TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שבועיים ליעד: הסרטון שמבקש להרים את הצעירים מהספה


פורופ צעירים במפגש
קמפיין עידוד הצבעה בקרב צעירים גייס לשורותיו שורת סלבס והגיע ללמעלה מעשרת אלפים אנשים בשעותיו הראשונות ברשת

מאיה ורטהיימר, מייקל לואיס, גדי וילצרסקי, יבגני זרובינסקי, רוני דואני, גיא גיאור וכוכבי רשת נוספים התגייסו לקמפיין עידוד צעירים להצבעה בבחירות המוניציפליות שיזמו פורום "צעירים עושים שינוי" בשיתוף עם "לינק 20"

אמש יצא לאור ברשתות החברתיות קמפיין עידוד הצבעה בקרב צעירים של פורום "צעירים עושים שינוי" בשיתוף עם "לינק 20" – התנועה לקידום צעירים עם מוגבלות. לקמפיין התגייסו שורת סלבס וכוכבי רשת במטרה לפנות לקהל רחב ככל האפשר של בני נוער וצעירים ברחבי הארץ ולהסביר את החשיבות של הצבעה בבחירות המוניציפליות.


הבחירות ברשויות המקומיות שעתידות להתקיים ב-30 באוקטובר החודש מתאפיינות במאות הצעירים והצעירות ברחבי הארץ שהחליטו לקחת חלק ולהיות מעורבים, אך כידוע בבחירות מוניציפליות יש בעיה לאומית של אחוזי הצבעה נמוכים. במטרה להילחם בסטטיסטיקה יזמו חברי פורום "צעירים עושים שינוי" שמאגד עשרות צעירים וצעירות ברחבי הארץ אשר מתמודדים בבחירות, קמפיין עידוד הצבעה. ביוזמה לוקחים חלק משמעותי גם התנועה לקידום צעירים עם מוגבלות "לינק 20" מיוזמת קרן משפחת רודמן.
סרטון שהשתחרר אמש לרשת מציג מסר ברור וחד של קריאה לצאת ולהצביע על מנת לגרום לדור הצעיר להשפיע על הבחירות באופן דרמטי ברחבי הארץ. בסרטון לוקחים חלק מאיה ורטהיימר, מייקל לואיס, גדי וילצרסקי, יבגני זרובינסקי, יונתן ברק, עדי כרמלי, אורי עטיה, אורי פפר, רוני דואני, גיא גיאור, הדס יחיא, יונתן ברק, נופר אלקבץ ועומר הלל.

פורום "צעירים עושים שינוי" הוקם לקראת הבחירות המוניציפליות של 2018. הפורום מאגד עשרות צעירים וצעירות בגילאי 17-35 מרחבי הארץ הפעילים ומובילים בשלטון המקומי. מטרתו העיקרית היא להוות בסיס למנהיגות צעירה ומובילה בשלטון המקומי בישראל. כיום הפורום מונה מעל לארבעים חברים מרחבי הארץ. בין הערים שיש להן נציגות בפורום: רמת הגולן, כפר סבא, באר שבע, גבעתיים, רמת השרון, שוהם, לוד, נשר, מעלות תרשיחא, ראשל"צ, כפר תבור, מודיעין, רמלה, ראש העין, ירושלים, אופקים, להבים, פתח תקווה, תל אביב ועוד.


LINK20 הינה תנועה חברתית גלובלית, שבמרכזה רשת של צעירים עם וללא מוגבלות, הפועלת לקידום שוויון זכויות של צעירים ואנשים עם מוגבלות. בבסיס התנועה שלוש אסטרטגיות פעולה: הגברת מודעות הציבור לזכותם של צעירים ואנשים עם מוגבלות להשתתפות מלאה בחברה, חיזוק האקטיביזם, המנהיגות וכוח ההשפעה של צעירים עם מוגבלות, ויצירת פלטפורמות רשתיות לקידום מטרות חברתיות משותפות.

עמית צור, ממקימי ומובילי פורום "צעירים עושים שינוי": "הבחירות המוניציפליות הקרובות מביאות איתן בשורה חדשה ומרעננת בהרבה רשויות, מספר רב של צעירים רצים ברשימות ורוצים להיבחר להיות חברי מועצה ולפעול למען הצעירים בעיר שלהם. אנחנו מגיעים מתוך תחושה שכולנו רוצים אחרת, רוצים שיספרו וישמעו אותנו, ושחשוב שצעירים יצאו להצביע כדי שנוכל לממש את התחושות שלנו. מה שמיוחד בעיני בקמפיין הזה הוא שכלל האנשים שלקחו בו חלק עשו זאת מתוך תחושת שליחות ובהתנדבות מלאה, וזה מדהים להיות חלק מתוך קבוצת צעירים עם תשוקה בעיניים שמובילה מהלך כזה יחד"


שירה רודרמן, מנכ"לית קרן משפחת רודרמן ומייסדת את תנועת "לינק 20": "תנועת לינק20 שמה לה למטרה לחזק את המנהיגות של צעירים- עם וללא מוגבלות, ולעודד אותם לפעול בצמתי השפעה מרכזיים. אנו קוראים לכל הצעירים להיות יותר מעורבים במרחבים העירוניים, לקחת חלק פעיל בהנהגה הפוליטית העירונית, ולהצביע בבחירות המקומיות ב-30 באוקטובר. מאז ומעולם הצעירים הם אלה שהובילו שינויים ומהפיכות, והמדינה שלנו זקוקה לצעירים חזקים ומגוונים שיקדמו את החברה שלנו ויהפכו אותה לטובה, צודקת והוגנת יותר"

קישור לסרטון הקמפיין-
https://www.facebook.com/545534952533679/posts/555904608163380/
קישור לעמוד הפייסבוק של פורום "צעירים עושים שינוי" - https://www.facebook.com/forumzeirim/?modal=admin_todo_tour



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il