TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלוני חץ מדווחת על עסקה ראשונה של Carr בבוסטון


אלוני חץ
Carr צפויה להקים יחד עם שותפה מגדל משרדים בשטח של כ-88 אלף מ"ר בהיקף כולל של כ- 910 מיליון דולר (כ-3.2 מיליארד ש"ח)

אלוני חץ מדווחת היום כי בהמשך להחלטת דירקטוריון Carr להרחיב את פעילותה לבוסטון, התקשרה Carr בהסכם עם שותף מקומי לרכישה מותנית של מחצית מהזכויות במקרקעין אשר בבעלות השותף בעיר בוסטון עליו צפויות להקים השניים מגדל משרדים בשם One Congress בשטח של כ-88 אלף מ"ר.

Carr והשותף יובילו במשותף את תהליך הפיתוח, ניהול הבינוי וההשכרה של המגדל האמור. שני הצדדים מעריכים כיום כי סך עלות הפרויקט המשוערת הינה בין 900 ל-920 מיליון דולר. מועד ה-Closing הצפוי של של העסקה הנו במהלך הרבעון השני של 2019. במידה והעסקה תסגר במועד המתוכנן, Carr מעריכה שבניית המגדל תסתיים בשנת 2023.

עד למועד העברת הזכויות לעסקה המשותפת, תשקיע Carr בקידום הפרויקט סך חזוי של עד 37 מיליון דולר להמשך מימון עלויות התכנון המפורט, תשלומי אגרות פיתוח ותשלומים נדרשים לפינויים של שוכרים קיימים במתחם הנוכחי. בהתאם להסכם, השותף יעביר לעסקה המשותפת את הזכויות להקמת המגדל, לפי שווי כולל של 107 מיליון דולר, כשהם נקיים מכל חוב או שיעבוד לצד ג', כאשר במועד הנ"ל תשלם Carr לשותף את יתרת חלקה בתמורה (מעבר להשקעות שתבצע Carr עבור העסקה המשותפת) בסך של כ-35 מיליון דולר, באופן שלאחר הרכישה יחזיקו הצדדים בחלקים שווים בעסקה המשותפת.

השלמת העסקה כפופה למספר תנאים מתלים, לרבות השכרות מראש של לא פחות מ-30% משטחי הפרויקט, תקציב סופי מאושר להקמה והתחייבות מבנק למימון 40% מתקציב הפרויקט. ל-Carr זכות לסגת מהעסקה, בתמורה להחזר מלוא השקעתה בפרויקט, כל עוד לא הושלמו התנאים המתלים כאמור.

מר נתן חץ, מנכ"ל אלוני חץ מסר: "עסקה זו מהווה אבן דרך משמעותית בהתפחותה העסקית של Carr אשר באה אחרי תהליך בחינה ארוך ומסודר של שוק המשרדים בבוסטון. אנו מאמינים מאד בפוטנציאל הטמון בשוק המשרדים בעיר בכלל ובפרויקט זה בפרט וצופים כי עסקה זו תהווה דריסת רגל ראשונה ומשמעותית של Carr בבוסטון. נכס זה צפוי להיות מהבולטים בעיר לאחר השלמתו כאשר במקביל, Carr תמשיך לפעול לאיתורם של נכסים מניבים נוספים בבוסטון."


אודות קבוצת אלוני חץ

אלוני חץ הינה חברת אחזקות המתמחה ומתמקדת בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל. הקבוצה פועלת בחמישה שווקים עיקריים: ישראל, ארה"ב [וושינגטון ובוסטון], שוויץ ובריטניה. אחזקותיה העיקריות של החברה הינן:

בישראל מחזיקה הקבוצה ב- 58% באמות השקעות בע"מ, אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות בישראל
ובכ-66% באנרג'יקס אנרגיות מתחדשות בע"מ, העוסקת בהקמת מערכות להפקת חשמל באמצעות אנרגיות מתחדשות.

בארה"ב - בוושינגטון מחזיקה הקבוצה ב- 44% מ- Carr (50% בשליטה), חברה פרטית העוסקת בנדל"ן מניב לצרכי השכרה, לרבות ניהול ואחזקה של בנייני משרדים שבבעלותה באזור מטרופולין וושינגטון.DC

בארה"ב - בבוסטון מחזיקה 55% ב- 3 מבני משרדים בשותפות עם Oxford Properties (50% בשליטה).

בשוויץ מחזיקה הקבוצה ב-12.2% ב-Swiss Property AG PSP, אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות ביותר בשוויץ. הקבוצה הינה בעלת המניות הגדולה ביותר ב-PSP.

בבריטניה נכון להיום, פועלת הקבוצה באמצעות אחזקה בקרנות השקעה בנדל"ן Brockton Capital, 25% בקרן הראשונה, 5% בקרן השנייה ו-10% בקרן השלישית. בנוסף, הקימה החברה, בשותפות עם הנהלת קרנות ברוקטון, חברת נדל"ן חדשה בשם Brockton Everlast (חלק החברה 77%), אשר תתמקד במטרופולין לונדון ואשר בעתיד תהווה את פעילותה היחידה של החברה בבריטניה.

אתר האינטרנט של קבוצת אלוני חץ: www.alony-hetz.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il