TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

TheWhollySee הוא הסטארט-אפ הזוכה בגמר תחרות ה-Inception Awards של NVIDIA


TheWhollySee
הסטארט-אפ הזוכה פיתח טכנולוגיה פורצת דרך בתחום הלימוד, האימון והבחינה של המוח המלאכותי בכלי רכב אוטונומיים

הפרס לזוכה: 100,000 דולר ותחנת עבודה מתקדמת מסוג DGX של NVIDIA
ד"ר דן יאנסון, מנכ"ל TheWhollySee: "אני שמח והמום. הדבר הראשון שנעשה עם כספי הפרס הוא להעביר את שני העובדים שעבדו עד כה במשרה חלקית - למשרה מלאה. הפרס הכספי ייתן לנו דחיפה גדולה, אך תחנת העבודה DGX היא שתוביל להאצה משמעותית ולהשפעה דרמטית על הפעילות שלנו"

TheWhollySee הוא הסטארט-אפ הזוכה בגמר תחרות ה-Inception Awards, שהיה האירוע הסוגר של כנס NVIDIA GTC ISRAEL 2018, שהתקיים ביום ה' האחרון במרכז הירידים בתל אביב. הסטארט-אפ הקטן מהצפון, שמפתח טכנולוגיה חדשנית ללימוד ואימון המוח של כלי רכב אוטונומיים, וכולל רק שני עובדים במשרה מלאה ועוד שניים במשרה חלקית, הוכתר כסטארט-אפ החם ביותר בישראל בתחום הבינה המלאכותית והלמידה העמוקה, כאשר גבר בגמר התחרות על 7 סטארט-אפים. הפרס לזוכה הוא מענק בסך 100,000 דולר ותחנת עבודה מתקדמת לתחום הבינה המלאכותית - מחשב העל מסוג DGX של NVIDIA, ענקית המעבדים הגראפיים והבינה המלאכותית.

TheWhollySee פיתח טכנולוגיה פורצת דרך העוסקת בלימוד, אימון ובחינה של המוח המלאכותי של כלי רכב אוטונומיים. הסטארט-אפ שהוקם על ידי ד"ר דן יאנסון מפתח אמצעים ללמידה עמוקה מבוססי עיבוד גראפי, אשר מאפשרים לימוד לעומק של מיליוני תרחישים אפשריים ואובייקטים שונים, נפוצים יותר או פחות, שבהם יפגשו הרכבים האוטונומיים בעולם התחבורה האמיתי. על מנת לענות על דרישות הבטיחות הבלתי מתפשרות שרק קיומן יאפשר את השימוש בכלי רכב אוטונומיים, לימוד ואימון המוח של הרכב האוטונומי חייב לכלול מסד נתונים גדול, מגוון ואמין, המאפשר חיזוי מדויק ומהיר של האירועים על הכביש.

הפתרון שפיתחה החברה כולל הטמעה אוטומטית של מידע גראפי מהעולם האמיתי ושימוש רבוד בו, מה שמאפשר לייצר מערכת ללימוד ואימון של כלי רכב אוטונומיים אשר מבוססת על מידע מגוון ואמין מאוד, שאינה דורשת את השימוש היקר בגורם האנושי לצורך הכשרת הרכב לנסיעה אוטונומית. מידע כזה קרוב הרבה יותר למציאות מהמידע שמייצרים מחשבים המתבססים רק על ויזואליזציה סינטטית, מה שמאפשר לרשת הנוירונים אשר מהווה את המוח של כלי הרכב האוטונומי לימוד ואימון מהיר, אמין ומדויק יותר.

ד"ר דן ינסון, מנכ"ל TheWhollySee אמר רגע לאחר ההודעה על הזכייה: "אני שמח והמום מהזכייה בתחרות הסטארט-אפים היוקרתית של NVIDIA. זה היה מאוד מפתיע שניצחנו את כל החברות המדהימות שהתחרו מולנו וזה כבוד גדול מבחינתנו. הדבר הראשון שנעשה עם כספי הפרס הוא להעביר את שני העובדים שלנו שעבדו עד כה במשרה חלקית - למשרה מלאה. מה שהופך את הזכייה למיוחדת זה שהשופטים זיהו את הערך ואת הפוטנציאל הטמון בנו למרות שאנחנו עדיין חברה קטנטנה ועדיין לא גייסנו הרבה כסף, והתחרות היתה קשה מאוד. הפרס הכספי ייתן לנו דחיפה גדולה, אבל תחנת העבודה DGX היא זו שתוביל להאצה משמעותית והשפעה דרמטית על הפעילות שלנו, הן במונחי הפיתוח הטכנולוגי והן במונחי הפיתוח העסקי שלנו".

