TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מהפכת 'דרך השלום' יוצאת לדרך


ארזים
דרך השלום בתל אביב היא אחת הכניסות העמוסות ביותר לתל אביב * בתקופה הקרובה, עם התקדמותן של תכניות התחדשות עירונית בבניינים שלאורכה, צפויה דרך השלום להפוך גם ליעד מגורים אטרקטיבי במיוחד
באחד מהלהיטים הים תיכוניים הגדולים של השנים האחרונות, מספר פאר טסי על לילה סוער שבילה עם בחורה שגרה בדירה שכורה בדרך השלום. לתל אביבים, השם דרך השלום מקושר עם תחנת הרכבת שמחוברת לקניון עזריאלי, ועם הפקקים האינסופיים במשך כל היום, בהם מתענים הנכנסים והיוצאים ממרכזי התעסוקה של תל אביב. אז מהי אותה דירה שכורה בה מתגוררת אשת המסתורין בשיר של טסי? ובכן, כנראה שהיא גרה באחד מבניני השיכונים הישנים לאורך הצד המזרחי של הרחוב, הפונה לכיוון גבעתיים.

הבניינים הנמוכים המאפיינים את דרך השלום, והחוצים את שלוש הערים – ת"א, גבעתיים ור"ג, צפויים להיעלם בשנים הקרובות מהנוף ובמקומם יוקמו מגדלי מגורים חדישים, במסגרת פרויקטים רבים של התחדשות עירונית.

חברת היזמות ארזים (ג.י.א) מקבוצת אורון אחזקות והשקעות היא מהחברות הנדל"ניות הפעילות ביותר לאורך הציר, ומקדמת בימים אלה סדרה של פרויקטי פינוי בינוי לאורך דרך השלום, שיהפכו את ציר התנועה המרכזי המקשר את תל אביב למזרח, למוקד מגורים אקסקלוסיבי.

תכניות אלו, שיביאו לחידוש מתחמי המגורים לאורך דרך השלום, מצטרפות לתנופת הבניה לעסקים סביב מחלף השלום, שם מוקמים בימים אלה בנייני משרדים חדשים, ולתכניות להקמת גשר יהודית, שיבנה בקרוב ויקשר את מזרח ומערב העיר להולכי רגל ורוכבי אופנים. קירבתם של מגדלי המגורים למרכז העסקים ולעורק התנועה הראשי שהוא נתיבי איילון, תעלה את ערכם משמעותית.

לפני שנתיים דווח לראשונה על פרויקט ההתחדשות העירונית הראשון בדרך השלום, אחרי שוועד הדיירים בדרך השלום 87-89 סיכם על פרויקט תמ"א 38/2 במתכונת הריסה ובניה עם חברת ארזים (ג.י.א). בהתאם לתכניות, העומדות בימים

אלה לפני אישור בוועדה המקומית של עיריית ת"א, ייהרסו 2 בנייני המגורים בדרך השלום 87-89, המכילים כיום 72 דירות, ובמקומם ייבנו 4 מגדלי יוקרה הכוללים 168 יח"ד.

לדברי סימה מאור, מנהלת ההתחדשות העירונית בחברת ארזים (ג.י.א), החברה ממשיכה את פעילותה ברחוב, ולאחרונה החתימה למעלה ממחצית מדיירי הדירות בדרך השלום 93-95 על פרויקט הריסה ובניה במתכונת דומה: "גם כאן יוחלפו בנייני השיכונים הישנים בדירות חדשות ויוקרתיות ברמת גימור ובניה גבוהה" אמרה מאור. "בחודשים הקרובים נתחיל בהחתמת דיירים על פרויקט דומה בבלוק נוסף באותו צד של דרך השלום, הפעם יהיו אלה דיירי דרך השלום 97-99".

כיום, האזור על דרך השלום שנמצא מזרחית למחלף מאופיין בבניה כפרית של בנינים נמוכים. האזור מרגיש לעיתים כמו חלק מגבעתיים, יותר מאשר חלק מהעיר בלי הפסקה. הפרויקטים המתוכננים של חברת ארזים צפוים להפוך את האזור לחלק מהמרקם האורבני של תל אביב. שינוי זה יבוא לידי ביטוי גם במחירי הנכסים, שצפויים לעלות בעשרות אחוזים.

"אני מאוד נרגש לקראת פיתוח סדרת הפרויקטים שלנו בדרך השלום בתל אביב", אומר מריו קופל, מנכ"ל ארזים (ג.י.א). "בניתם מחדש של מתחמים אלו תעלה באופן משמעותי את הערך לדיירים ותביא רוח חדשה של עירוניות לדרך השלום. אנחנו הולכים להשפיע על המרקם האורבני בלב ליבו של מטרופולין תל אביב, ואני בטוח שנעשה עבודה מצוינת".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il