TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תוצאות ניסוי טובות ל-ApoGraft של סלקט בטיפול אורתופדי בתאי גזע שהופקו מרקמות שומן


מנכל סלקט, דר שי ירקוני
הניסוי שנערך בחיות הציג שיפור משמעותי בתהליך ההחלמה האורתופדי

ד"ר שי ירקוני, מנכ"ל החברה: "סלקט מראה את ההבטחה הטמונה בטכנולוגיית ה-ApoGraft לשימוש בתאי גזע שמקורם ברקמות שומן בהתוויות אורתופדיות. מוצרי תאי גזע מועשרים וזולים אלה יכולים ליצור שינוי דרמטי בטיפולים אורתופדיים ולהיות בשימוש בהליכים ניתוחיים. ניסוי זה מרחיב באופן משמעותי את טווח ההתוויות הרפואיות לטכנולוגיה שלנו"

חברת סלקט ביוטכנולוגיה (נאסד"ק: APOP), המפתחת טכנולוגיה חדשנית לברירת תאי גזע, מדווחת היום (ה') כי השיגה תוצאות חיוביות בטיפולים אורתופדיים שנערכו בחיות בהם נעשה שימוש בתאי גזע (מזנכמליים) שהופקו משומן אנושי באמצעות תהליך ה-ApoGraft .


בניסוי נעשה שימוש בזמן ניתוח בתאי הגזע מזנכמליים אנושיים שהועשרו בטכנולוגיית ה-ApoGraft כאשר היעד הוא שיפור תהליך ההחלמה לאחר הניתוח. ממצאים ראשוניים העידו על התחזקות בבדיקות ביו-מכאניות ועל שיפור משמעותי בשיקום השרירים המסובבים את הכתף (Rotator cuff) בחיות שטופלו באמצעות תאי גזע שמקורם ברקמת שומן אנושית (ASCs) אשר נבררו בטכנולוגיית ה- ApoGraft והשיגו את המטרה בזמן קצר יותר של אינקובציה, לעומת הזמן ההכנה הסטנדרטי המקובל בתאי גזע שמקורם בשומן מן החי.


עד לניסוי זה, ה-ApoGraft שימש בעיקר בתאי דם (המטופואתיים). בניסוי במודל האורתופדי הוכח שגם תאי גזע ממקור שומן אנושי יכולים באמצעות ה-ApoGraft לשפר את תוצאות הטיפול. המחקר הזה מוסיף ותומך במידע עליו דווח קודם לכן, שהראה התגברות בפעילות של תאי הגזע המזנכמליים, כפי שנמדדה בעלייה המשמעותית בקצב ריבוי התאים וביכולת של אותם תאים ליצור מושבות ולהתמיין באופן נבדל לתאי עצם לאחר תקופת אינקובציה קצרה.


קרעים בשרירי השלד המסובבים את הכתף הינם פגיעות נפוצות, אשר מתרחשות בעיקר באוכלוסיה המזדקנת. פגיעות אלה גורמות לכאב, להגבלה בתפקוד הכתף ופעמים רבות מובילות לצורך בהתערבות כירורגית. למרות השיפור בטכניקות הניתוח בתחום האורתופדיה, הפרוגנוזה לאחר ניתוח התיקון היא עדיין עגומה באופן סטטיסטי, בשל שיעור גבוה של קרעים חוזרים. בנוסף, לא כל החולים יכולים לעבור ניתוח ורבים מהם לא מצליחים להשתקם באופן מלא ולהחזיר את טווח התנועה המלא לאחר הניתוח.
רקע על חברת סלקט


סלקט ביוטכנולוגיה (שמנייתה נסחרת בנאסד"ק בסימול APOP) פיתחה טכנולוגיה פורצת דרך לברירה של תאי גזע מכל רקמה, אשר מיועדת לשפר את מגוון הטיפולים מבוססי תאי הגזע. הטכנולוגיה של החברה צפויה לספק למרכזי מחקר, לבתי חולים ולחברות הפארמה את הכלים לבידוד מהיר שח תאי גזע מאוכלוסיית התאים הבוגרת בכמות ובאיכות שמאפשרת טיפולים ופרוצדורות רפואיות במגוון רחב של התוויות בתחום הרפואה הרגנרטיבית (הרפואה המשקמת). הניסוי הקליני הנוכחי שעורכת החברה מתמקד בהשתלות מח עצם במסגרת טיפול במחלת הסרטן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il