TheWhollySee התחרתה בגמר תחרות ה-Inception Awards מול 7 סטארט- אפים ישראליים מתחומי הבריאות, החקלאות, הקמעונאות וה-eSport, שהציגו כל אחד במשך 5 דקות את פיתוחיו ולאחר מכן נשאלו וענו לצוות של 4 שופטים, בראשותו של ג'ף הרבסט, סגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי באנבידיה העולמית, שאמר רגע לפני ההכרזה על הזוכה "התחרות השנה היתה קשה ומרתקת וההחלטה על החברה הכי קטנה בתחרות כזוכה, מעידה על הפוטנציאל העצום שאנו רואים בה ועל קפיצת הדרך המשמעותית שהיא יכולה לעשות בזכות הזכייה בתחרות".

סטארט-אפים נוספים שעלו לגמר תחרות ה-Inception Awards :
Blink – סטארטאפ מתחום ה-eSport הצומח במהירות בעולם, אשר מתמקד בפיתוח פלטפורמה חברתית המאפשרת לשוק פוטנציאלי של כ-600 מיליון גיימרים שרוצים לשתף רגעים נבחרים אונליין. הפלטפורמה יודעת לאתר באופן אוטומטי רגעי משחק מעניינים וטובים, לשמור אותם ולשתף אותם בקלות.


IBEX Medical Analistic – הסטארט-אפ בן השנתיים נותן תמיכת AI וביג דאטה לרדיולוגים בפיענוח ודיאגנוזה של סוגי סרטן שונים. החברה מתמקדת בפיתוח של מוצרים אשר משפרים את תהליך קבלת ההחלטות הרפואי, משפרים את שטף העבודה המעבדות ומאפשרים טיפולים פרטניים בחולי סרטן.


Jungo Connectivity – החברה שהוקמה על ידי יוצאי סיסקו מתמקדת בפתרונות בינה מלאכותית בתוך הרכב, תוך מעקב אחרי עיניו של הנהג ואחר המתרחש ברכב באמצעות סנסורים, מה שמאפשר לרכב להחליט החלטות נכונות יותר וכך להגן על הנהג והנוסעים. מערכת ה-CoDriver SDK שפיתחה החברה מבוססת על אלגוריתמים מתחום הלמידה העמוקה, לימוד מכונה והראיה הממוחשבת, מיועדת ל-OEM וספקיות Tier-1 בתחום הרכב ומאפשרת להם לייצר את הדור הבא של מערכות הניטור של הנהג ונוסעיו.
Tevel Aerobotics – הסטארט-אפ בן השנתיים פועל בתחום החקלאות האוטונומית ומנסה לתת מענה למחסור בידיים עובדות בענף החקלאות, על ידי פיתוח צי של רחפנים אוטונומיים אשר יבצעו את פעולות הקטיף, הגיזום והדילול במטעי פרי. הפיתוח מיועד להגדיל את הפרודוקטיביות של החקלאי תוך חיסכון בעלויות והגדלת שיעור הרווחיות.


TracxPoint – הסטארט-אפ פיתח עגלת קניות חכמה שמחברת בין הנוחיות של עולם הקניות אונליין לקניות בסופרמרקט. החברה פיתחה עגלת קניות חכמה המבוססת על בינה מלאכותית. עגלת הקניות החכמה המאובזרת בחיישנים ומאומנת באמצעות Deep Learning, יודעת לזהות את המוצר עצמו (לא את הברקוד) בעת שהוא נוסף לעגלה. העגלה החכמה יודעת לזהות את הקונה, לטעון את רשימת הקניות שלו, לזהות ולמצוא באופן אוטומטי מוצרים ברחבי הסופרמרקט, להציע קופונים והנחות ובסיום הקניה גם לחייב את הלקוח בשווי הקניה באופן אוטומטי ללא צורך שעבור בקופה.


