TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

3 סטארט אפים ישראלים יציגו בכנס המחשוב הגדול בעולם של Oracle בסן פרנסיסקו, ב-22 באוקטובר


נעם ענבר, מנהלת תחום הסטארטאפים של אורקל בישראל
Loom Systems, BrandTotal ו- Agamon יציגו את הפתרונות שלהם, מבוססי בינה מלאכותית, על הענן של אורקל, בפני 60,000 באי כנס OpenWorld

שלושה סטארטאפים ישראלים יזכו להזדמנות להציג מול 60 אלף משתתפי כנס ה—IT הגדול בעולם, Oracle OpenWorld, אירוע הדגל של אורקל העולמית. בכנס, שייפתח ב-22 באוקטובר הקרוב בסן פרנסיסקו, צפויים להשתתף מעל 60 אלף איש, רבים מהם ממאגר הלקוחות הגלובלי העצום של אורקל מרחבי העולם.


במשלחת הישראלית, המונה השנה כ-100 איש מבין לקוחות אורקל בארץ, יהיו גם יזמי 3 חברות סטארטאפ המשתתפות בתוכנית הסטארטאפים הגלובאלית של אורקל בישראל: Loom Systems, BrandTotal ו – Agamon יציגו את הפתרונות שלהם על ענן אורקל ויזכו לחשיפה מול עשרות אלפי המשתתפים, רבים מהם מקרב 430 אלף לקוחות אורקל ברחבי העולם שמגיעים לכנס.


Loom Systems מפתחת פתרונות שליטה ובקרה מבוססי בינה מלאכותית, המאפשרים חווית לקוח נטולת הפרעות באמצעות פתרון AIOps המנבא ומונע תקלות IT. הפתרון משפר מצוינות תפעולית, ומאפשר לארגונים להצליח בעידן הדיגיטלי.


BrandTotal – הפלטפורמה של BrandTotal משתמשת במתודולוגיות מעולמות הסייבר, האלגוריתמיקה והבינה המלאכותית כדי לפענח את אסטרטגיית השיווק של המתחרה ובכך מעניקה למשתמשים יתרון. הפלטפורמה מאפשרת למותגים להבין את המתרחש אצל מתחריהם בזמן אמת, כך שהם יכולים להגיב במהירות ולהתאים את אסטרטגיית השיווק שלהם בצורה אופטימלית לשוק.


Agamon היא פלטפורמת בינה רפואית שמנפצת את חומות המידע, מארגנת ומפענחת מידע רפואי על מנת לספק תובנות חכמות לארגונים ולשפר טיפולים רפואיים. הנגשת מידע איכותי וניתוח הנתונים יאיצו את פיתוח הרפואה המותאמת האישית, פתרונות טכנולוגיים ואפליקציות AI בתחום הבריאות הדיגיטלית.


נעם ענבר, מנהלת תחום הסטארטאפים של אורקל בישראל: " Oracle Open Worldהוא חלק מהערך המוסף שמקבלים הסטארטאפים באקוסיסטם הגלובלי של אורקל. הצגת הפתרונות של הסטרטאפים הישראלים על הענן של אורקל על הבמה הגדולה מסוגה בעולם, מול מיטב הלקוחות הגלובליים של אורקל היא הזדמנות משמעותית לחשיפה ולצמיחה בעולם האנטרפרייז, וזהו אחד הצרכים החיוניים של סטארטאפים ישראלים המכוונים לעולם זה". עוד הוסיפה, כי "לכל הסטארטאפים שנבחרו יש היכולת לעשות שינוי בעולם האנטפרייז, כל אחד מהם בעל התאמה חזקה לאורקל וללקוחותיה, וכולם בעלי פוטנציאל אדיר למנף את הטכנולוגיה של אורקל בכדי לתת מענה לחלק מהבעיות הגדולות ביותר שאנו מזהים בעולם האנטרפרייז."


כנס Oracle OpenWorld, הכנס השנתי של אורקל העולמית, יציג כמדי שנה את המתווה האסטרטגי של אורקל ומפת הדרכים שלה לשנה הקרובה, הכרזות והודעות שונות על ידי קברניטי החברה – לארי אליסון, צפרה כץ ומארק הרד, וכן הרצאות של מנהלי חברות גלובליות רבות – לקוחות או שותפי אורקל, שיציגו מקרי מבחן בארגונים שלהם כמשתמשים בטכנולוגיות אורקל.


גולת הכותרת השנה תהיה הבשורה האוטונומית של אורקל, שמובילה את עתיד עולם ה-IT במהפכת ה- Autonomous. אורקל השיקה בשנה האחרונה את הדאטה בייס האוטונומי בענן הראשון בעולם, שמנהל את עצמו, מתקן את עצמו, ומאבטח את עצמו, כך שהוא מונע טעויות אנוש. בעקבותיו הושקו מגוון נוסף של שירותים אוטונומיים, בהם בלוקצ'יין אוטונומי בענן ושירות אוטונומי בענן לעיבוד טרנזקציות, אנליטיקה אוטונומית, ועוד.


הכנס יתקיים ב-22-25.10 בסן פרנסיסקו, שתיצבע כולה באדום של אורקל לקראת עשרות אלפי המבקרים בכנס. עבור מפתחים, מתקיים במסגרת Open World כנס ייעודי בשם Oracle Code, בדגש על ג'אווה, אבל גם על החידושים האחרונים בטכנולוגיות עכשוויות כמו בלוקצ'יין, צ'טבוט, מיקרו-סרביס ו-AI.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il