TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרולוג'יק תפיץ בלעדית בישראל את פתרונות ניהול בסיסי הנתונים של IDERA


ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק
IDERA, שהמטה הגלובאלי שלה נמצא באוסטין שבטקסס, הוקמה בשנת 2000, ועל לקוחותיה נמנים כ-50 אלף ארגונים מסביב לעולם, בהם ארגונים מתחומי הפיננסים, ריטייל, בריאות, טכנולוגיה וממשלה

חברת התוכנה IDERA Software, המתמחה בפיתוח ושיווק של פלטפורמה לניהול, ניטור, הגנה ופיתוח של בסיסי נתונים, מודיעה על מינוי פרולוג'יק (Prologic) למפיצה בלעדית של פתרונותיה בשוק הישראלי. ההודעה מגיעה בעקבות שיתוף פעולה מוצלח בין החברות בשנים האחרונות במסגרתו שיווקה פרולוג'יק את פתרונות IDERA ופיתחה את השוק המקומי בהצלחה, ובסיומו של ביקור ומרתון פגישות במטה IDERA, שקיים לאחרונה ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק.


IDERA, שהמטה הגלובאלי שלה נמצא באוסטין שבטקסס, הוקמה בשנת 2000, ועל לקוחותיה נמנים כ-50 אלף ארגונים מסביב לעולם, בהם ארגונים מתחומי הפיננסים, ריטייל, בריאות, טכנולוגיה וממשלה. במהלך שנת 2017 לבדה גייסה החברה כ-8,500 לקוחות אנטרפרייז חדשים. שוויה של החברה נאמד לפני כשנה ביותר מ-1.1 מיליארד דולר, זאת במסגרת מהלך של רכישת מניות בחברה על ידי קרן ההשקעות הפרטית HGGC.


החברה נחשבת מובילה את תחום הניהול והניטור של בסיס הנתונים SQL מבית מיקרוסופט עם פתרונות הכוללים – ניטור ביצועים, דיאגנוסטיקה, אופטימיזציה, גיבוי, audit ואבטחת מידע. בנוסף, ל-IDERA יכולות בתחום של ניהול וניטור בסיסי נתונים ותשתיות הפעילים בסביבות Oracle, בסיס הנתונים Sybase של סאפ, ובסיס הנתונים DB2 של יבמ. כמו כן, החברה פעילה בעולמות הניטור והניהול של בסיסי הנתונים מבוססי הקוד הפתוח דוגמת MySQL או NoSQL. אחד הדגשים ששמה IDERA הוא בתחום של פיתוח ארכיטקטורת ניהול מידע ארגונית המותאמת לדרישות של רגולציית GDPR האירופאית להגנה על הפרטיות.


עוד כוללת הפלטפורמה של IDERA פתרונות לניהול וניטור של מערכות מחשוב הממוקמות בענן הציבורי – הן הענן של אמזון ווב סרוויס AWS, והן בענן של מיקרוסופט Azure, כמו גם ניהול של סביבת אפליקציות ארגוניות מבוססות SAP ו-PeopleSoft.


בין הפתרונות המובילים של IDERA ניתן למנות את - SQL Diagnostic Manager המאפשר ניטור מלא מסביב לשעון לרמות הביצועים של סביבות ה-SQL הפיסיות, וירטואליות ובענן; SQL Compliance Manager לניטור, בקרה של מידע רגיש, התראה על שימוש זדוני במידע, ומחולל דו"חות אוטומטי ל-25 חובות רגולציה שונות; ו-ER/Studio Data Architect המיועד למידול מידע, לתכנון ובנייה של מאגרי נתונים.
IDERA הובילה בשנים האחרונות אסטרטגיה של רכישת חברות טכנולוגיה המשלימות את מגוון פתרונות החברה בעולמות של ניהול וניטור התשתיות ובסיסי הנתונים, ואשר שולבו בפלטפורמה שלה: Precise שהתמחתה בעולמות של ניהול וניטור תשתיות ואפליקציות ארגוניות; Embarcadero שהייתה פעילה בעולם של כלי פיתוח ומודרניזציה של אפליקציות ובסיסי נתונים; Sencha שהייתה פעילה בעולמות של פיתוח אפליקציות ווב; ועוד. הרכישה האחרונה שביצעה IDERA לפני מספר חודשים היא של חברת Webyog המפתחת כלים לאדמיניסטרציה וניהול בזמן אמת של בסיסי נתונים מבוססי קוד פתוח MySQL ו-Maria DB. על לקוחות Webyog נמנו ענקיות טכנולוגיה דוגמת אמזון, יבמ, סיילספורס, איביי, AT&T ועוד.
פרולוג'יק הינה חברה מובילה בתחום תשתיות המחשוב, המספקת שירותי אינטגרציה, מיקור חוץ, ושירותי ייעוץ מתמחים (Professional Services). כמו כן, החברה מפעילה פעילות ייעודית המתמחה בייצוג של חברות טכנולוגיה בינלאומיות בשוק המקומי.


היידי פאריס, מנכ"לית חטיבת כלי בסיסי נתונים ב-IDERA, ציינה כי "אנו שמחים על השותפות עם פרולוג'יק. אנו מחוייבים לשותפות הבינלאומיות שלנו יותר מכול נקודת זמן בעבר, כאשר המומחיות ורשת הקשרים העניפה של פרולוג'יק תאפשר לנו להרחיב את הנגיעה שלנו בלקוחותינו בשוק הישראלי ולשרת אותם בצורה טובה יותר."


ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק, ציין כי "בעידן הדיגיטל קיים צורך לספק זמינות ורציפות של מערכות המידע והמחשוב 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. במרכז של המערכות הללו – תשתית או אפליקטיבית - נמצאים בסיסי הנתונים, המצויים בליבה של המערכות. פתרונות הניהול, הניטור והבקרה של IDERA מאפשרים לארגונים ניהול אפקטיבי של בסיסי הנתונים, מה שמסייע להם לעמוד באתגרי זמינות המערכות ורציפות פעולתן."







טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il