TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אייסיבי עולה 17% בבורסה


אייסיבי
תשקיע חצי מיליון דולר בסטארטאפ מדיקל ישראלי; יקימו מיזם משותף בסין
אייסיבי תשקיע חצי מיליון דולר בסטארטאפ מדיקל ישראלי; יקימו מיזם משותף בסין

חברת ההשקעות אייסיבי (Israel China Biotechnolog; ת"א: אסב), המתמחה בחברות צעירות בתחום הביוטכנולוגיה וחדירה לשוק הסיני באמצעות הקמת מיזם משותף עימן למסחור הטכנולוגיה בסין, הודיעה כי חתמה על מזכר הבנות לא מחייב עם חברה פרטית המאוגדת בישראל והפועלת בתחום הרפואי, להשקעה כנגד הקצאת מניות.

על פי מזכר ההבנות, אייסיבי תשקיע בחברת המטרה סך של חצי מיליון דולר בשני תשלומים, הראשון בסך 350,000 דולר במועד השלמת העסקה, והשני בסך 150 אלף דולר תוך 5 חודשים לאחר התקשרות הצדדים בהסכם סופי ומחייב וכן לאחר התקשרות חברת המטרה בהסכם מיזם משותף עם בעל השליטה בחברה, CIB.

אייסיבי נמצאת בשליטתו של צ'ינגשי חואנג (כ-58%), איש עסקים בעל פעילות ביוטכנולוגיה עניפה מזה שנים רבות בסין. מודל ההשקעה הייחודי של אייסיבי משלב השקעה בהון המניות של חברות ביוטכנולוגיה צעירות ביחד עם סיוע לאותן חברות לחדור לשוק הסיני בין היתר באמצעות מיזם ייעודי למסחור הטכנולוגיה שלהן בסין בבעלות משותפת עם צ'ינגשי חואנג (בעל השליטה באייסיבי). החדירה לשוק הסיני באמצעות המיזם הייעודי נועדה בין היתר להקל, להוזיל, לזרז ולייעל את הנגשתן לשוק הסיני, כולל קבלת אישורים רגולטורים בסין, הקמת מתקני ייצור, פעילויות שיווק וסיוע בקשרים עם רשויות, לקוחות וספקים מזה ובפריצה לשוק ההון הסיני, מזה, והכל תוך שבעל השליטה רותם לשם כך את הניסיון רב השנים שלו בתחום זה בשוק הסיני, כמו גם את המוניטין וקשרי העבודה שיצר שם.

בנוסף, על פי ההסכם, CIB תתחייב להביא השקעה נוספת בחברת המטרה בסך של חצי מיליון דולר מצד שלישי ו/או על ידה, תוך 10 חודשים ממועד השלמת העסקה. בתמורה לסכום ההשקעה, חברת המטרה תקצה 8,898 מניות רגילות מסדרה א' לחברה, ובתמורה לסכום ההשקעה הנוספת, חברת המטרה תקצה 8,897 מניות רגילות נוספות מסדרה א' ל- CIB או למשקיעים אחרים שתביא, לפי העניין. הקצאות ייעשו לפי מחיר של 56.197 דולר למניה, המשקף שווי לחברת המטרה על בסיס דילול מלא, של 7 מיליון דולר, לפני הכסף.

הצדדים ישלימו את העסקה תוך 45 ימים לאחר חתימתו, בכפוף להשלמת בדיקות נאותות, קבלת כל האישורים הנדרשים על פי דין, ובכלל זה אישור מוסדות החברה הנדרשים על פי דין, וכן בכפוף להתקשרות הצדדים בהסכם סופי ומחייב, שיבוסס על עקרונות מזכר ההבנות, ויכלול הסדרים נוספים המקובלים בעסקאות מסוג זה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il