TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ועידתDreamforce 2018 יוצאת לדרך


מארק בניוף
סיילפורס פותחת את ועידת הטכנולוגיה הגדולה בעולם עם חגיגה של חדשנות, למידה והשראה לצד חינוך ותרומה לקהילה

החברה תחשוף את הפיתוחים הטכנולוגים החדשים שלה, שיתופי הפעולה עם ענקיות הטכנולוגיה אפל ואמזון וגם הכרזה אחת שכולה כחול לבן

יותר מ-170 אלף איש, לצד מיליוני צופים, ישתתפו השנה בוועידת ה"דרימפורס" (DreamForce), בסן פרנסיסקו. הוועידה הטכנולוגית הגדול בעולם , המאורגנת מידי שנה על ידי חברת SALESFORCE ומשלבת בין עסקים, הרצאות וסמינריונים, תרומה לקהילה והמון הנאות.


חברת סיילספורס שבראשה עומד איש העסקים מארק בניוף, היא היוזמת של האירוע, שבו יתקיימו יותר מ-2700 הרצאות, סדנאות, מושבים ואירועים שונים, במהלך ארבעת הימים של הכנס. משתתפי הכנס נחשפים לאנשי חזון מהשורה הראשונה, מנהיגים, אנשי רוח ומומחים שמטרתם להאיר למשתתפי הכנס את עיניהם לרעיונות חדשניים, גישות פורצות דרך ופתרונות שיעזרו להם לחולל מהפכות בעסק שלהם ובחייהם הפרטיים.


בין משתתפי הוועידה השנה: מייסד ומנכ"ל סיילפורס, איש העסקים מארק בניוף, סגן נשיא ארצות הברית לשעבר ופעיל איכות הסביבה המוכר ביותר כיום, אל גור, המפיק המוסקילי וסולן להקת הבלאק אייד פיז Will I.M ,ג'יין מורן מנכ"ל יוניליבר העולמית ועוד אנשי עסקים רבים ומובילים.


מארק בניוף מייסד ומנכ"ל משותף בסיילספורס אמר: " אנו נרגשים לקבל את משתתפי הכנס ולהעניק להם היכרות עם החידושים הטכנולוגים שיאפיינו את המהפכה התעשייתית הרביעית. זהו הכנס הכי גדול ומרגש שהיה לנו מעולם, עם 171,000 משתתפים שייקחו חלק ב-2,700 מפגשים"


קית' בלוק מנכ"ל משותף בסיילספורס אמר : "כיום, כמעט כל חברה בכל תעשייה עוברת מהפך דיגיטלי. לקוחות סיילפורס זוכים למעטפת של כלים העוזרים להם להתמקד בלקוחות שלהם, ובכך מצליחים לצמוח ולגדול בכל מהלך שהם עושים."


מה צפוי בכנס?
במהלך הכנס תכריז החברה על הפיתוחים החדשים והפעילויות העדכניות בסיילספורס .סיילספורס נחשבת לחברה המובילה בעולם בתחום הענן וה-CRM וחלק ניכר מהתרחבות פעילותה נעשה באמצעות רכש איכותי של חברות. השנה, צפויות בכנס שלוש הכרזות מרגשות על חברות חדשות שיצטרפו למשפחת סיילפורס ובראשן אחת שכולה כחול לבן, חברת דאטוראמה הישראלית אשר תוצג בכנס.
דאטוראמה תעניק לסיילספורס יכולת מוגברת של איסוף וניטור מידע הדרוש להצלחת לקוחותיה. כלים אלו יספקו למשווקים את האפשרות להגיע לתובנות הנוגעות ללקוחותיהם, בהתבסס על נתונים מכלל ערוצי השיווק ומאגרי המידע. כתוצאה בכך, יהפוך תהליך קבלת ההחלטות של חברות ומשווקים ליעיל עוד יותר ויחשוף אותם למקור אחיד להצגת תמונת מצב כוללת של ביצועים ותוצאות הקמפיינים שלהם.


מוצרים חדשים
לראשונה זיהוי קול ודיבור בפלטפורמת העוזר האישי - Einstein
משתתפי הכנס יחשפו לראשונה לקולו של העוזר האישי "איינשטיין", אשר ישנה את הדרך בה אנשים עובדים ויאפשר להם לקבל תדרוכים יומיים מותאמים אישית ועדכונים קוליים בעל פה לסיילספורס, דרך האפליקציה הייעודית למכשירים ניידים או בעזרת רמקולים חכמים, לבחירת הלקוחות. מנהלי תיקי לקוחות יוכלו לבנות בוט שיתקשר עם לקוחותיהם בהתאמה אישית שיחובר ישירות לסיילספורס ולספק חוויות אינטראקטיביות יותר בעזרת קליקים ולא קוד.


