TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בימן חותמת על הזמנה לשלושה מטוסי Q400 חדשים


מטוס Q400
על בסיס מחיר המחירון של המטוס Q400, שווי ההזמנה של החברה הוא בערך 106 מיליון דולר

בומברדייה מטוסים מסחריים הודיעה היום שבימן נתיבי האוויר של בנגלדש בע"מ הזמינה שלושה טורבו-פרופ Q400 חדשים על ידי חתימה על הסכם רכישה עם החברה המסחרית הקנדית (CCC).
על בסיס מחיר המחירון של המטוס Q400, שווי ההזמנה של החברה הוא בערך 106 מיליון דולר.


"אנחנו מאוד שמחים שבימן מרחיבה את צי ה-Q400 שלה עם ההזמנה הזאת לשלושה מטוסים חדשים", אמר פרנסואה קוניאר, סגן נשיא, מכירות, אסיה פסיפיק. "קיבולת המושבים והמטען הגדולה יותר של Q400 מבדילה אותו באמת מהמתחרים. יתר על כן, השילוב ב-Q400 של נתונים כלכליים של טורבו-פרופ וביצועים כמו של סילון היה ההתאמה הטובה ביותר לתמהיל הקווים למרחקים קצרים וארוכים של בימן. חברות תעופה חוזרות לעוד מטוסי Q400 וזה באמת נותן תוקף ליתרונות של המאפיינים הייחודיים של המטוס".


"אנחנו מאוד נרגשים מהוספת ה-Q400 האלה לצי שלנו. אנחנו מפעילים עכשיו שני Q400 וללא היסוס אנחנו יכולים להגיד שהמטוסים האלה אידיאליים לפעילות הפנימית והאזורית שלנו", אמר מר א מ מוסדיק אחמד, מנהל כללי ומנהל עסקים ראשי, בימן נתיבי האוויר של בנגלדש. "עם הנתונים הכלכליים, הנוחות והגמישות התפעולית המצוינים שלו, Q400 יאפשר לנו להציע שירותים בתדירות גבוהה בתוך בנגלדש ומדינות שכנות".


"אנחנו מאוד שמחים לתמוך בבומברדייה במכירה של מטוסי Q400 שלה לבימן נתיבי האוויר של בנגלדש בע"מ", אמר איאן מקלאוד, סגן נשיא לפיתוח עסקי ומכירות בחברה המסחרית הקנדית. "קנדה ובנגלדש נהנות מקשרים בילטרליים חזקים באמצעות מסחר והשקעות, שיתוף פעולה בפיתוח וקשרים בין אנשים. הגדלת הקיבולת של חברת התעופה הלאומית תומכת בפעילות הזאת ובצמיחה הכלכלית של המדינה, ומשפרת את חייהם של הבנגלדשים על ידי הגדלת הגישה שלהם ליעדים פנימיים ובינ"ל".


אודות בימן
בימן נתיבי האוויר של בנגלדש היא חברת הדגל הלאומית של בנגלדש. המרכז העיקרי שלה נמצא בנמל התעופה הבינ"ל האזראט שאהג'לאל בדאקה והיא מפעילה טיסות גם מהמרכזים המשניים שלה בנמל התעופה הבינ"ל שאה אמאנאט בצ'יטגונג ובנמל התעופה הבינ"ל אוסמני בסילהט. חברת התעופה מספקת שירותי נוסעים ומטען בינ"ל לאסיה ואירופה, וגם קווים פנימיים בתוך בנגלדש. בימן טסה כיום ל-15 קווים בינ"ל ו-7 פנימיים.


אודות החברה המסחרית הקנדית
החברה המסחרית הקנדית (CCC) הוא הארגון הבינ"ל לחתימה על חוזים בין ממשלות של ממשלת קנדה. CCC, חברה ממשלתית, עוזרת ליצואנים קנדים למכור מוצרים ושירותים לממשלות זרות ברחבי העולם באמצעות מנגנון של חוזים בין ממשלות. בשנים 2017-18 החברה המסחרית הקנדית פעלה ב-78 מדינות ברחבי העולם, עבדה עם 182 חברות קנדיות וחתמה על חוזי ייצוא בשווי של יותר מ-1.3 מיליארד דולר.


אודות בומברדייה
עם יותר מ-69,500 עובדים בארבעה מגזרים עסקיים, בומברדייה היא מובילה גלובלית בתעשיית התחבורה, שיוצרת מטוסים ורכבות חדשניים שמשנים את השוק. המוצרים והשירותים שלנו מעניקים חוויות נסיעה מהמעלה הראשונה שקובעות אמות מידה חדשות בנוחיות של הנוסעים, יעילות אנרגטית, אמינות ובטיחות.
לבומברדייה, שהמטה שלה במונטריאול, קנדה, יש אתרי ייצור והנדסה ב-28 מדינות במגזרי התחבורה, מטוסי מנהלים, מטוסים מסחריים ומבני תעופה ושירותים הנדסיים. המניות של בומברדייה נסחרות בבורסה לניירות ערך של טורונטו (BBD). בשנת הכספים שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2017 בומברדייה רשמה הכנסות של 16.2 מיליארד דולר אמריקני. חדשות ומידע זמינים בכתובת bombardier.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il