטרוני וכהזדמנות מצוינת להציג את מגוון סדרות מסכי הגיימינג של AOC. נוכחותנו בשני האירועים מראה כיצד רפרטואר המסכים של AOC הופך רלוונטי ואידיאלי לכל סוגי הספורט האלקטרוני; יש לנו מסך לכל מאורע, כפי שאנחנו יכולים לראות עם מסכי ה- AGON AG241QG וה- AGON AG271QX המככבים ב- Dota 2 ואצל ה- Street Fighter. נוכחותנו באירועים מסוג זה מראה ש- AOC Gaming משקיעה במה שחשוב לגיימרים וגורמת לאירועים כאלו לקרום עור וגידים. יותר מכל, אירועים מסוג זה הם אלה שמוכיחים ש- AOC Gaming נמצאת כאן כדי להישאר".

אודות AOC
AOC הוא אחד המותגים המובילים בעולם בתחום התצוגה. איכות גבוהה, שירות מצויין, עיצוב אטרקטיבי וידידותי לסביבה, מוצרים ארגונומיים וחדשניים במחיר תחרותי, הם רק חלק מהסיבות שבגללן יותר ויותר לקוחות, ארגונים וחברות הפצה, בוחרים לבטוח ב- AOC. AOC מציעה מגוון מסכים המתאימים לכל לקוח, בין אם מדובר במסך לצרכים מקצועיים, ביתיים, לבידור או משחק. AOC היא חברת הבת של TPV Technology Limited, יצרנית ה- LCD הגדולה בעולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il