TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Kryon משיקה אתKryon Academy ו-Kryon Community כדי ללמד ארגונים לאמץ טכנולוגיות אוטומציה רובוטיות


הראל טייב מנכל Kryon
Kryon Community הינה פורום למשתמשי מערכות ה-RPA של החברה מאפשר לחלוק מידע ולסייע במקסום יעילות העבודה בארגון
חברת הטכנולוגיה הישראלית קריון (Kryon), אחת השחקניות המובילות בשוק העולמי לטכנולוגיות אוטומציה רובוטיות Robotic Process Automation ((RPA, מודיעה היום על השקת Kryon Academy, מערכת הדרכה בעלת כלים מקוונים למערכות ה- RPA, ובנוסף את Kryon Community, פורום המאפשר לשאול שאלות ולחלוק ידע ורעיונות. הכלים החדשים מבית Kryon נועדו לתת פלטפורמה שלמה של כלים להתנסות במערכת החינמית Kryon Studio המאפשרת לארגונים לחוות הטמעת טכנולוגיית אוטומציה במערכות הליבה של החברה ולהקליט לערוך ולהריץ את כלל התהליכים הארגוניים.

Kryon Academy מציעה מגוון של קורסי הכשרה – ממבוא על RPA וסקירה כללית לפתרונות של קריון, ועד קורסים מתקדמים לפיתוח אשף RPA שבו המשתתפים יכולים ללמוד כיצד להשתמש במעל 200 פקודות מתקדמות. משתמשים פוטנציאליים של קריון RPA יכולים להשלים את קורסי האקדמיה שלKryon בקצב שלהם, בכל עת ובכל מקום. חומרים נוספים יפורסמו מדי שבוע, כך שהמשתמשים יוכלו להמשיך במסע הלמידה שלהם ותמיד להישאר מעודכנים עם חומרי ההדרכה העדכניים ביותר. להרשמה:
https://www.kryonsystems.com/rpa-academy/

Kryon Community הינה פורום למשתמשי מערכות ה-RPA של החברה מאפשר לחלוק מידע ולסייע במקסום יעילות העבודה בארגון. בעזרת Kryon Community משתמשים יכולים ללמוד פתרונות מועילים, שיטות עבודה מומלצות ולקבל תובנות חשובות מחברי קהילה מנוסים של קריון. בעקבות ההבנה של ארגונים בפוטנציאל העסקי בהפיכת אוטומציה לכלי אינטואיטיבי וקל למשתמשים עסקיים, הוחלט על הקמת Kryon Community, המוסיפה עוד שכבה של שירותים על ידי בניית בסיס ידע לעובדים ולקוחות כאחד לגבי האופן שבו פתרונות ה-RPA פועלים בזמן אמת. לפרטים נוספים בלינק הבא:
https://community.kryonsystems.com

הראל טייב, מנכ"ל חברת Kryon "הדרך היעילה ביותר ליישום RPA בצורה פשוטה ומוצלחת היא באמצעות קורסים מקיפים וחינוך. Kryon Academy ו - Kryon Community מאפשרים הכשרה נוחה ויעילה לטכנולוגיה ואת הביטחון והידע הנדרשים ליישום תהליכי העבודה עוד לפני הטמעת מערכות RPA בארגון. כחברה מובילה ל-RPA ,אנו רואים כמטרה עליונה לעזור ולהבטיח שכל מי שמעוניין להשתמש בטכנולוגיה העוצמתית הזו יקבל את הכלים כדי להפוך למומחה".

לאחרונה חברת Kryonהשיקה את מערכת התנסות חינמית בשם "קריון סטודיו" (Kryon Studio). המערכת מיועדת לארגונים להתנסות בהטמעת טכנולוגיית אוטומציה במערכות הליבה של החברה ולהקליט לערוך ולהריץ את כלל התהליכים הארגוניים. הוספת כלי הלמידה של Kryon Academy ו - Kryon Community ביחד עם מערכת החינמית מאפשרת לארגונים להבין את הקלות בה ניתן לזהות, לנתח ולבצע אוט' לאורך ולרוחב הארגון בזמן אמיתי ותוך ביצוע אופטימיזציות מול שינויים. כל זאת בקבועי זמן קצרים של שבועות ואפילו ימים בודדים.

אודותKryon :
חברת קריון (Kryon) מפתחת פתרונות אוטומטיציה רובוטיים ((RPA ארגוניים, מבוססי ראיה ממוחשבת ולמידת מכונה. החברה מספקת פתרונות רובוטיים לאתגרים עסקיים, מתוך ההבנה כי תשואות תפעוליות של פתרונות ארגוניים, הם שמאפשרים שינוי דיגיטלי אמיתי. רובוטים וירטואליים מייעלים את עבודת כל מערכות המידע וניהול הייצור, מחליפים עבודה "תהליכית" שעושים העובדים האנושיים ומשחררים אותם למשימות של יצירת חדשנות וערך שרק בני אדם יכולים לייצר. בעולם התעשייתי המודרני, שבו מפעלים מחפשים דרכים לשפר את היעילות, להעלות את הפריון ואת התפוקה, Kryon מציעה פתרון טכנולוגי עם קבלות. ארגונים גלובליים מובילים כגון HP, אלביט, AT&T, מיקרוסופט, ,Allianz DXC Technologies ואחרים, ממנפים את פלטפורמת הבינה המלאכותית של Kryon כדי להניע שינוי דיגיטלי ויעילות תפעולית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il