TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשות ניירות ערך


מנהל מחלקת מודיעין וטכנולוגיה, עותניאל אפק
מנהל מחלקת מודיעין וטכנולוגיה עותניאל אפק הודיע על פרישה מתפקידו

מנהל מחלקת מודיעין וטכנולוגיה, עותניאל אפק, הודיע על החלטתו לפרוש מתפקידו לאחר 16 שנות שירות במחלקת חקירות, מודיעין ובקרת מסחר ברשות ניירות ערך.
אפק היה שותף לעיצוב יכולות האכיפה ולגיבוש אופן פעילותם, מילא שורה של תפקידים בכירים, כאשר באחרון שבהם, שימש מנהל מחלקת מודיעין וטכנולוגיה.


אפק היה שותף מרכזי בכל תיקי האכיפה הפלילית והמנהלית שהובילה הרשות בעשור האחרון, לרבות פרשיות בזק-אלוביץ', IDB, פסגות, BGI, מנופים פיננסיים ועוד.
אפק ניהל את יחידת המודיעין של רשות ניירות ערך, במסגרת זו היה אחראי על כל ניהול חקירות הרשות בשלבים הסמויים.


בנוסף, אפק היה אמון על הקמה וניהול המערך הטכנולוגי במחלקת חקירות ובראשם, הקמת מערך החקירות הדיגיטאליות ברשות, אשר נחשב לאחד המתקדמים בעולם, ומשמש עוגן מרכזי בכל חקירותיה של הרשות.
אפק יזם ופיתח גם את מערכי האלגוריתמים הייחודיים לזיהוי חריגות מסחר של המחלקה, אשר הובילו לחשיפת עבירות מסחר משמעותיות ולפתיחת תיקי אכיפה גדולים ומורכבים.


יו"ר רשות ניירות ערך, ענת גואטה: "אני מודה לעותניאל על שירותו המקצועי והמסור לאורך השנים למען ציבור המשקיעים ושוק ההון.
עותניאל עתיר זכויות בקידום ובפיתוח היכולות המודיעיניות והטכנולוגיות של מחלקת חקירות, אשר היוו אבן דרך משמעותית בעיצוב דמותו של שוק ההון ככלל ורשות ניירות ערך בפרט ואני מאחלת לו
הצלחה בהמשך דרכו".


מנהל מחלקת מודיעין וטכנולוגיה, עותניאל אפק: "אני מסיים את תפקידי ברשות ניירות ערך בתחושת סיפוק לאחר שעמדתי בכל המטרות המקצועיות אשר הצבתי לעצמי ובכלל זה הפיכת מחלקת חקירות, מודיעין ובקרת מסחר לחוד החנית של גופי החקירות בישראל ולגוף החקירות המתקדם ביותר בתחום הטכנולוגי. אין לי ספק שהתשתית שהנחנו תשמש את רשות ניירות ערך עוד שנים ארוכות. את כל זאת לא יכולתי להשיג בלי האנשים המצוינים שהיו לצידי לאורך השנים".


לעותניאל אפק (בן 45, נשוי+4), תואר ראשון במדעי המחשב בהצטיינות מהמרכז הבינתחומי בהרצליה ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il