Salesforce Customer 360
פלטפורמה חדשה שנועדה להעצים את חוויות המשתמש של מנהלי תיקי לקוחות. הפלטפורמה מספקת גישה נוחה לכל ממשקי סיילפורס הרלוונטיים בקליק אחד. משתמשי התכנה יוכלו ליצור מאגרי מידע מעודכנים בזמן אמת, המקיפים את כל הנתונים הקשורים לכל אחד מלקוחותיהם.


Quip Slides
מגדירה מחדש את ממשקי השיתוף על גבי ענן, ומספקת למשתמשים לוח עבודה בו יוכלו לשתף בזמן אמן ובמהירות את כל המסמכים, רשימות התפוצה , צ'אטים, ומצגות. כל הכלים באפליקציה אחת ללא צורך לעבור בין תוכנות שונות
שיתופי פעולה

שיתוף פעולה בין סיילספורס לאפל
שותפות אסטרטגית המחברת בין תכנת הCRM המובילה בעולם ומערכת ההפעלה למכשירים הניידים של אפל (iOS), המתקדמת בעולם, דבר שיאפשר אפליקציות חדשות לעסקים. סיילספורס עובדת בשיתוף עם אפל לעיצוב האפליקציה שלה מחדש, כך שתחבוק את מערכת ההפעלה של אפל עם מאפיינים ייחודיים לiOS. כמו כן, שתי החברות יספקו משאבים וכלים למיליוני המפתחים של סיילספורס לבניית אפליקציות עם ערכת פיתוח תוכנה, למערכת ההפעלה לנייד של אפל. בנוסף, יפעילו החברות קורס פיתוח אפליקציות ספציפי למערכת ההפעלה בTrailhead, פלטפורמת הלמידה החינמית ברשת של סיילספורס.


שיתוף פעולה בין סיילפורס לשירותי האינטרנט של אמזון
חברת אמאזון מרחיבה את שיתופי הפעולה האסטרטגיים שלה עם הכרזתה על הטמעת מוצרים חדשים אשר יקלו באופן משמעותי שיתוף וסנכרון מאובטח של נתוניהם האישיים באמצעות השירותים של אמאזון וסיילספורס. החברות יספקו מסגרת בטוחה ואמינה המחברת בין סיילפורס ל PrivteLink של אמאזון.

פעילות חברתית
הקרן הפילנטרופית של חברת סיילפורס לא פחות מ15 מיליון דולר לגופי החינוך ברחבי קליפורניה. זוהי השנה השישית במסגרת תכנית התורמות של סיילפורס לקידום וצמצום פערים בחינוך לתחומי המדעים והטכנולוגיה. במהלך השנים תרמה החברה יותר מ50 מיליון דולר מאז 2012. בנוסף תעניק החברה סיוע בשווי 2 מיליון לחסרי בית ומשפחות במצוקה.

לאתר הכנס: https://www.salesforce.com/dreamforce/

עקבו אחרי הועידה: בפייסבוק ,ובטוויטר @dreamforce, @salesforcenews

אודות סיילפורס
סיילספורס, המובילה העולמית בתחום ה-CRM, מסייעת לחברות להתחבר ללקוחותיהן בדרכים חדשות לגמרי. מאז 1999 סיילספורס מקדמת דמוקרטיזציה של הטכנולוגיה העסקית עבור חברות בכל גודל ובכל תעשייה. עם שירותי הענן מהמתקדמים בעולם, המאוגדים תחת פלטפורמה מהימנה אחת של סיילספורס ומשתרעים על פני מכירות, שירות, שיווק, מסחר, קהילות, מערכות לשיתוף פעולה ועוד, פלטפורמתCustomer Success של Salesforce תבטיח יותר מ -1.7 טריליון עסקאות B2B ו- B2C השנה ליותר מ -150,000 לקוחות. בנוסף, מחקר שנערך לאחרונה על ידי חברת IDC מעריך כי עד שנת 2022 המערכת האקולוגית של סיילספורס תוביל ליצירת 3.3 מיליון מקומות עבודה חדשים, ויותר מ-859,000,000 $ הכנסות מעסקים חדשים ברחבי העולם.
למידע נוסף על סיילספורס, בקרו באתר:
www.salesforce.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il