TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מלם תים הקימה מערך תשתיות מחשוב במשרד התחבורה בשיתוף חברת מילגם


צבי נטוביץ', מנהל צוות מכירות מגזר ציבורי בקבוצת מלם תים
עבור מערכת ברוש – לניהול מבחני הנהיגה הממוחשבים החדשים. עלות הפרוייקט 3 מיליון שקל
עם כניסת הרפורמה במבחני הנהיגה במדינת ישראל, קבצת מלם תים סיימה פרוייקט של הקמת תשתיות מחשוב ב- 20 אתרי יציאה למבחני נהיגה מעשיים, של משרד התחבורה, הממוקמים מתל אביב צפונה. זאת כקבלן משנה של חברת מילגם בע"מ, המתמחה במתן שירותים וניהול פרוייקטים, אשר זכתה במכרז. עלות הפרוייקט 3 מיליון שקל.

הפרוייקט, אשר ישמש כ- 130 בוחני נהיגה (טסטרים), הוא חלק ממערכת ברוש של חברת מוטורולה, לניהול מבחני הנהיגה החדשה בישראל. הביצוע כלל תיכנון והקמת תשתית מחשוב ל- 20 אתרים ברחבי הארץ, לרבות תכנון והקמת תשתיות תקשורת פסיביות, התקנת ואספקה של תשתיות תקשורת אקטיביות, אספקה והתקנה של שרתים ומתגים של HP, מחשבים, ציוד קצה ומערכות אל פסק.

משרד התחבורה הכריז על מהפכה טכנולוגית, כך שתהליך ניהול מבחני הנהיגה יהיה אוטומטי לגמרי. מערכת ברוש לניהול מבחני הנהיגה החדשה תאפשר תהליך יעיל, הקצאת מבחן נהיגה תוך ימים ספורים, מבחנים מצולמים תחת פיקוח, מסלול נסיעה אקראי, מבחן נהיגה אובייקטיבי עם קריטריונים מוגדרים מראש, מבוסס כישורי נהיגה, שקיפות מלאה כלפי התלמידים ומורי הנהיגה והכל כדי לשפר את השירות לציבור.

הנבחנים מקבלים הודעה על מועד הבחינה במסרון והבוחן מזהה את הנבחן על פי נתונים המופיעים בטאבלט שלו. מסלול המבחן נבחר באופן אוטומטי על ידי המערכת ומתאים בדיוק לאורך הנדרש. המבחן מצולם ומפוקח על ידי מערכת ברוש. בסוף המבחן, הבוחן עובר על רשימת כשירויות הנהיגה המופיעה בטאבלט שלו ומסמן האם הנבחן נהג כראוי או לא. המערכת מתעדכנת בצורה אוטומטית, באופן פשוט, שקוף לנבחן ואובייקטיבי לגמרי. בסיום המבחן, מועברים הצילומים, השמע, מסלול הנסיעה והטופס שמילא הבוחן, למחשב מרכזי בזמן אמת. המערכת מנתחת את הנתונים ומשקללת ציון סופי. תוך חצי שעה בלבד, הנבחן מקבל הודעה האם עבר את המבחן.

טל בסכס – סמנכ"ל חטיבת הפרויקטים בקבוצת מילגם: "בזכות המערכת החדשה, משרד התחבורה יהיה מקצועי יותר, שקוף יותר, מהימן יותר ומעל לכל נגיש וזמין ברמת שירות מיטבית. המטרה היתה בין היתר צמצום זמן המתנה לבחינה המעשית. ביצוע הבחינה תחת עינה הפקוחה של המצלמה ותחת אוזנה הקרויה של ההקלטה לאורך כל הבחינה, ולצידם מערך פיקוח ובקרה משמעותי ומקצועי המאוייש על ידי מפקחים המאגדים יחד מאות שעות נסיון, יאפשר לאגף הרישוי לוודא כי כלל הכישורים הנדרשים למי שעתיד להיות נהג חדש אכן מתקיימים". מוסיף בסכס: "חברת מילגם בחרה במלם תים כקבלן משנה לנושא המחשוב, לאור היכולת של הקבוצה כאינטגרטור גדול לרכז את כל מרכיבי המערכת בבית אחד, בעזרת אנשי מקצוע מצוינים שנתנו מענה לכל הדרישות והשינויים בכל שלבי הפרויקט".
.
צבי נטוביץ', מנהל צוות מכירות מגזר ציבורי בקבוצת מלם תים: "על מנת לייצר מערך אחיד, הרפורמה נוגעת בכל הרבדים בתהליך ביצוע מבחני הנהיגה המעשיים ומשנה את אופן הממשק בין הנבחנים והבוחנים. המערך החדש מייעל את התהליך עבור כלל המעורבים, ביניהם: תלמידי הנהיגה, בתי הספר, מורי הנהיגה והבוחנים. המבנה החדש מאפשר פיקוח יעיל של משרד התחבורה על מפעילי הבחינות". מוסיף נטוביץ': "הפלטפורמה הטכנולוגית עליה מבוססת הרפורמה היא מערכת 'ברוש', הכוללת אלמנטים טכנולוגיים שיותקנו ברכבי לימוד נהיגה. רכיבים אלו כוללים מצלמות לתיעוד הדרך ופנים הרכב, מיקרופון, התקן GPS ושמירת המידע בצורה מוצפנת במחשב הטאבלט. מלם תים ניהלה את כל הפרוייקט ותיאמה בין כל הגורמים השונים שנטלו בו חלק, תוך עמידה בלוח זמנים צפוף במיוחד והתמודדות עם מורכבות טכנולוגית, על הצד הטוב ביותר".





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il