TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת עידן טרייד תתחיל לשווק בישראל מגן קרינה סלולרי (RADI CHIP) המפחית את הקרינה במכשירים בשיעור של לפחות 87%


מגן קרינה סלולרי
גוף תקשורת ישראלי מוביל בדק ואישר כי אין פגיעה ברמת השידור והקליטה

מדובר בפטנט רשום בארה"ב, אירופה ואוסטרליה
המפתח, ישראלי שחי באוסטרליה
נבדק במעבדות הבינלאומיות

גוף תקשורת ישראלי מוביל בדק ואישר כי אין פגיעה ברמת השידור והקליטה
לאחר פיתוח של 5 שנים הוציאה לשוק חברת Cellsafe האוסטרלית את מגן הקרינה האולטימטיבי והיחיד שמוכח במעבדות ענק בינלאומיות כמפחית קרינה ברמה של 87%-97% בהתאם לסוג מכשיר הסלולר. RADI CHIP נרשם כפטנט בינלאומי בארה"ב, אירופה ואוסטרליה.


RADI CHIP ישווק בלעדית בישראל ע"י חברת עידן טרייד בע"מ במחיר של 249 ₪ בחנויות הסלולאר הפרטיות בכל הארץ וברשתות הסלולאר המובילות.
בראש צוות פיתוח מגן הקרינה עומד אהרון ליבוביץ', יהודי ישראלי שהיגר לאוסטרליה לפני 30 שנה על מנת להקים את שלוחת רפא"ל באוסטרליה. ליבוביץ' התמחה בכל השנים הללו בקרינה אלקטרומגנטית וקרינה בלתי מייננת וחלומו היה להמציא את המוצר הנכסף. לאחר 5 שנות פיתוח ביחד עם מדענים אוסטרליים השיק מוצר שסופג קרינת SAR בצורה אפקטיבית וללא פגיעה בשידור וקליטה.


המוצר הסופי נשלח ל-3 המעבדות הבינלאומיות הגדולות בעולם לבדיקת קרינה SAR ותוצאות הבדיקה מפורסמות באתר היצרן. את האישור הסופי של המעבדות להפחתת הקרינה ניתן לראות כאן וכאן.


למוצר מספר דגמים בהתאם לסוג המכשיר וזאת על פי מיקום האנטנה שמשתנה בין סוגי המכשירים (בעיקר באייפונים). תוצאות המעבדות מראות הפחתה של 87% עד 97% ברמת הקרינה של המכשיר עם הדבקת הרכיב על גב המכשיר אשר פעיל לאורך כל חיי הסמארטפון ואינו מאבד מהאפקטיביות שלו עם זמן השימוש.
זוהי הפעם הראשונה שהוכח כי הרכיב מוריד דרמטית את קרינה המכשיר הסלולארי ללא פגיעה ברמת הקליטה והשידור. המוצר עבר גם בדיקת RF בחברת תקשורת מובילה בישראל ונמצא כי אכן אין פגיעה ברמת הקליטה והשידור.


מאיר כהן מחברת עידן טרייד מציין כי "קרינת ה- SAR הנפלטת ממכשירי הסלולר היא קרינה בלתי מייננת עם אי ספיגה סגולית. מחקרים רבים מהזמן האחרון מזהירים מקרינה זו ונזקיה לטווח הארוך אך עם זאת זמן השימוש בטלפון הסלולארי בעיקר אצל ילדים הולך ועולה עם הזמן וכך גם מידת חשיפתם לקרינה מזיקה זו. המוצר החדש אותו אנו משיקים מפחית דרסטית את הקרינה ומוריד את הנזקים".


אז איך זה עובד ?
הרכיב בנוי מ-8-12 שכבות כימיות שבאמצעם צ'יפ אלקטרוני חכם. הצ'יפ עצמו "מושך" את הקרינה וממרכז אותה לגב המכשיר (קרינה מתפזרת ל-360 מעלות בדרך כלל) ואילו שכבות אלו סופגות וסופחות את הקרינה הנפלטת מרכיב השידור ברמות שונות לפי הדגמים לדוגמא:
i-Phone x / i-Phone 8 – 93%
i-Phone 7 – 87%
i-Phone 6 / 6+ /6S / 6S+ - 95%
i-Phone 5 / 5S / 5Se – 93%
מכשירי אנדרואיד – 97%.
IPAD – 87%



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il