TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

היטאצ'י ונטרה מציינת שנה להשקתה עם מומנטום משמעותי לחברה


HitachiVantara
התקדמות תאגידית, פיתוח מוצרים, שיתופי פעולה וצמיחה במספר הלקוחות – כל אלו ממצבים את החברה כמובילה בשוק בהשוואה המתחרים

היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, הכריזה בכנס השנתי של החברה Hitachi NEXT 2018 על ציוני דרך עסקיים משמעותיים וצמיחה יוצאת דופן לאורך פורטפוליו התשתיות, IoT ופתרונות ניתוח נתונים בהשוואה למתחרים כמו Dell EMC, GE, HPE, IBM, NetApp, Oracle ו-Siemens. לכבוד ציון שנה אחת מאז השקת החברה, היטאצ'י ונטרה הדגישה מספר הישגים משמעותיים אשר תרמו לשנה המוצלחת, ובכלל זה, השקת עדכוני פתרונות, חדשנות והתחייבויות להטיב עם הלקוחות והשותפים העסקיים.


באמצעות מינוף המורשת העשירה של תאגיד היטאצ'י, המשתרעת על פני מעל ל-100 שנה ומספקת טכנולוגיות אשר משנות את העולם ובכלל זה 119,000 פטנטים ברחבי העולם, להיטאצ'י ונטרה יש כיום 10,000 לקוחות, 7,000 עובדים, ו-2,000 שותפים. החברה פועלת ב-100 מדינות, כאשר 85% מהחברות המופיעות ברשימת 100 החברות הגלובליות של Fortune בוטחות בה ובמוצריה. היטאצ'י ונטרה מספקת ללקוחותיה את ניהול הנתונים הטוב ביותר בתעשייה, תשתיות, מוצרי תוכן ואנליטיקה ופתרונות IoT תעשייתיים לתעשיות שונות, כמו שירותים פיננסים וביטוח, ממשל, ייצור ותעשייה, טלקום ותעבורה.


"הצמיחה של היטאצ'י ונטרה מואצת כתוצאה מרצון הלקוחות מבין החברות המובילות ברחבי העולם לחדש ולעבור טרנספורמציה במהירות באמצעות שימוש בכוח הטמון בנתונים שלהם", אמר בריאן האוסהולדר, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה. "חגיגת יום השנה שלנו מציינת אבן דרך חשובה להיטאצ'י ונטרה, כאשר אנו ממשיכים להרחיב את פורטפוליו הפתרונות שלנו ולשתף פעולה עם לקוחותינו כדי להניע תוצאות עבור עסקים והחברה כולה".


בשנה החולפת, היטאצ'י ונטרה הכריזה על מספר חידושים בפורטפוליו המוצרים של החברה, ביניהם: הכרזה על הכוונה לרכוש את חברת REAN Cloud במטרה לחזק את יכולת החברה להאיץ ולהבטיח את אימוץ הענן בארגונים על פני סיבות ענן מרובות, חיזוק היכולת לנהל ולתפעל יישומים מסורתיים ועומסי עבודה מבוססי אינטליגנציה מלאכותית ולמידת מכונה; הכרזה על חידושים אשר יניעו את מרכזי הנתונים עם מערכות אחסון חדשות בעלות ביצועים גבוהים עם פלטפורמות משולבות, אנליטיקות מבוססות AI ותוכנת אוטומציית IT (DevOps).


מוקדם יותר השנה, החברה הכריזה על Pentaho 8.1 עם אינטגרציית נתונים על פני סביבות מרובות עננים עם פלטפורמת Google Cloud. כמו כן, החברה הכריזה על מודל ניהול למידת מכונה, חידוש שהוצג על ידי מעבדות היטאצ'י, המאפשר לארגונים לייצר מודלים מהר יותר, למקסם את דיוק המודל בייצור ולשתף פעולה ולהנהיג פעילויות של מודלים בצורה סקלבילית.


מאז השקתה, היטאצ'י ונטרה ביססה קשרים עם מעל ל-1,000 לקוחות חדשים, אשר בחרו בפתרונות של היטאצ'י ונטרה על פני המתחרים בשוק במטרה להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית ולספק חוויות לקוח יוצאות מן הכלל. כמו כן, היטאצ'י ונטרה ממשיכה לשתף פעולה עם מעל ל-10,000 לקוחות קיימים ברחבי העולם מתעשיות שונות, ביניהם Aldo, CERN, City of Las Vegas, CPFL Energia, Nasdaq, קבוצת SFS והבורסה לניירות ערך.


אורי שביט, סגן נשיא ו-CIO, הבורסה לניירות ערך, אמר כי, "הדאטה סנטר המודרני זקוק לאנשים מוכשרים ונלהבים אשר ניתן לבטוח ולסמוך עליהם – בין אם מדובר בעובדים או השותפים. הדאטה סנטר נמצא בלב העשייה שלנו והוא צריך להמשיך להתפתח ולשפר את היעילות שלנו כדי שנוכל לפעול במהירות רבה יותר וללא הפרעות. זוהי אחת הסיבות לשיתוף הפעולה המתמשך עם היטאצ'י מעל לעשור. להיטאצ'י יש הבנה עמוקה של העסק והמערכות שלנו והטכנולוגיה העדכנית של החברה מספקת אוטומציה וזמני התאוששות טובים ומהירים יותר כך שהנתונים והעסק שלנו בטוחים בכל מצב".

אודות Hitachi Vantara
היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות מלאה של תאגיד היטאצ'י, מסייעת לחברות מובילות מבוססות-נתונים למצוא ולהשתמש בערך הנתונים שלהם במטרה ליצור חדשנות אינטליגנטית ולהגיע לתוצאות משמעותיות עבור עסקים והחברה הסובבת אותנו. אנחנו משלבים בין טכנולוגיה, קניין רוחני וידע תעשייתי במטרה לספק פתרונות ניהול נתונים אשר עוזרים לארגונים לשפר את חווית הלקוחות שלהם, לפתח אפיקי הכנסה חדשים ולהפחית את עלויות העסק. רק היטאצ'י ונטרה מעלה את יתרון החדשנות שלכם על ידי שילוב בין טכנולוגיית IT עמוקה, טכנולוגיית OT ומומחיות בתחום. אנחנו עובדים עם ארגונים בכל רחבי העולם כדי להביא את הנתונים שלהם לכדי תוצאות משמעותיות. בקרו אותנו בכתובת www.HitachiVantara.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il