TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

CannAssure החלה במחקר מקיף בנושא טכנולוגיות מיצוי של קנאביס רפואי


CannAssure
הפיקה אתמול לראשונה שמן מצמח הקנאביס

חברת CannAssure, העוסקת בתחום של מחקר ופיתוח, ריבוי, גידול, ייצור, עיבוד והפצה של מוצרי קנאביס רפואי, הפיקה אתמול לראשונה שמן מצמח הקנאביס, במסגרת מחקר בנושא בדיקת טכנולוגיות מיצוי קיימות ופיתוח טכנולוגיות חדשות הנעשה בשיתוף הרשות לחדשנות.

מטרת המחקר, אשר צפוי להימשך כ- 12 חודשים, הינה בדיקת טכנולוגיות המיצוי הקיימות ופיתוח טכנולוגיות ושיטות עבודה חדשות והכל על מנת לצאת לשוק עם תמציות קנאביס רפואי הדירות ובטוחות לשימוש תוך השגת יעילות מירבית בייצור.


בימים אלו נמצאת CannAssure בשלבים מתקדמים לאישור המיזוג עם השלד הבורסאי דירקט קפיטל זאת לאחר שאמש, (יום ד) אישרה אסיפת בעלי המניות של דירקט קפיטל את המיזוג עם CannAssure.

ניר פלס, יו"ר CannAssure מקבוצת סולבר: "תחילת המחקר הינה אבן דרך ל – CannAssure אשר מקימה באתר החברה באשדוד אינטגרציה אנכית של גידול in-door, מתקן עיבוד ומערך הפצה של קנאביס רפואי. המחקר הפיתוח מבוצעים בהתבסס על ידע וניסיון של עשרות שנים בתחום המיצוי של חומרים בוטניים לשמנים וחלבונים הדירים ויציבים".

רקע על CannAssure
CannAssure מקבוצת Solbar, בבעלות ניר פלס ושמעון בר קמה, הוקמה במטרה להיות יצרן עולמי מוביל של שמני קנאביס רפואי הדירים ויציבים וחומרי גלם פרמצבטיים בתנאי GMP, לשוק הקנאביס הרפואי בכלל, ובין היתר, לתעשיית התרופות, בהתבסס על גידול in-door בתוך מתקן תעשייתי קיים בהיקף של כ – 4,000 מ"ר, תשתיות גז טבעי, ותשתיות חשמל תעשייתי מוזל.


CannAssure התקשרה בהסכם עם חברת הדסה מדיקל (1986) בע"מ, לשיווק והפצת מוצרי החברה תחת המותג של הדסה מדיקל בארץ ובעולם. במסגרת ההסכם, הדסה מדיקל העניקה לחברה רישיון בלעדי לשיווק, הפצה ומכירה של שמני קנאביס רפואי בתנאי GMP, תחת המותג של הדסה מדיקל וכן זכויות למכירת מוצרי קנאביס רפואי באמצעות ערוצי ההפצה של הדסה מדיקל.


ב – CannAssure הושקעו עד היום כ – 18 מיליון ש"ח, וההון העצמי שלה עומד על כ – 15 מיליון ש"ח.
CannAssure מתבססת על מאות שנות אדם של יכולת ייצור תעשייתי, ידע מתקדם והנדסת תהליך של חברת האם - סולבר טכנולוגיות מזון, אשר הינה מובילה עולמית זה 57 שנה ביצור חומרי גלם, וכיום היא מובילת שוק בישראל ביצור שמן לתעשיית המזון, המבוסס על מיצוי של פולי סויה וחלבון להזנת בעלי חיים. כמו כן מתבססת CannAssure על תרבות האיכות המושרשת בסולבר אשר עומדת בתקנים המחמירים ביותר לתחום פעילותה: ISO, HACCP ו - FSSC.


קבוצת CannAssure מחזיקה בחמישה אישורים ראשוניים זמניים לריבוי, גידול, ייצור, הפצה ,אחסון וכן להחזקה ולביצוע מחקר ופיתוח של מוצרים בתחום הקנאביס הרפואי.
בכוונת קבוצת CannAssure לבנות אינטגרציה אנכית בתחום הקנאביס הרפואי אשר תיתן פתרון כולל משלב הריבוי והגידול (בסביבת Indoor מבוקרת), דרך מיצוי הקנאביס לשמני קנאביס רפואי וחומרים פרמצבטיים ועד הפצתו תחת מותג CannAssure ומותג הדסה מדיקל. בנוסף פועלת הקבוצה בתחום המחקר, על מנת לבדל את עצמה ממתחרים פוטנציאלים, באמצעות מחקר שנתמך על ידי רשות החדשנות.
קבוצת CannAssure פועלת במרץ להקמת חוות גידול INDOOR בסביבות GAP, Good Agricultural Practice וכן מתקן יצור ובית מסחר בסביבת GMP, Good Manufacturing Practice, של מוצרי קנאביס רפואי. המתקנים מיועדים להיות מוכנים ברמת GMP במהלך שנת 2019.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il