Voiceitt – הטכנולוגיה החדשנית שפותחה על ידי החברה מאפשרת לאנשים שסובלים מליקוי בדיבור, כגון אנשים שעברו שבץ, או חולי CP שסובלים מפגיעה בתפקוד השרירים, לתרגם את הביטוי הקולי הלא ברור שלהם לדיבור ברור, בזמן אמת. הטכנולוגיה של החברה יכולה להשתלב במערכות עזרה אישית, כמו Alexa, ולספק רמה חדשה של עצמאות לאלו שבלעדיה אינם יכולים לבטא את עצמם על מנת לעשות פעולות פשוטות רבות.


WayCare – בעולם בו תנאי התנועה והתעבורה הולכים ומחמירים, החברה מאפשרת לרשויות המוניציפליות לאסוף ולנתח מידע מכלי רכב וממערכות התנועה כמו מצלמות הדרך, רמזורים, מרכזי אינפורמציה המעדכנים על תאונות דרכים, מרכזי חיזוי מזג אויר ועוד, ולהביא לאופטימיזציה של השימוש בדרך.

150 סטארט-אפים ישראלים ב- Inception programשל NVIDIA
בשנה האחרונה העמיקה NVIDIA את פעילותה ונוכחותה באקו-סיסטם היזמי ובקרב קהילת המפתחים הישראלית. עד כה התקבלו 150 סטארט-אפים בתחומי הבינה המלאכותית והלמידה העמוקה לתוכנית ליווי החברות Inception program של NVIDIA שמעניקה להן גישה לאנשי החברה, למוצריה ופיתוחיה בארץ ובעולם.

נתי אמסטרדם, דירקטור בכיר ומנהל הפעילות העסקית של NVIDIA בישראל: "הפעילות של NVIDIA בתעשיית החדשנות הישראלית גדלה משמעותית בשנה האחרונה, ולראיה, מספר הסטארט-אפים הישראליים אשר לוקחים חלק בתוכנית ליווי הסטארט-אפים של NVIDIA הוכפל לכ-150 סטארט-אפים ועוד רשימה ארוכה שמחכים להכנס. גם הקשרים שלנו עם המפתחים בחברות ובאקדמיה העמיקו מאוד השנה ויעמיקו עוד יותר בשנה הבאה. הפיתוחים החדשניים שיוצאים מישראל, בין היתר, בתחומי הבריאות, החקלאות, עיבוד הנתונים והרכבים האוטונומיים, הם שמציבים אותה בחזית הטכנולוגיה העולמית. אנחנו פה על מנת ליצור קהילה בינלאומית של מומחי AI ו-Deep Learning ועל מנת לתמוך ולקדם את הסטארט-אפים המבטיחים ביותר של ישראל".

אודות NVIDIA
NVIDIA הינה חברה אמריקנית מובילה עולמית בתחום המעבדים הגרפיים. החברה שהוקמה בשנת 1993 נחשבת למובילת שוק המעבדים הגראפיים לתעשיית הווידאו והמשחקים. בשנים האחרונות העמיקה החברה את פעילותה בתחומי הבינה המלאכותית והלמידה העמוקה, זיהוי והבנה של אובייקטים ותכנים ויזואליים מורכבים, המושתתים על כוח העיבוד החזק של השבבים הגראפיים. כיום, הטכנולוגיה פורצת הדרך של NVIDIA מהווה תשתית להנחת יסודות של בינה מלאכותית במגוון תעשיות טכנולוגיות, בהן מכוניות אוטונומיות, הגנת סייבר, בריאות דיגיטלית, בניית ערים חכמות, חקלאות מדייקת, רובוטיקה ועוד.
יותר ממיליון אנשי פיתוח ברחבי העולם בוחרים כיום להשתמש במעבדים העוצמתיים שמפתחת החברה. מעבדי NVIDIA שולטים על כ-90% משוק המעבדים הגרפים בעולם. ב-2017 קיבלה NVIDIA את תואר "החברה החכמה ביותר" במגזין הטכנולוגיה העולמי MIT וגם מנכ"ל החברה, ג'נסן הואנג נבחר על ידי מגזין Fortune כ"איש העסקים של השנה". מניית החברה נסחרת בנאסד"ק (NVDA) לפי שווי של 160 מיליארד דולר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il