TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת סייסנס הישראלית משלימה השקעה בהיקף של 80 מיליון דולר


אמיר אורעד, מנכל סייסנס
ממשיכה בתנופה מואצת לעזור לעסקים לאחד מידע באופן מהיר ולהטמיע את התובנות המתקבלות בכל מקום
ההשקעה תשמש להאיץ את הגיוס האגרסיבי של עובדים, להמשך ההתרחבות הגלובלית, ומינופה של פלטפורמת האנליטיקס Sisense Single-Stack™המיועדת לפשט את העבודה עם מידע מורכב.
סבב הגיוס הנוכחי הובל בידי Insight Venture Partners. סך ההשקעות בחברה עד היום מסתכם בכ-200 מיליון דולר.

זאק אורלוקר (Zack Urlocker), לשעבר מנהל תפעול ראשי בחברת Duo Security ו- Zendesk, מי שהוביל ארבע חברות לשווי מצורף של 10 מיליארד דולר מצטרף לדירקטריון של סייסנס.

חברת סייסנס (Sisense) הישראלית, שפיתחה טכנולוגיית BI לניתוח אנליטי של נתונים עסקיים מורכבים, מודיעה על השלמת השקעה בהיקף של 80 מיליון דולר. עם השקעה זו סך גיוסי ההון בחברה עומד על כ-200 מיליון דולר.

הסבב הנוכחי בהובלת Insight Venture Partners. קרן הון עולמית מניו-יורק שמנהלת נכסים בסך כולל של מעל ל-20 מיליארד דולר, והשקיעה מיותר מ-300 חברות ברחבי העולם. הקרן השתתפה בלמעלה מ-40 הנפקות, כולל ההנפקות אחרונות של Pluralsight, Smartsheet, Delivery Hero, HelloFresh, Yext ו-Alteryx. לקרן השקעות בחברות מובילות בישראל כגון Wix, WalkMe וCheckmarx. ההשקעה הנוכחית כוללת גם השתתפות נוספת ממשקיעים נוכחיים.

לדברי אמיר אורעד, מנכ"ל חברת סייסנס: "אנו גאים על ההצטרפות של קרן Insight Venture Partners למימוש המשימה שלנו כחברת טכנולוגיה שהופכת דאטה מורכב לתובנות שזמינות באופן מיידי בכל מקום. כל עסק כיום עומד בפני האתגר המסובך של חילוץ התובנות הרלוונטיות והמדויקות עבורו. דבר שנעשה קשה עוד יותר נוכח לכמויות הדאטה והמקורות שגדלים מידי יום. סבב הגיוס הנוכחי יאפשר לנו לצמוח על ידי גיוס רחב של צוותים. ההשקעה תאפשר לנו להמשיך לבסס את החברה ברמה הגלובלית, להגביר את היכולת הטכנולוגית שלנו בענן, ולבצע השקעות נוספות בטכנולוגיית In-Chip™ על ידי עיבוי וחיזוק המעבדות שלנו בתל אביב, המתמחות ב-Machine Learning) ML), ו- Artificial Intelligence) AI)".

פלטפורמת האנליטיקס של סייסנס זוכה לנאמנות גבוהה מצד אלפי לקוחות על פניי עשרות תעשיות החל מחברות סטארט-אפ ועד לחברות מובילות בדירוג ה- Fortune 50. בין לקוחותיה של סייסנס ניתן למנות את General Electric, Nasdaq, Phillips ועוד. החברה ממשיכה להוביל את השוק וצרפה לשורותיה לקוחות ומותגים בינלאומיים כמו למשל TIAA, Rolls Royce, Air Canada, Accenture, Expedia ו-Mazda.

