TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מרושתים באופנה


אלה פוכט ויעל קוכמן
הסטארט אפים הישראלים "מתלבשים" על פיתוח טכנולוגיות לשופינג און-ליין

כנס Retail Disrupt שייערך בסוף החודש (29/10) יפגיש בין חברות הסטארט אפ לענקיות הריטייל
במטרה לקדם חדשנות ישראלית, תיפגש הנהלת מותג האופנה "RENUAR" עם עשרה סטרטאפים צעירים מבטיחים, לבחינת שיתופי פעול עסקיים


עולם הקמעונאות המסורתי עובר בשנים האחרונות טלטלה רצינית, עם מגמה מתמדת של נטישת החנויות והקניונים המסורתיים והמעבר לקניות באינטרנט. ככל שמגמת השופינג און-ליין ממשיכה לצבור תאוצה, כך היא מעמידה בפני החברות הקמעונאיות הפועלות בזירת מותגי האופנה אתגרים מורכבים. תחום האופנה, בו רגילים "לחוש" את המוצר- למדוד, להתנסות, ולבדוק כיצד הוא עונה לצרכים מבחינת מראה ונוחות- נדרש להתמודד עם חווית הקניות באינטרנט, הטומנת בחובה יתרון של מגוון דגמים ומוצרים אינסופי, אבל עדיין לוקה בחסר בחוויית הלקוח.


כתוצאה מכך, בפועל כ-35% מהמוצרים הנרכשים אונליין מוחזרים בסופו של דבר אל השולח, לרוב בשל מידה לא מתאימה. השיווק הקמעונאי, שבאופן מסורתי התמקד יותר ביצירת מותג ותדמית במקום ליצור דיאלוג עם הלקוח, נדרש להתמודד עם ה"שיבוש הקמעונאי" בדרכים יצירתיות. יצרני מותגים וקמעונאים המעוניינים לשרוד בזירה, הבינו שהם חייבים לאמץ אסטרטגיה הוליסטית שתסייע להם להתמודד עם אתגרי השינויים שעוברים על הענף, בצד אימוץ ארגז כלים תומכים בתחום הרכש, ניהול העובדים, המלאי, הרגולציה, השיווק, חווית הלקוח וכדומה. לכן, בצד המעבר לסחר מקוון, מורגשים כל הזמן שינויים דרמתיים בענף, עם כניסתם של כלים טכנולוגיים חדשים כגון בינה מלאכותית, רובוטיקה מתקדמת, הדפסה תלת ממד, חיישנים ו-IOT.


בשנים האחרונות, סטארט-אפים רבים עובדים על טכנולוגיות שמנסות להפגיש בין עולם הקמעונאות הפיזי לווירטואלי. המספרים אומרים שאם ב-2015 הושקעו 160 מיליוני דולרים בעולם הריטייל טק, שנה לאחר מכן עמד המספר על 360 מיליון. כיאה “לאומת הסטארט-אפ” – לא מעט מהסטארט-אפים הם ישראליים, ועם המוניטין של ישראל כמעצמת טכנולוגיה, יותר ויותר חברות בינלאומיות וענקיות שופינג און-ליין פונות לכאן עבור פתרונות.


Retail Disrupt 2018
כנס Retail Disruptהבינלאומי שיתקיים בסוף החודש (29/10) במתחם האירועים לאגו בראשל"צ בהפקת "אנשים ומחשבים", עוסק בעולם הקמעונאי החדש, ויוצר מקום מפגש ייחודי עבור בכירים ומקבלי החלטות בענף. בין המשתתפים- הקמעונאים הגדולים בעולם, חברות סטארט אפ ישראליות חדשניות וחברות טכנולוגיה גדולות המפתחות פתרונות לחברות הקמעונאיות המובילות בעולם. " Retail Disrupt 2018 " מהווה את המשכו הישיר של כנס FashTech שנערך בשנה שעברה ומשך כ-750 משתתפים.


הכנס בשיתוף Re:Tech – מרכז חדשנות הממוקם בלב ת"א, בהובלת צמד היזמיות יעל קוכמן (מנכ"לית) ואלה פוכט (שותפה וסמנכ"לית פיתוח עסקי) . Re:Tech עובדת עם חברות הריטייל הגדולות בעולם, ביניהן ASOS ו-EBAY , למעלה מ-250 חברות הזנק ישראליות ויותר מ-2,000 יזמים ומשקיעים, ומציעה מתחם עבודה משותף לסטארט אפים בתחום הריטייל: נקודת מפגש עם תאגידים בינלאומיים ומשקיעים רלוונטיים.


 בכנס יציגו עשרות חברות סטארט-אפ וכן ידברו בכירים בחברות ענק בעולם הריטייל, כגון ASOS, JD, Bloch ו- Myntra. עוד בכנס, אורח מיוחד מטעם ענקית האופנה היפנית UNIQLO. במטרה לקדם חדשנות ישראלית ולשתף פעולה עם סטרטאפים צעירים, חברת "RENUAR" מצטרפת לכנס זו השנה השנייה. במסגרת האירוע, תיפגש הנהלת רנואר עם עשרה סטרטאפים צעירים, על מנת לבחון שיתופי פעולה עסקיים.
לינק לכנס : https://www.retaildisrupt.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il