TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קומפיוג'ן מודיעה על תחילת ניסוי קליני שלב 1 עבור COM701, נוגדן ראשון מסוגו לאימונותרפיה בסרטן


קומפיוגן
ניסוי קליני שלב 1 יבחן את COM701 כתרופה יחידה ובשילוב עם נוגדן אנטי-PD-1 בחולים עם גידולים מוצקים בשלבים מתקדמים
קומפיוג'ן (נאסד"ק: CGEN, ת"א: קמפג), חברה לאימונותרפיה של סרטן בשלבי פיתוח קליני ומובילה בגילוי חישובי של מטרות תרופתיות, הודיעה היום שהחולה הראשון קיבל טיפול במסגרת ניסוי קליני שלב 1 של COM701, נוגדן ראשון מסוגו לאימונותרפיה המכוון למטרה התרופתית PVRIG. PVRIG הוא חלבון בקרה חדש של מערכת החיסון שזוהה על ידי קומפיוג'ן בעזרת יכולות הגילוי החישוביות של החברה.

דר' ענת כהן-דייג, נשיאת ומנכ"לית קומפיוג'ן, אמרה, "טיפול בחולה הראשון בעזרת COM701, תרופה ראשונה מסוגה כנגד חלבון בקרה חדש של מערכת החיסון שזיהינו בעזרת הפלטפורמה החישובית שלנו היא ציון דרך משמעותי עבורנו. אנחנו מצפים לבחינת התרופה בניסוי הקליני. אירוע זה משמש גם כהוכחת היתכנות עבור יכולות הגילוי שלנו, ומסמן את קומפיוג'ן כמובילה בתחום של גילוי חישובי. נמשיך למנף יכולת ליבה זו כדי להוסיף ולהרחיב את צנרת התרופות שלנו ולהשיג את המטרות העסקיות שלנו".

דר' דרו רסקו, מנהל תחום מחקר קליני במרכז סטארט לטיפול בסרטן (START Center for Cancer Research), וחוקר ראשי בניסוי הקליני שלב 1 של COM701, אמר, "אימונותרפיה חוללה מהפיכה בטיפול בסרטן בכך שסיפקה אפשרות טיפול חדשה שמובילה לתוצאות ארוכות טווח עבור חולים. אולם שיעור התגובה שונה מאוד בסוגי סרטן שונים, כך שנותר צורך רפואי משמעותי עבור חולים רבים, ובפני התעשייה, אתגר מתמשך לגלות מסלולים ביולוגיים חדשים שיכולים להוביל לפיתוח של אימונותרפיות חדשות לסרטן עבור אותם חולים שלא מגיבים לטיפולים הקיימים. הנתונים הפרה-קליניים עבור COM701 מעידים שמסלול ה-PVRIG עשוי להיות מסלול דומיננטי באוכלוסיות שונות של גידולים סרטניים, כולל כאלו שאינן מגיבות למעכבי PD-1 או PD-L1. משום כך, חשוב לבחון את COM701 בניסויים קליניים עם אוכלוסיות מטופלים אלו שמיצו את האפשרויות הטיפוליות שקיימות כיום".

דר' הנרי אדוויה, סמנכ"ל פיתוח קליני של קומפיוג'ן, אמר, "COM701 היא תרופה מבטיחה ומובחנת בתחום הצפוף של ניסויים קליניים אימונו-אונקולוגיים. האסטרטגיה הקלינית והסמנים הביולוגיים שמשמשים אותנו כדי לבחון את COM701 מבוססים על רציונל ביולוגי מוצק שמצביע על כך שהתמקדות ב-PVRIG עשויה להיות חשובה כדי לעורר תגובה חיסונית אנטי-סרטנית מספקת באוכלוסיות של חולי סרטן בהם פעילים הן המסלול הביולוגי של PVRIG והן זה של TIGIT. משום כך COM701 עשוי לענות על צורך רפואי משמעותי בחולים עם מחלה עמידה לטיפולים או שנשנתה לאחר טיפול באימונותרפיות קיימות. אנחנו נרגשים לקראת בדיקת מלוא הפוטנציאל הקליני של COM701".