התפיסה של סייסנס לניתוח עסקי מבוססת על פתרון היברידי בענן שמאפשר לכל משתמש, גם כזה בלי רקע מיוחד, לקבל תובנות במהירות. פלטפורמת סייסנס מקיפה ומכסה כל שלב בהליך ניתוח הבינה עסקית – החל מהכנת הנתונים והוצאת תובנות בתוך שניות. סייסנס מטמיעה את התובנות הללו ומאפשרת שימוש זמין בכל מכשיר - דסקטופ, מובייל, אפליקציה או מוצרים ייעודיים באמצעות קול, צ'אט, שפה טבעית או מוצרי IoT שונים. הפיתוח של סייסנס נועד להפוך את התובנות זמינות ונגישות בכל מקום ובזמן הנכון.
לדברי ג'ף הונינג (Jeff Honing) דירקטור מנהל בקרן Insight Venture Partners, "למדנו על סייסנס לראשונה כאשר זיהינו שרבות מהחברות בפורטפוליו שלנו השתמשו בטכנולוגיה כדי לחלץ תובנות קריטיות שנועדו לניהול העסקים שלהם ומינוף מוצריהם ושירותיהם. אנחנו מצפים לעבודה המשותפת עם סייסנס, להמשיך את גדילתה המרשימה ולגלות עוד הזדמנויות כשהחברה ממשיכה לצמוח ".

כחלק מהסיבוב הנוכחי, מודיעה סייסנס על הצטרפותו של זאק אורלוקר לדירקטוריון החברה. אורלוקר נחשב למי שהוביל ארבע חברות בתחומי ה-SaaS, דאטה והאנליזה ששוויים מסתכם במעל ל-10 מיליארד דולר. בין תפקידיו האחרונים הוא כיהן כ-COO בחברת Zendesk, סגן נשיא בחברת MySQL, וחבר דירקטוריון בחברת הבינה עסקית Pentaho. בנוסף הוא מרצה באוניברסיטת מישיגן, כתב ומרצה בתחומי החדשנות.

חברת סייסנס מעסיקה מעל ל-450 עובדים בישראל, ניו-יורק, אריזונה, קייב וטוקיו. משקיעים עיקריים נוכחיים בחברה הינם: Battery Ventures, Bessemer Venture Partners, DFJ Venture Capital, Genesis Partners, and Opus Capital. עם השלמת הסבב הנוכחי החברה מתכננת להרחיב את האופרציה לשווקים גלובאליים חדשים, להמשיך להשקיע בארגון תמיכת הלקוחות וכן להרחיב משמעותית את מעבדת הבינה המלאכותית במשרדיה בישראל.

״אלו האנשים והתרבות שלנו שיוצרים את התשתית לצמיחה של החברה הנהדרת הזו״, מוסיף אמיר אורעד, ״זהו הישג משמעותי שהשגנו כולנו ביחד. לא יכולתי להיות גאה יותר להיות חלק מהצוות המדהים הזה״.
החברה ממשיכה לקבל הכרה מצד גורמים רשמיים בתעשייה. רק לאחרונה הציבה חברת המחקר הבינלאומית גרטנר את סייסנס כ- Visionary בדירוג האחרון שפרסמה בענף (Gartner’s 2018 Magic Quadrant for Business Intelligence), ואף זוכה לשביעות רצון מלאה מצד קהל לקוחותיה בכל הממדים. בנוסף, סייסנס זכתה לתשבחות על ידי איגוד התוכנה SIIA (Software and Information Industry Association) שהכריזה על הפיתוח של סייסנס כטוב ביותר לניתוח עסקי.

אודות חברת סייסנס:
הפלטפורמה שפיתחה סייסנס (Sisense) מאפשרת ניתוח והצגה ויזואלית של כל סוגי המידע הארגוני עבור חברות בכל הגדלים, החל מסטארטאפים בתחילת דרכם ועד ארגוני ענק כדוגמת General Electric, Nasdaq, Wix, Phillips ואחרים. הפלטפורמות של סייסנס, In-Chip® and Single Stack®, מפשטות כל שלב בתהליך הבינה העסקית ומסייעות בהכנת נתונים ובגילוי תובנות באופן מיידי מתוך מידע ארגוני מורכב. החברה נוסדה בשנת 2004 בידי גיא בויאנג'ו, אביעד הראל, עדי עזריה, אלדד פרקש ומנהל אותה המנכ"ל אמיר אורעד. החברה משרתת כיום אלפי ארגונים ברחבי העולם, החל מחברות סטארט-אפ ועד לחברות מובילות בדירוג ה- Fortune 50. מבין לקוחות החברה: General Electric, Nasdaq Phillips, TIAA, Rolls Royce, Air Canada, Accenture, Expedia ו-Mazda ואחרות. סך ההשקעות בחברה מסתכם בכ-200 מיליון דולר וכיום היא מעסיקה מעל ל-450 עובדים בישראל, ניו-יורק, אריזונה, קייב וטוקיו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il