TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לקראת משחק הבית הראשון העונה ביורוליג M&M מתחדשת בשיתוף פעולה עם קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א


m&m
במסגרת הפעילות באצטדיון תופעל "מצלמת נשיקה" אשר תזכה זוג אקראי במארז M&M מפנק ע"י בובה צהובה של המותג
מותג השוקולד m&m וקבוצת הכדורסל מכבי תל אביב, חתמו על הסכם שיתוף פעולה.
כבר הערב במשחק העונה הראשון ביורוליג תתקיים פעילות מצלמת נשיקות מיוחדת שתעבור בין קהל האוהדים ותיעצר על זוג אקראי שיצטרך "לשתף את אהבתו" מול כל הקהל שיצפה בהם בלייב על מסך התוצאות ויזכה אותם במארז M&M מפנק ע"י בובת M&M צהובה.

מותג m&m נשען על ערכים של חוויה, קלילות וספונטניות, כזה שמעניק כיף והנאה בחיים היומיומיים ודואג להזכיר לנו ליהנות מכל רגע ומכל מצב.

משיווק מרס ישראל נמסר כי " אנו גאים ושמחים על שיתוף הפעולה עם מכבי תל- אביב ומותג m&m. אנו רואים בחיבור בין מותג אהוב ואהוד כמו m&m בארץ ובעולם, לאייקון הספורטיבי המצליח והאהוד בארץ חיבור נכון וטבעי, החולק ערכים משותפים של הצלחה, מובילות וכאלה שלא מתפשרים על איכות".

אלי דריקס - "מכבי Fox תל אביב בוחרת את השותפה שלה לדרך, ואנחנו מאוד שמחים על שיתוף הפעולה עם M&M. מדובר במותג, שמעלה חיוך והנאה מייד כשחושבים עליו, והחיבור הוא טבעי מאוד. שיהיה בהצלחה לכולנו".

מרס הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ - 100 שנה המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים. עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®. בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VA מרס מעסיקה כיום כ- 85000 עובדים ב80 מדינות. חמשת עקרונות החברה מבוססים על איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il