TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביוליין אר. אקס. מדווחת של נתונים נוספים מהניסוי הקליני Phase 2a, COMBAT/KEYNOTE-202 בסרטן לבלב, בכנס ESMO 2018


ביוליין
התוצאות מראות ש-BL-8040 משפר בצורה משמעותית את החדירה של תאי T אל הגידול ומפחית את הדיכוי החיסוני בסביבת הגידול הסרטני
ביוליין אר. אקס. (נאסד"ק/ת"א:BLRX), חברה ביופרמצבטית בשלבי פיתוח קליניים שמתמקדת באונקולוגיה ואימונולוגיה, דיווחה היום על נתונים נוספים מניתוח מעמיק של ביופסיות מזרוע הטיפול המשולב של הניסוי הקליני Phase 2a, COMBAT/KEYNOTE-202, שבוחן חולים עם אדנוקרצינומה גרורתית של הלבלב (PDAC), שטופלו ב-BL-8040 בשילוב קיטרודה (KEYTRUDA), נוגדן תרפויטי כנגד PD-1 שמשווק על ידי חברת מרק. התוצאות הוצגו בכנס של האגודה האירופאית לאונקולוגיה רפואית, 2018, במינכן, גרמניה, והן מראות ש-BL-8040 משפר בצורה משמעותית את החדירה של תאי T אל הגידול הסרטני ומפחית דיכוי חיסוני בסביבת הגידול. תוצאות אלו באות בנוסף לתוצאות הניסוי הקליני COMBAT/KEYNOTE-202 עליהם דווח ביום שישי, ה 19.10.018. נתונים אלו הראו תוצאות מעודדות בבקרת מהלך המחלה וההישרדות הכללית, במיוחד אצל חולים שקיבלו את הטיפול כטיפול קו שני.

הניסוי כלל 37 חולים עם PDAC גרורתי שמחלתם התקדמה לאחר קו טיפול אחד או יותר. במהלך הניסוי, טופלו החולים תחילה 5 ימים ב-BL-8040 לבד, כטיפול הכנה, ולאחר מכן במחזורים של 3 שבועות של BL-8040 וקיטרודה. בנוסף להערכת היעילות הקלינית, הניסוי כלל מספר הערכות פרמקודינמיות במטרה לתמוך במנגנון הפעולה של BL-8040 כגורם טיפול אימונו-אונקולוגי.

הנתונים הנוספים שהתקבלו מניתוח מעמיק של ביופסיות שנלקחו בשלב סינון המטופלים ולאחר מונותרפיה או טיפול משולב ב-BL-8040 וקיטרודה, מראים שב-75% מהביופסיות, הטיפול ב-BL-8040 עודד עלייה במספר תאי ה-T מסוג CD4+, CD8+ תאי T ציטוטוקסיים מסוג CD8+Granzyme B+. השיפור הגדול ביותר בחדירת תאי T נראה לאחר טיפול משולב של BL-8040 וקיטרודה, ונמצא במתאם עם מחלה יציבה למשך 8 מחזורי טיפול. יתר על כן, עלייה בחדירה של תאי T משופעלים מסוג CD4+ ו-CD8+ לוותה בירידה משמעותית במספר התאים הסרטניים, כמו גם בירידה במספרם של תאים מיאלואידים מדכאי מערכת החיסון, סוג תאים שידוע כמעכב את התגובה החיסונית האנטי-סרטנית.

פיליפ סרלין, מנכ"ל ביוליין אר. אקס. ציין, "הנתונים עליהם דיווחנו היום תומכים ב-BL-8040 כגורם שמשפיע בצורה משמעותית על מערכת החיסון, מעודד חדירת תאי T אל הגידול ומפחית את מספר התאים מדכאי מערכת החיסון בסביבת הגידול. פעילות זו אף מתחזקת בשילוב קיטרודה. זוהי הוכחה נוספת לפוטנציאל של הטיפול המשולב כאימונותרפיה יעילה לסרטן הלבלב. אנחנו מצפים להתחלת זרוע הטיפול המשולש של ניסוי חשוב זה עד סוף השנה, והתוצאות צפויות להתקבל במחצית השנייה של 2019".

אודות הניסוי הקליני COMBAT/KEYNOTE-202
הניסוי COMBAT/KEYNOTE-202, ניסוי קליני Phase 2a, הוא כרגע ניסוי קליני "open-label", רב מרכזי ובעל זרוע טיפולית אחת, שמטרתו להעריך את הבטיחות והיעילות של השילוב של BL-8040 של ביוליין אר. אקס. ו- KEYTRUDA, תרופת ה-anti PD-1 שמשווקת על ידי מרק, ביותר מ-30 חולים עם סרטן לבלב גרורתי מסוג אדנוקרצינומה. הניסוי מתוכנן בראש ובראשונה כדי להעריך את התגובה הקלינית, הבטיחות והסבילות של שילוב תרופות אלו, והוא נערך בארה"ב, ישראל וטריטוריות נוספות. הניסוי נערך על ידי ביוליין אר. אקס. במסגרת הסכם שיתוף הפעולה שנחתם ב- 2016 בין ביוליין אר. אקס. לבין MSD, שמטרתו לתמוך בניסוי Phase 2a שבוחן את BL-8040 של ביוליין אר. אקס. בשילוב KEYTRUDA בחולים עם סרטן לבלב גרורתי.

