TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Alibaba ו-SAP מעמיקות את השותפות הגלובלית שלהן כדי לעודד חברות סיניות להפוך ל"ארגונים חכמים"


sap alibaba
"אנחנו שמחים מאוד ששיתוף הפעולה שלנו עם חברת SAP ממשיך לנסוק לגבהים חדשים", אמר דניאל זאנג, מנכ"ל Alibaba Group

החברות Alibaba Group Holding Ltd.‏ (NYSE:BABA) ו-SAP SE (NYSE: SAP) הודיעו היום על כוונתן להציע את SAP S/4HANA® Cloud ואתSAP® Cloud Platform על התשתית כשירות (IaaS) של Alibaba בסין כדי לסייע ללקוחות במעבר לענן וביצירת "ארגונים חכמים" (Intelligent Enterprises).

מנכ"ל Alibaba דניאל זאנג ומנכ"ל SAP ביל מקדרמוט, תיארו את התרחבות הקשר היום, בוועידת המחשוב 2018 של Alibaba Group שנערכה בהאנגג'ואו, סין.


החברות Alibaba ו-SAP איחדו כוחות לפני שנתיים כדי לספק פתרונות ענן ארגוניים בסין דרךAlibaba Cloud, זרוע מחשוב הענן של Alibaba Group, כדי לסייע ללקוחות להתאים את עצמם לדרישות השוק המשתנות במהירות. החל מהיום, שתי החברות ישתפו פעולה, יחדשו ויצאו אל השוק ביחד כדי להציע את SAP S/4HANA Cloud, חבילת הענן הדיגיטלית המועדפת לניהול עסקים מצליחים בענן . בנוסף, לקוחות של Alibaba Cloud יוכלו לפרוס את SAP Cloud Platform כדי להרחיב את הפתרונות העסקיים הנוכחיים שלהם, לבנות יישומים חדשים וליצור טכנולוגיות צד שלישי.


"סין מהווה את ביתה השני של חברת SAP בשני העשורים האחרונים", אמר ביל מקדרמוט, מנכ"ל וחבר הדירקטוריון של SAP. "שיתוף הפעולה הפורה של חברת Alibaba וחברת SAP מרחיבה את היכולת שלנו להעצים את סין הדיגיטלית על-ידי בניית מיזמים נבונים. SAP מברכת את החלום הסיני כחלק אינטגרלי מתכנון התרחבות עתידית בשנים הקרובות."


"אנחנו שמחים מאוד ששיתוף הפעולה שלנו עם חברת SAP ממשיך לנסוק לגבהים חדשים", אמר דניאל זאנג, מנכ"ל Alibaba Group. "הזמינות של פתרון SAP S/4HANA Cloud הגלובלי על גבי תשתית הענן של Alibaba מהווה נקודת ציון באסטרטגיה הגלובלית שלנו וקריטית לרצון שלנו לעשות עסקים בכל מקום. אנחנו יצרנו שיתוף פעולה קרוב עם חברת SAP בעבר, ואנחנו מתרגשים לראות את שיתוף הפעולה גדל ומתפתח."
"היזמים אשר מאמינים ומאמצים את העתיד, ואשר בעלי יכולת לנצל רעיונות חדשים וטכנולוגיות חדשות, יהיו המנצחים בעתיד", אמר ג'ק מא, יו"ר Alibaba Group.


פתרון SAP S/4HANA Cloud מסייע בהפיכת חברות ל"ארגונים חכמים" באמצעות אוטומציה שמונעת על-ידי בינה מלאכותית וחיזוי אנליטי, חוויית משתמש של אינטרקציה קולית ותהליכים עסקיים חדשניים. עם SAP S/4HANA Cloud, חברות יכולות להעביר תהליכי ליבה עסקיים בעלות נמוכה יותר, לחוות מחזורי חדשנות ופריסה מהירים יותר ולקצר את משך הזמן להשגת ערך. מספר הולך וגדל של עסקים בסין מאמץ את SAP S/4HANA Cloud.


פלטפורמת SAP Cloud Platform היא פלטפורמה כשירות (Platform as a Service) פתוחה שמספקת בסיס נתונים In-Memory ייחודי וסט של שירותים עסקיים וטכנולוגיים עבור בניית, הרחבת וחיבור יישומים ארגוניים. כפלטפורמת שילוב ויישום פתוחה ומהירה, SAP Cloud Platform מאפשרת ללקוחות לבצע טרנספורמציה ולפתח במהירות יישומים חדשים וטכנולוגיות חדשניות, ובנוסף להתאים אישית טכנולוגיות ויישומים קיימים.


חברת Alibaba Cloud, שנוסדה בשנת 2009, היא הספק הגדול ביותר בסין של שירותי ענן ציבוריים, ולפי Gartner Inc החברה היא בין שלושת הספקים המובילים בעולם של תשתית כשירות (IaaS). השותפות מרחיבה את הנגישות העולמית של SAP S/4HANA Cloud ושל SAP Cloud Platform לכל העננים הציבוריים המובילים.


כחלק מההסכם, חברת SAP תמשיך ליישם את הטכנולוגיה של Alibaba Cloud, וחברת Alibaba תאמץ את התוכנה של SAP S/4HANA להנעת החדשנות והמודל העסקי החדש שלה.
החברות Alibaba ו-SAP יבחנו שיתוף פעולה נוסף בתחומים שנוגעים לבינה מלאכותית, האינטרנט של הדברים, קמעונאות חדשה וייצור חדש, ובנוסף יציעו פתרונות משותפים שיאיצו טרנספורמציה דיגיטלית וימטבו את הערך ללקוחות.
בקר ב-SAP News Center. עקוב אחרי SAP ב- Twitterב-@sapnews.

אודות SAP
כמנהיגת שוק בתחום התוכנה של יישומים ארגוניים, חברת SAP ‏(NYSE: SAP) מסייעת לחברות מכל הגדלים והתעשיות לפעול טוב יותר. מהמשרד האחורי ועד חדר הישיבות, מהמחסן ועד החנות, משולחן העבודה ועד למכשיר נייד – SAP מעצימה אנשים וארגונים לעבוד ביחד ולהשתמש בתובנה עסקית באופן יעיל יותר ולהישאר צעד אחד לפני כולם. היישומים והשירותים של SAP מאפשרים ליותר מ-404,000‏ עסקים ולקוחות מהמגזר הציבורי לפעול באופן רווחי, להתאים את עצמם למציאות המשתנה ולגדול באופן בר-קיימה. למידע נוסף, בקר ב-www.sap.com/china.

על אודות Alibaba Group
המטרה של Alibaba Group היא להפוך את ביצוע עסקים לקל ופשוט, בכל מקום ומכל מקום. החברה שואפת לבנות את התשתית העתידית למסחר. היא חוזה שהלקוחות שלה יפגשו, יעבדו ויחיו ב-Alibaba, ושהחברה תמשיך לפעול ולהתפתח לפחות 102 שנים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il