TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Fiverr ו- Griiip מאחדות כוחות ומובילות חדשנות בענף הספורט המוטורי העולמי


Griiip_Fiverr
G1 Series בחסות Fiverr תקדם את ענף המרוצים בכל העולם
Fiverr, זירת המסחר האלקטרונית הגדולה בעולם לשירותים דיגיטליים וקריאטיביים, מודיעה היום על מתן חסות עולמית ליצרנית מכוניות המרוץ הישראלית Griiip.

Fiverr שמה לעצמה למטרה ליצור קהילה גלובלית של Doers, אנשים שמקדשים התפתחות ועשייה, בכך שהיא מנגישה את היכולת לקנות שירותים דיגיטליים וקריאטיביים בלחיצת כפתור. מטרתה של Griiip היא להנגיש את הספורט המוטורי להמונים. שתי החברות עושות שימוש בחדשנות טכנולוגית על מנת להסיר מחסומים ולייצר מציאות חדשה, ומכאן גם החיבור בין שני המותגים.

Griiip, שהחלה את דרכה ב-2015 בפתח תקווה, נוסדה בעקבות החזון להפוך את עולם הספורט המוטורי לנגיש יותר לקהל רחב של נהגים וצופים על ידי שילוב בין רכבי מרוץ לחדשנות טכנולוגית. החברה תכננה וייצרה את מכונית המרוץ G1, שביצועיה בשטח עולים על כל הציפיות, עבור סדרת המרוצים שלה הנקראת G1 Series. בנוסף, מפתחת החברה פלטפורמת מדיה אינפורמטיבית שתספק חווית צפיה מתקדמת. Griiip מביאה את מסלול המרוצים לסלון הבית בדרך שלא נראתה עד כה.

"משימתה של Fiverr היא לאפשר לכל אדם להיות doer" אמר מיכה קאופמן, מנכ"ל Fiverr. "זו אמירה חזקה מכיוון שהיא רלוונטית לכל אחד מאיתנו. את התשוקה הזו גילינו בצוות של Griiip בדרך בה הפשילו שרוולים ועבדו קשה בכדי לבנות את העסק שלהם, ובדרך בה עמדו במשימה השאפתנית שהגדירו לעצמם - לפתח רכב פורמולה תחרותי תחת מגבלות וקשיים לא מעטים. שתי החברות מאמינות כי אחד התפקידים המרכזיים של טכנולוגיה היא בהסרת מחסומים ויצירת אפשרויות חדשות לפריצת גבולות. השקפה זו ניצבת במרכז שיתוף הפעולה בינינו".

"זה נדיר לקבל את האפשרות לעבוד עם צוות שחולק עמנו ערכים רבים כל כך" אמר תמיר פלצינסקי, מנכ"ל Griiip. "בקרב הקהילה הגלובלית של Fiverr מצאנו את אותן התכונות שאנו מחפשים באוהדים ושותפים כאחד, וההזדמנות לעבוד עם צוות מגוון וכישרוני תואמת את ה DNA והגישה של כל מי שמעורב ב-Griiip".

כחלק מהסכם החסות, סדרת המרוצים G1 Series של Griiip תהפוך ל- "G1 Series presented by Fiverr" ותשלב את Fiverr הן בפלטפורמה והן במסלולי המרוצים. בנוסף למתן החסות Fiverr תאפשר ל- Griiip לקדם את חשיפת המותג שלה בענף הספורט המוטורי העולמי. כחברת סטארט אפ צעירה עם משאבים מוגבלים, ל- Griiip אין את היכולת לעצב, לשווק וליצור תוכן ומדיה וזהו המקום שבו Fiverr נכנסת לתמונה, כחברה המאפשרת לעסקים מכל הסוגים לרכוש שירותים דיגיטליים וקריאטיביים ממיטב הפרילנסרים הקיימים בשוק העולמי בלחיצת כפתור. באמצעות שותפויות עם חברת חדשניות דוגמת Griiip, פייבר מקווה לתת השראה לחברות ומיזמים נוספים להגשים את חלומותיהם ומטרותיהם בדרכים חדשניות ויצירתיות.

Fiverr® היא זירת המסחר האלקטרונית הגדולה בעולם לשירותים דיגיטליים וקריאטיביים, בהם עיצוב גרפי, קופירייטינג, הקלטות קוליות, מוזיקה, עריכת סרטים ועוד. מטרתה של Fiverr לשנות את האופן שבו העולם עובד. החברה שנוסדה בשנת 2010, נפרסת על פני משרדים ברחבי העולם בניו יורק, מיאמי, סן-פרנסיסקו, ותל אביב. קהילת הפרילנסרים הגלובלית ב-Fiverr כבר ייצרה מיליוני Gigs® (שירותים) איכותיים במגוון תחומים ב-190 מדינות בעולם.

אתר החברה: fiverr.com בלוג פייסבוק טוויטר או אינסטגרם.

Griiip משלבת תשוקה, אדרנלין וחדשנות על מנת להנגיש את תחום הספורט המוטורי לנהגים ולצופים, ולאפשר להם לחוות ספורט מוטורי בצורה חדשה ומרגשת. רכב המרוץ של החברה, ה- G1, הינו רכב המרוץ המקושר הראשון בעולם וליגת המרוצים של החברה, ה- G1 Series, עושה שימוש במידע הנאסף מהרכבים כדי לתת לנהגים ולצופים את המקום המרגש ביותר לחוות ולצרוך ספורט מוטורי.

אתר החברה: griiip.com פייסבוק או אינסטגרם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il