BL-8040, הפלטפורמה האונקולוגית המובילה של ביוליין אר. אקס., הינו מעכב CXCR4 שבמספר ניסויים קליניים הראה יכולת ניוד משמעותית של תאי מערכת החיסון אל מחזור הדם ויכולת להשרות מוות ישיר של תאים סרטניים. בנוסף, ממצאים קליניים הדגימו את היכולת של BL-8040 לתווך עלייה בחדירות תאי T אל תוך גידולים שהיו לפני כן "קרים" מבחינה אימונולוגית וללא תאי מערכת החיסון. מעכבים של חלבוני בקרת מערכת החיסון (כמו KEYTRUDA), מייצרים השפעה אנטי-סרטנית על ידי הגברת הפעילות של תאי T בעזרת חסימת הקשר בין חלבון בקרת מערכת החיסון, PD-1, על גבי תאי T, לבין הליגנד שלו, PD-L1, על גבי התאים הסרטניים. בסרטן הלבלב יש חדירה מועטה ביותר של תאי T אל הגידול, ולכן הם פחות רגישים לחסימת הפעילות של חלבוני בקרת מערכת החיסון מאשר סוגי סרטן אחרים, בהם כן יש חדירה של תאי T. משום כך, שילוב BL-8040 עם חסימת חלבוני בקרת מערכת החיסון צפוי לשפר את התגובה של חולי סרטן הלבלב לאימונותרפיה. עלייה נוספת ברגישות של תאי סרטן הלבלב ל- BL-8040 ול- KEYTRUDA עשויה להתקבל על ידי טיפול כימותרפי שהורג את התאים באופן אימונוגני וחושף אנטיגנים סרטניים חדשים שגורמים להפעלת תאי T אנטי-סרטניים חדשים.

אודות BL-8040
BL-8040 הינו מקטע חלבון קצר (פפטיד) לטיפול בממאירויות המטולוגיות, גידולים מוצקים ומוביליזציה של תאי גזע להשתלה. BL-8040 הוא מעכב של החלבון CXCR4, קולטן ממשפחת הכימוקינים המעורב ישירות בהתקדמות של מחלות ממאירות, צמיחת כלי דם אל תוך הגידולים (אנגיוגנזה), התפתחות גרורות לאיברים נוספים (מטאסטזיס) והישרדות של תאים סרטניים. החלבון CXCR4 מבוטא ביתר ביותר מ- 70% מסוגי הסרטן, ובמקרים רבים רמת הביטוי שלו תואמת את חומרת המחלה. במספר ניסויים קליניים ופרה-קליניים, BL-8040 הראה נדידה משמעותית של תאים סרטניים ממח העצם ובכך הפך אותם לרגישים יותר לטיפולים כימותרפיים או ביולוגיים קיימים. בנוסף, ל- BL-8040 יכולת אנטי-סרטנית ישירה על ידי השריית מוות של תאים סרטניים (אפופטוזיס). הזכויות עבור BL-8040 (לשעבר BKT-140) נרכשו על ידי ביוליין מביוקיין תרפויטיקס.

אודות ביוליין אר. אקס.
ביוליין אר. אקס. הינה חברה ביופרמצבטית הנמצאת בשלבי פיתוח קליניים והמתמקדת באונקולוגיה ובאימונולוגיה. ביוליין רוכשת תרופות פוטנציאליות, מפתחת אותן בשלבים פרה-קליניים ו/או קליניים, ולאחר מכן מתקשרת בשיתופי פעולה עם חברות פרמצבטיות לצורך פיתוח קליני מתקדם ו/או מסחורן.

מערך התרופות המתקדם של ביוליין אר. אקס. כולל כיום את BL-8040, פלטפורמה לטיפול בסרטן, אשר השלימה בהצלחה ניסוי קליני Phase 2a בלוקמיה מיאלואידית חריפה שהתפרצה מחדש או שהסובלים ממנה לא הגיבו לטיפול ראשוני (relapsed/refractory AML), מצויה במהלכו של ניסוי Phase 2b כטיפול קונסולידציה עבור חולי AML, והתחיל לאחרונה ניסוי Phase 3 בניוד תאי גזע למחזור הדם לצורך השתלת תאי גזע בחולי מיאלומה נפוצה (השתלה אוטולוגית); ו-AGI-134, תרופה אימונו-אונקולוגית בפיתוח לטיפול בגידולים סרטניים מוצקים, אשר צפויה להחל בניסויים קליניים באמצע שנת 2018. כמו כן, לביוליין שותפות אסטרטגית עם חברת Novartis לפיתוח משותף של תרופות פוטנציאליות שמקורן בישראל; הסכם שיתוף פעולה עם MSD, הידועה כ- Merck בארה"ב ובקנדה, שבמסגרתו מתנהל ניסוי Phase 2a בסרטן הלבלב בטיפול משולב של BL-8040 יחד עם התרופה קיטרודה® של Merck; והסכם שיתוף פעולה עם Genentech, מקבוצת Roche, לעריכת מספר ניסויים קליניים Phase 1b/2 בהם ייבדק שילוב של BL-8040 ביחד עם התרופה Tecentriq® (Atezolizumab) של Genentech במספר גידולים מוצקים ובלוקמיה מיאלואידית חריפה (AML).

מידע נוסף ניתן לקבל באתר החברה, www.biolinerx.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il