TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אבוג'ן מודיעה על השגת אבן דרך משמעותית בתוכניתה לקוטלי עשבים מהדור הבא


אבוגן
אבוג'ן הוכיחה קישור של משפחות מולוקולות לחלבוני מטרה חדשים המייצגים מנגנון פעילות חדש

אבוג'ן (סימול ת"א: אבגן,NASDAQ:EVGN ), חברת ביוטכנולוגיה מובילה לפיתוח מוצרים חדשניים לתעשיות מדעי החיים, מודיעה היום על השגת אבן דרך משמעותית בתוכניתה לקוטלי עשבים מהדור הבא. חטיבת האג-כימיה של אבוג'ן הוכיחה בבדיקות מעבדה כי משפחות של מולקולות אשר נתגלו על ידי אבוג'ן והראו פעילות חיובית בניסויים קודמים, נקשרו לחלבוני מטרה חיוניים המייצגים מנגנוני פעילות חדשים. מולקולות אלו, שיהוו את הבסיס לקוטלי העשבים מהדור השני, הן בעלי פוטנציאל להתגבר על המכשול העיקרי בשוק – עלייה בעמידות של עשבים לקוטלי העשבים הקיימים, וזאת מאחר שכעת הוכח שהן נקשרות לחלבוני מטרה חדשים, עם יעילות משופרת תוך שמירה על רמה גבוהה של בטיחות מאחר וחלבונים אלו אינם קיימים בבני אדם.


קוטלי עשבים הינם כימיקלים המדבירים עשבים, והינם חלק משוק קוטלי המזיקים והגנת היבול החקלאי. גודל השוק המיוחס לקוטלי עשבים הגיע ל-20 מיליארד דולר ב-2016 . ההגנה מפני עשבים הינה בעלת תפקיד חשוב בביטחון התזונתי העולמי, ולדוגמה, ללא שימוש בקוטלי עשבים, כ-20% מיבול החיטה הגלובלי היה יורד לטמיון. קוטלי העשבים הקיימים מבוססים על מנגנוני פעילות אשר הובאו לשוק לפני מעל ל-30 שנה, כאשר העמידות למוצרים אלו במגמת עליה ברחבי העולם, ויוצרת צורך משמעותי לקוטל עשבים דור שני בעלי מנגנון פעילות חדשני.


תוכנית קוטלי העשבים של חטיבת האג-כימיה של חברת אבוג'ן התבססה על שימוש בפלטפורמת ה-CPB. תהליכי הגילוי והאופטימיזציה של המולקולות הכימיות בוחנים מגוון של שיקולי מוצר, ביניהם רבדים שונים של כדאיות כלכלית ופרופיל בטיחות הנדרש כיום לפי הסטנדרטים החדשים.


כפי שהחברה דיווחה בעבר, משפחות כימיקלים אלו נבדקו כבר בניסויי מעבדה ובחממות ונצפתה פעילות חיובית של קטילת עשבים. היום, אבוג'ן מודיעה כי משפחות כימיקלים אלו הראו קישור לחלבוני המטרה החדשים, אשר מיצגים מנגנון פעילות חדש. חשוב לציין כי חלבוני המטרה שנבחרו אינם קיימים בבני אדם ולכן משפחות הכימיה הללו הן בעלות פוטנציאל בטיחות גבוה.


השלבים הבאים בתהליך הפיתוח כוללים אופטימיזציה של משפחות הכימיקלים במטרה לשפר את תוצאות היעילות בקטילת עשבים בניסויי חממה, לקראת השגת יעילות ברמה מסחרית, ואז ניתן יהיה לעבור לולידציה בניסויי שדה.

ערן קוסובר, סמנכ"ל בכיר ומנהל כללי של חטיבת האג-כימיה ציין:" אנחנו מאוד נרגשים מההישג שהודענו עליו היום, מאחר ומעל ל-30 שנה לא מוסחר קוטל עשבים המבוסס על מנגנון פעילות חדש. אנו כעת נעים במהירות בפיתוח מוצר המיועד להתמודד עם אחד הקשיים העיקריים של שוק זה - עלייה בעמידות עשבים לקוטלי העשבים הקיימים."

עופר חביב מנכ"ל ונשיא אבוג'ן ציין: " אנו מרוצים מההתקדמות העקבית של חטיבת הכימיה, אשר נוסדה בשנת 2014, שהשיגה אבן דרך נוספת עליה הודענו היום, הוכחת קישור ביולוגית של הכימיקליים שנתגלו על ידי אבוג'ן לחלבוני המטרה החדשים. התקדמות עקבית זו התאפשרה בזכות השימוש בפלטפורמת ה-CPB הייחודית שלנו. אנו מאמינים כי היכולות הייחודיות של החטיבה מובילות לפיתוח קוטלי עשבים יעילים מהדור הבא, עם פרופיל בטיחות גבוה."

אודות אבוג'ן (NASDAQ,TASE: EVGN)
אבוג'ן הינה חברת ביוטכנולוגיה מובילה המפתחת מוצרים חדשניים לשווקים מרכזיים במדעי החיים דרך פלטפורמה טכנולוגית ייחודית הממנפת הבנה מדעית וטכנולוגיות מחשוביות. הפלטפורמה משמשת לפיתוח מוצרים חדשניים בתחומי האג-כימיה, אג-ביולוגיה ואג-זרעים (GM and non GM), ועל ידי שתי חברות בנות, אבופיול, הממוקדת בזרעי קיקיון וביומיקה, הממוקדת במיקרוביום האנושי. באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות החקלאות המובילות בעולם ביניהן: BASF, Corteva, Bayer, ICL, אבוג'ן העבירה רישיונות לגנים, מולקולות ומיקרובים לשותפיה תחת הסכמים נושאי תשלומי אבני דרך ותמלוגים. לפרטים נוספים: www.evogene.com.


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il