TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נשיא קבוצת איילון, מר לוי רחמני הודיע על פרישתו מדירקטוריון "איילון אחזקות" ומדירקטוריון "איילון חברה לביטוח"


איילון
דירקטוריון "איילון אחזקות" בראשותו של יו"ר הדירקטוריון מר שלמה גרופמן, קיבל את הפרישה בצער ואיחל למר רחמני בריאות טובה ואריכות ימים

לאחר שהודיע לפני כחודשיים על התפטרותו מתפקיד מנכ"ל "איילון אחזקות"


לאחר כהונה של ארבעה עשורים, הודיע הבוקר לוי רחמני, בעל השליטה בקבוצת איילון, על פרישתו גם מתפקידיו כדירקטור ב"איילון אחזקות" וב"איילון חברה לביטוח". התפטרותו תיכנס לתוקף החל מ-1.1.2019.

דירקטוריון "איילון אחזקות" בראשותו של יו"ר הדירקטוריון מר שלמה גרופמן, קיבל את הפרישה בצער ואיחל למר רחמני בריאות טובה ואריכות ימים.

מנכ"ל "איילון ביטוח", אריק יוגב, ציין כי "איילון - מפעל חייו של לוי רחמני, היוותה אך נדבך אחד בתרומתו החשובה של רחמני להתפתחות עולם הביטוח הישראלי"

לאחר שמילא תפקידים של דירקטור בחברת "איילון אחזקות" ובחברת הביטוח של קבוצת איילון במשך למעלה מ-4 עשורים, הודיע הבוקר רחמני על סיום תפקידיו בדירקטוריונים של חברת "איילון אחזקות" ו"איילון חברה לביטוח".

בהודעה ליו"ר דירקטוריון איילון אחזקות מר שלמה גרופמן וליו"ר דירקטוריון איילון ביטוח מר מוקי אברמוביץ, כתב רחמני כי "אני מאחל לקבוצת הביטוח וקבוצת איילון כולה, המשך הצלחה ושגשוג וכבעל המניות העיקרי, בעל השליטה ונשיא הקבוצה, אמשיך ליהנות מתוצאות החברות ומפעילותיהן המבורכות".

דירקטוריון איילון אחזקות בראשותו של יו"ר הדירקטוריון מר שלמה גרופמן, מסר כי "איילון אחזקות היא מפעל החיים של לוי רחמני ואין מילים לתאר את תרומתו הגדולה, ואני מצר על סיום תפקידו כמנכ"ל וכדירקטור בחברה, אך אני סמוך ובטוח כי נמשיך להצעיד את החברה קדימה בדרך אותה התווה רחמני וכי הוא ימשיך לתרום לחברה מניסיונו העשיר והמבורך".

בשנה האחרונה מוביל דירקטוריון איילון אחזקות שבראשו היו"ר שלמה גרופמן, תכנית אסטרטגית שמטרתה להתרכז בפעילות הליבה של הקבוצה. במסגרת התכנית מכרה החברה בתחילת השנה את אחזקותיה (50%) ב"איילון בית ההשקעות" לנועם ברורמן. בעקבות המכירה החברה רשמה בדוחות הכספיים רווח של כ- 7.2 מיליון ₪. בחודשים מרץ – אפריל 2018 ביצעה החברה הנפקה של אגרות חוב בסל של כ- 68 מיליון ₪ בריבית שקלית של 3.55% והנפקת מניות בסך של כ- 99 מיליון ₪, במטרה לגייס הון לרכישת נכסים מניבים, השקעות וביטוח אשר יגדילו את רווחי החברה, וכצעד ראשון בכיוונים אלו רכשה "איילון אחזקות" לפני כחודש 80% מ"בית דרום אפריקה" במתחם הבורסה ברמת גן תמורת 45.5 מיליון ₪, בהכנסה שנתית של שכ"ד בהיקף של כ- 3 מיליון ₪.

מנכ"ל "איילון ביטוח", אריק יוגב, ציין כי "איילון - מפעל חייו של לוי רחמני, היוותה אך נדבך אחד בתרומתו החשובה של רחמני להתפתחות עולם הביטוח הישראלי. בשנתיים האחרונות מוביל יוגב בתמיכת דירקטוריון חברת הביטוח ודירקטוריון החברה האם בראשות שלמה גרופמן, תכנית אסטרטגית נרחבת לשיפור הרווחיות, התשתית הטכנולוגית והשירות. במסגרת זו, השלימה איילון ביטוח את רכישת חברת הביטוח של פסגות וכן מיזגה את עסקי הפנסיה, הגמל וההשתלמות שלה עם מיטב דש וכיום היא בעלת 20% מהחברה הממוזגת.


היקף מאזנה של איילון ביטוח המהווה כידוע חברה בת של איילון אחזקות בע"מ, הפועלת בכל תחומי הביטוח הינו כ-11.5 מיליארד ₪, היקף הפרמיות שלה מגיע לכדי יותר מ-3 מיליארד ש"ח והיא מעסיקה כ-1,000 עובדים".

תחת "איילון ביטוח" פועלות חברות הבת: "איילון נאמנים", המתמחה בהסדרים פנסיוניים ו"איילון ח.ל.ב נכסים והשקעות" שמחזיקה בנכסי נדל"ן בהיקף של 600 מיליון ₪. בנוסף מחזיקה "איילון אחזקות" את סוכנות הביטוח "הכי בריא" ואת "אייל צבי" המנהלת נכסי נדל"ן של הקבוצה, וכיום החלה פעילות עניפה ברכישת נכסים מניבים אטרקטיביים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il