TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הזוכים הישראלים בהאקתון הגיימינג שיעזרו לשפה הצרפתית לכבוש שוב את העולם


הצוות המנצח L'escargot עם שופטי התחרות
יוזמה של המכון הצרפתי בישראל בשיתוף עם אורקל ישראל, משרד החינוך, אורנג' צרפת ושותפים נוספים
מפתחי משחקים, מורים לצרפתית ומעצבי חווית משתמש, השתתפו במרתון טכנולוגי לפיתוח אפליקציות ללימוד השפה הצרפתית באמצעות משחקי וידאו על פלטפורמות דיגיטליות

יוזמה של המכון הצרפתי בישראל בשיתוף עם אורקל ישראל, משרד החינוך, אורנג' צרפת ושותפים נוספים

המרתון הטכנולוגי הוא חלק מעונת ישראל-צרפת 2018 והתקיים במסגרת אירועי DLD תל אביב

הצרפתית, שפת השאנסונים והרומנטיקה, היא גאוות האומה הצרפתית. על מנת להקל על לימוד השפה היפה הזו, התקיימה לראשונה בישראל תחרות האקתון בשם The French Gaming Challenge לפיתוח גישה חדשנית ומהנה ללימוד צרפתית. בתחרות, שנועדה לקדם את הדימוי הדינמי והחדשני של השפה הצרפתית, השתתפו עשרות מפתחי משחקים עצמאיים, מורים לצרפתית, מעצבי חווית וממשק משתמש. במשך 27 שעות, הם עבדו ברצף על פיתוח משחק וידאו המיועד לטלפון חכם, מחשב, אינטרנט או כל פלטפורמה דיגיטלית אחרת, וכל זאת במטרה לשפר את חווית לימוד השפה הצרפתית, ובייחוד את חוויית הדיבור.

מקום ראשון – Escargot של היזמים יוסף וולף, גל גרין (Soluto), נדן פינס, אלון קפלן (JoyTunes), רעות קרש ויעל חקשוריאן: משחק מבוסס זיהוי קולי, שבו הדמות הראשית היא חילזון שמנסה להימלט משף צרפתי כדי לא להפוך למנת אסקרגו. כל שלב במשחק מלמד את השחקן, החילזון, נושא אחד דרך דמויות שהוא פוגש על הדרך, כמו נהג מונית, פקיד בבית מלון ומלצר במסעדה. המשחק מבוסס על ממשק לזיהוי קולי (לתוכנת speak2Unity) שפותח על ידי חבר הצוות יוסף וולף. חלק מחברי הקבוצה באים מעולמות פיתוח גיימינג וחינוך.

במקום השני – French Toast של היזמים ליעם קימל, דניאל זולוטניצקי, דיבו קפלן, עדן רוזן ועידו בן נתן: מערכת ממוחשבת המשמשת ככלי עזר למורה להעביר מערכי שיעור בצורה פעילה. המערכת בונה משחק בלשי על סמך מילים שמקבלת מהמורה והדרך להתקדם במשחק היא לצלם בכל פעם את החפץ הנדרש. המשחק מבוסס עיבוד תמונה ופועל על machine learning ו-AR עבור דמויות שאינן בחדר כמו כלב, חתול ועוד.

במקום השלישי – צוותS'il Vous Play : אפליקציה ללימוד השפה מהבסיס ("משלב הלידה"). השחקן "גדל עם המשחק" בשלבי החיים שלו ולומד את אוצר המילים דרך הקשר רחב של סיטואציות: שמיעה, קריאה, כתיבה ודיבור. השחקן מגיב לסיטואציות וצריך לבחור במילה הנכונה בצרפתית, אם הוא צודק אז הדמויות האחרות מחייכות אליו. המשחק משלב אלמנטים מהתרבות הצרפתית: לקבוע עם חבר לראות הופעה של שחקן צרפתי מפורסם, או ללכת לאכול קרואסון. המטרה: להפוך את חווית הלימוד לכיפית ויומיומית.

שלושת הצוותים במקומות הראשונים זכו בפרסים הבאים:
פרס ראשון: 6 כרטיסי טיסה תל אביב/פריז כולל לינה כדי להציג את הפרויקט לאנשי מקצוע בתחום ה-Ed-Tech ב"איל דה פרנס", אזור המטרופולין של פריז.
פרס שני: שעונים חכמים (Huawei Watch 2) לכל חברי הצוות הזוכה.
פרס שלישי: קורסי צרפתית שיועברו על ידי מורי המכון הצרפתי בתל אביב, בכיתה ואון-ליין.

הגברת הלן לה גל שגרירת צרפת בישראל בירכה את הזוכים וציינה כי צרפת שלחה את הנציגות הגדולה ביותר לפסטיבל החדשנות DLD. היא גם ציינה כי בישראל יש לא מעט דוברי צרפתית בהם מעל מאה אלף צרפתיים וכי יותר מ-10% מאוכלוסיית ישראל הם דוברי צרפתית.

לדברי אסף סובול, מנהל פיתוח עסקי באורקל ישראל: "כחברה בינלאומית, העובדים הרבים של אורקל ברחבי העולם מדברים שפות שונות, בהן גם צרפתית. שמחנו להעמיד לרשות המפתחים את כלי הפיתוח בענן המתקדמים ביותר של אורקל על מנת לתרום להנגשת השפה הצרפתית לציבור הרחב, לתקשורת והבנה הדדית".

לדברי ברברה וולפר, יועצת תרבות ומנהלת המכון הצרפתי בישראל: "מטרת ההאקתון היא לפתח פתרון ללימוד צרפתית שיהיה מהנה וחדשני. האתגר הזה משמעותי כיוון שהצוות המנצח יוכל לפתח את הפרויקט שלו ולממשו. מעבר ללימוד הצרפתית, מדובר במשחק שיקל על הלימוד של שפות אחרות, בעידן הגלובלי שבו התקשורת וההבנה ההדדית כל כך חשובות".

אירוע הסיום התקיים ביום שישי, במהלכו הציגו צוותי העבודה את התוצרים עליהם עבדו במהלך היממה. המפתחים בהאקתון עבדו על תשתית הענן של אורקל בעזרת מנטורים מאורקל שסייעו להם להשתמש בכלי הפיתוח המתקדמים בענן של החברה.

ההאקתון, שנערך כחלק מעונת ישראל-צרפת 2018 וחלק מאירועי יריד החדשנות DLD בתל אביב, הוא יוזמה של המכון הצרפתי בישראל בשיתוף עם אורקל ישראל, משרד החינוך, Orange, Business France French Tech Israel, ובתמיכת: אוניברסיטת תל אביב, GameIS, BLEE, Gymglish (Frantastique), MerkSpace, ST Electronics Reverso Context. בין הנוכחים היו גם ססיל קאיו-רובר, אוצרת כללית עונת ישראל-צרפת עבור צרפת; משה זעפרני, מנהל אגף שפות במשרד החינוך ודוריס עובדיה, מנהלת תחום דעת צרפתית במשרד החינוך.

האירוע התקיים במסגרת העונה המשולבת ישראל-צרפת 2018, אשר במסגרתה מתקיימים למעלה מ-120 אירועים במגוון תחומים: חינוך, כלכלה, מדע, חדשנות, תיאטרון, מוסיקה, ספרות, מחול, קולנוע ואמנות עכשווית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il