הניסוי הקליני שלב 1 הוא ניסוי ללא סמיות שמתוכנן לבחון את הבטיחות והסבילות של מתן מינונים הולכים ועולים של COM701 כטיפול יחיד או בשילוב מעכב PD-1 לחולים עם גידולים מוצקים מתקדמים. בנוסף, הניסוי יעריך עדויות לגבי פעילות אנטי-סרטנית ראשונית כטיפול יחיד או בשילוב עם מעכב PD-1 בחולים עם סוגי סרטן מסוימים, כולל סרטן ריאות מסוג תאים לא קטנים, סרטן השחלות, סרטן השד וסרטן רירית הרחם. הניסוי יתנהל במספר מרכזים אונקולוגיים מובילים בארה"ב, והוא צפוי לכלול כ-140 מטופלים. מידע נוסף יהיה זמין באתר www.clinicaltrials.gov.

אודות COM701
COM701 הוא נוגדן מותאם לטיפול בבני אדם שנקשר ל-PVRIG, חלבון בקרה חדש של מערכת החיסון ממשפחת B7/CD28, שהתגלה על ידי קומפיוג'ן. קישור של COM701 אל PVRIG מונע את הקישור של PVRIG עם PVRL2, וגורם להפעלה של תאי T. הפעלה זו של תאי T תואמת את מנגנון הפעולה הרצוי בסביבת הגידול הסרטני, הנדרשת כדי לייצר תגובה חיסונית אנטי-סרטנית. בנוסף, ל-COM701 בשילוב נוגדנים שחוסמים את פעילות PD-1, יש השפעה סינרגית על הפעלת תאי T אנושיים, ומשום כך פוטנציאל לשפר את התגובה החיסונית כנגד גידולים סרטניים.

נתונים פרה-קליניים עבור COM701 מצביעים על כך ש-PVRIG עשוי להיות חלבון מטרה דומיננטי באוכלוסיות מטופלים מגוונות עם גידולים המבטאים PVRL2 גבוה בהשוואה לביטוי של PVR, הליגנד של TIGIT. זה כולל חולים עם סרטן השד, רירית הרחם, והשחלות. בנוסף, מחקרים מראים כי PVRIG ו-TIGIT, והליגנדים שלהם בהתאמה, באים לידי ביטוי במגוון רחב של סוגי גידול, כגון אלה שצוינו לעיל, כמו גם סרטן ריאות, כליות, וראש וצוואר. בגידולים אלה חסימה של TIGIT ו-PVRIG ביחד עשויה להדרש על מנת לעורר תגובה חיסונית מספקת, עם או ללא תוספת של חסימת המסלול של PD-1.

אודות קומפיוג'ן
קומפיוג'ן היא חברה לגילוי ולפיתוח תרופות ראשונות מסוגן בתחום של אימונותרפיה בסרטן. החברה משתמשת בתשתית החישובית שלה, בעלת אפליקציות נרחבות, לצורך זיהוי מטרות תרופתיות חדשות ופיתוח תרופות. בצנרת התרופות של החברה, הנמצאת בשלבי פיתוח קליני, ישנן תוכניות אימונו-אונקולוגיות המפותחות כנגד מטרות תרופתיות שהחברה גילתה, כולל חלבוני בקרה של מערכת החיסון שמשפיעים על תאי T ותוכניות פיתוח מוקדמות יותר כנגד מטרות מילואידיות. המודל העסקי של קומפיוג'ן מבוסס על בנית שיתופי פעולה להמשך מחקר, פיתוח ומסחור של מטרות תרופתיות ותרופות פוטנציאליות חדשות הנמצאות בשלבים שונים של מחקר ופיתוח. מטה החברה ממוקם בחולון ולה מעבדות מחקר ופיתוח בחולון ובקליפורניה. החברה נסחרת בנאסד"ק:CGEN, ובתל אביב: קמפג. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה: www.cgen.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il