TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סייברפרוף דורגה כ-Leader בדו"ח Forrester Wave™ לדירוג הספקיות המתפתחות בשוק שירותי אבטחה מנוהלים


יובל וולמן צלם ארז עוזיר

חברת סייברפרוף (CyberProof) מקבוצת UST Global, הודיעה כי זכתה לדירוג Leader בדו"ח של חברת המחקר פורסטר (Forrester) לדירוג הספקיות העולות בשוק שירותי האבטחה המנוהלים (Forrester Wave™: Emerging MSSPs, Q3 2018). סייברפרוף, אשר הקימה בשנת 2017 מרכז שירותים בתל אביב, קיבלה את הציון הגבוה ביותר האפשרי בקטגוריות הבאות: ניתוח ותעדוף רשת\נקודת קצה, ניתוח ותעדוף אפליקציות\ציד, וכן בקטגוריית בינה מלאכותית, למידת מכונה ואוטומציה.


סייברפרוף היא אחת משתי החברות היחידות בדו"ח המדורגות כ-Leader, בהתבסס על הערכה של 24 קריטריונים.
כל החברות המוזכרות בדו"ח מציעות מערך מלא של שירותי אבטחה מנוהלים, לכולן נוכחות ובסיס לקוחות גלובלי עם מרכזי SOC (Security Operation Center), אולם הן בעלות הכנסה שנתית ובסיס לקוחות קטנים בהשוואה לחברות גלובליות (MSSP).


על פי דו"ח פורסטר, "סייברפרוף מתבלטת בזכות ה-bot מבוסס הבינה המלאכותית שלה, SeeMo™, אשר משלים את עבודת האנליסטים עם אוטומציה של תזרימי חקירה, איסוף עדויות, ומתן הנחיות לגבי מה לחפש בהמשך". עוד נכתב בדו"ח כי "סייברפרוף מספקת שירותים בענן הציבורי או כלים באתר הלקוח, והלקוחות מציינים לטובה את היכולת להתאים את ממשק החברה להעדפותיהם וכן את הגישה והחשיבה הטכנולוגית המתקדמת, כיתרונותיה הבולטים של סייברפרוף".


"אנו גאים בדירוג של Forrester Wave Leader", אמר יובל וולמן, נשיא סייברפרוף. "הדו"ח מספק אישור חשוב מהתעשייה לגישה פורצת הדרך שלנו לשוק ה-MSSP, ובמיוחד לבוט שלנו המבוסס על בינה מלאכותית ולימוד מכונה. SeeMo™ משפר את פעולות צוות האבטחה הודות ליכולות קישור, העשרה ומתן הקשר להתראות והפיכתן להתראה חכמה ((Smart Alert, המהווה גורם מרכזי בפעילות פלטפורמת האוטומציה וניהול האבטחה שלנו".


המחקר של פורסטר מציין כי חברות MSSP מתפתחות, מציעות יכולות זהות לאלה של חברות MSSP בוגרות וגדולות יותר, אך בנוסף מספקות שירות קשוב יותר וגישה חדשה למתן השירות. על פי פורסטר, לקוחות רבים בוחרים ב-MSSP מתפתחות, בשל העלויות הנמוכות שלהן ביחס לשחקניות היותר ותיקות ומסורתיות.


על מנת לקבל את התמורה הטובה ביותר מחברות MSSP מתפתחות, מנהלי האבטחה צריכים לתת עדיפות לספקים הנותנים מענה לדרישות הבאות:
תמיכה במערך האבטחה - מנהלי האבטחה מחפשים כיום בשלות של מערך האבטחה וכיסוי 24/7. חברות MSSP מתפתחות, עובדות לצד הלקוח כהרחבה של צוות האבטחה הארגוני, ובכך מחזקות את רמת הבשלות של מערך האבטחה של הלקוח.
ניצול נכון של למידת מכונה, אוטומציה, וממשק משתמש משופר - MSSP מתפתחות המשתמשות ביכולות ML ו- AI, ומציעות ממשק משתמש משופר ובר-התאמה ללקוח, ממוקמות בעמדה טובה יותר מול התחרות בשוק.


מיקום איומי סייבר בעדיפות גבוהה - בזכות גישה של ניהול סיכונים ועבודה עם מספר צוותים בתוך ארגון הלקוח, MSSP מתפתחות יכולות לייצר סביבת אבטחה המתייחסת בצורה ישירה לסיכון העסקי – ולכן יכולה לתמוך באסטרטגיית סיכון סייבר שמדברת להנהלת הארגון.

קישור להורדת עותק של דו"ח פורסטר -
The Forrester Wave™: Emerging Managed Security Services Providers (MSSPs), Q3 2018

אודות CyberProof
CyberProof היא חברה-בת בבעלות מלאה של UST Global, אשר מתמחה במתן שירותים ובפיתוח פתרונות מקיפים לאבטחת סייבר, המבוססים על לימוד מכונה ובינה מלאכותית. צוות המומחים של CyberProof מתבסס על בוגרי יחידות טכנולוגיות מקהיליית המודיעין. יובל וולמן הוא מנהל הפעילות של החברות CyberProof ו-UST Global בישראל. למידע נוסף: www.cyberproof.com


אודות UST Global
UST Global היא חברה בינלאומית מובילה בתחומי הטכנולוגיה הדיגיטלית, אשר מאז הוקמה ב-1999 מספקת פתרונות כוללים בתחומי ניהול לקוחות, ניתוח נתונים, ייעוץ ענן, הנדסת מוצר, אוטומציה ואבטחת מידע וסייבר. בין לקוחותיה עשרות חברות Fortune 500 ממגזרי הבנקאות והשירותים הפיננסיים, בריאות, ביטוח, קמעונאות, טכנולוגיה, ייצור וטלקום. החברה משלבת בין טכנולוגיה מפיתוח עצמי המוגנת בפטנטים למגוון פתרונות קנייניים של שותפים טכנולוגיים מובילים. הנהלת UST Global ממוקמת בקליפורניה, סינגפור ולונדון, וסניפי החברה פרושים ב-35 מדינות נוספות. למידע נוסף: www.ust-global.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il