TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

40% מהסטודנטים באוניברסיטאות מאמינים שהמשרה העתידית שלהם עדיין לא קיימת


קספרסקי
סקר חדש של מעבדת קספרסקי בדק מה סטודנטים חושבים על קריירת העתיד שמצפה להם לאחר סיום לימודיהם; 40% ציינו כי הם מאמינים שהם מתכוננים למשרות שעדיין לא קיימות

שיפורים טכנולוגיים משפיעים על עולם העבודה ללא הפסק. אפילו תפקידים מסורתיים ברפואה ובחקלאות מתפתחים כל העת כדי להתאים עצמם לטכנולוגיה.


להלן מספר דוגמאות למשרות עתידיות אליהם הסטודנטים של היום מתכוננים:
מנתח-מרחוק: מנתחים כבר לא יצטרכו להיות נוכחים בחדר הניתוח. במקום זאת, הם יפעילו מכונות חכמות מרחוק, ללא צורך במגע ישיר עם המטופלים שלהם.
מומחה לאיטראקציה אדם/מכונה: אם רובוטים צפויים לעבוד ולחיות לצד בני אדם, יהיה צורך ללמד אותם כיצד להתמודד עם הדקויות של רגשות אנושיים, ואנשים יצטרכו ללמוד ולהתרגל לתקשורת עם מכונה.
ארכיטקט מציאות וירטואלית: מציאות וירטואלית משפרת את החוויות באמצעות מיפוי של אלמנטים וירטואליים על גבי אלמנטים אמיתיים. לדוגמא, ארכיטקטים של מציאות וירטואלית יצטרכו להיות מסוגלים להציג מודל תלת מימד של בניין במיקום בו הוא ייבנה כדי ללמוד כיצד הוא ישתלב בסביבה.
מפתח בתים חכמים: בית חכם דורש ליצור סביבה המותאמת להרגלים ולצרכים של אלה הגרים בו. מפתחים יצירתיים יצטרכו לפתח מערכות ואלגוריתמים שיתאימו לטווח רחב של אנשים שונים זה מזה.
מעצב אופנה בדפוס תלת מימדי: יותר בגדים ייוצרו באמצעות מחשב, דבר שיביא למהפכה בתהליכי הייצור. מעצב 3D יצטרך לתכנן פריטים שניתן יהיה ליצור על ידי מכונות בצורתם השלמה.


סטיב סולי, מנהל שותף בסוכנות הגיוס הגלובלית Robert Half Technology אמר: "מפתיע כי רק 40% מהסטודנטים חשבו שהקריירות שלהם עדיין אינן קיימות. זאת מאחר וכמעט כל הקריירות בצורתן הנוכחית ישתנו לחלוטין במהלך 20 השנים הקרובות – ככל שהטכנולוגיה, תעשייה 4.0, ובמיוחד הבינה המלאכותית, יעשו מהפך בעולם התעסוקה וביכולות הנדרשות. יכולת הסתגלות ושינוי, והיכולת ללמוד לאורך כל החיים, הן מרכזיות להצלחה בעתיד. סטודנטים צריכים לשקול כיצד היכולות שהם מפתחים תשמשנה אותם לאורך כל קריירה בה הם יבחרו בסופו של דבר".


לצד כל משרות העתיד האלה, אשר תסתמכנה לחלוטין על טכנולוגיה ומערכות מרושתות, יעמוד הביקוש למומחי אבטחת סייבר. לדברי יוג'ין קספרסקי, נשיא ומנכ"ל מעבדת קספרסקי, "אבטחת סייבר היא חיונית כיום, ותהפוך לחשובה אף יותר ככל שהטכנולוגיה הופכת למרכיב מרכזי במשרות העתיד. החל מדאגה לבטיחות מטופלים ועד להגנה על אנשים מפני AI שהשתבש, יהיה צורך חיוני לחשוב על אבטחה כחלק בלתי נפרד מהתהליכים הטכנולוגיים. החבר'ה הרעים תמיד ינסו לנצל הזדמנויות שנוצרות בעולם מרושת יותר. כרגע יש מחסור משמעותי ביכולות בתחום זה, ואני קורא לסטודנטים לשקול כניסה לתעשייה החשובה הזו".


במסגרת תחרות חדשה לסטודנטים, The Secur’IT Cup, מעבדת קספרסקי מעודדת יצירתיות בחשיבה על הדרך להגן על עצמם מפני איומי העתיד. התחרות פתוחה לסטודנטים מכל העולם ומכל רקע אקדמי. למשתתפים יש אפשרות לזכות ב- 10,000 דולר, וכן ליהנות מתחרות עם סטודנטים אחרים ומהתחושה של מהי עבודה בתעשיית אבטחת הסייבר. אתגרי החשיבה השנה ממוקדים בבעיות שעד לפני מספר שנים נחשבו כבעיות העתיד, אבל עם התפתחות הטכנולוגיה והתעשייה כיום הן כבר חלק מהמציאות:
בריאות מרושתת – אבטחה של מכונות מרושתות לביצוע ניתוחים מרחוק מפני קוד זדוני ושליטה בלתי רצויה.


IoT – מערכות של בתים חכמים צריכות להיות מאובטחות מפני איומים הנוצרים מחולשה המאפשרת לתוקף לחדור אל הרשת.
בטיחות אישית – יצירת בסיס משפטי יציב ואתי לאינטראקציה בין אדם למכונה תהפוך למשרה חיונית עבור מומחי אבטחת מידע, שיידרשו להבטיח את הבטיחות של רובוטים ושל אנשים.
למידע נוסף אודות תחרות Secur’IT Cup: https://secureitcup.kaspersky.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il