TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אייל מליס פורש מתפקידו כיו"ר איגוד השיווק הישראלי


תלמה בירו ואייל מליס
לאחר עשר שנים בהנהלת איגוד השיווק הישראלי, מתוכן שבע וחצי שנים כיושב ראש האיגוד, הודיע מנכ"ל תנובה אייל מליס למנכ"ל איגוד השיווק הישראלי, תלמה בירו, על החלטתו לסיים את תפקידו

מליס חתום על הצלחות רבות ומגוונות של האיגוד ועל ביסוסו כמותג המזוהה עם קהילת השיווק הרחבה והמקצועית בישראל, וכגוף המקדם את מקצוע השיווק כמקצוע מוביל בעולם העסקים הישראלי.

במסגרת תפקידו כיו"ר האיגוד, היה מליס מעורב במיצוב כנס השיווק השנתי כאירוע המרכזי של תעשיית השיווק בישראל ובמינוף המכללה לשיווק של האיגוד ומיקוד הקורסים המועברים בה.

בתקופתו גדל משמעותית מספר חברי האיגוד וגדלה מעורבות החברים באיגוד. בצד תרומתו להשבחת תחרות האפי, מליס אף קידם במהלך הקדנציה שלו 2 תחרויות חדשות של האיגוד- תחרות "ההשקה המנצחת"- במסגרתה מציינת לשבח ועדת החדשנות של האיגוד את ההשקות המוצלחות במשק ומעניקה לחברה הזוכה את "פרס ההשקה המנצחת" ותחרות "הבוסטר"- במסגרתה בוחר צוות שופטים שכולל בכירים בתחום השיווק והדיגיטל את המהלך הדיגיטלי המצטיין, על פי קריטריונים שנבחרו. כל זאת במקביל לכהונתו כמשנה למנכ"ל ולאחר מכן כמנכ"ל חברת "תנובה".

מליס מסביר את הפרישה, בתפקידו המאתגר ורב המשימות כמנכ"ל חברת "תנובה", תפקיד אשר לצערו אינו מותיר בידיו זמן בעת הזאת, ואינו מאפשר לו את ההתגייסות לפעילות ציבורית וקידום סדר היום של איגוד השיווק ,כפי שהוא מאמין שנדרש מי"ור האיגוד.

לתפקיד היו"ר הזמני של איגוד השיווק (עד לקיום בחירות לתפקיד היו"ר הקבוע בעוד כ- 3 חודשים) יכנס רונן בר שלום בכיר חברי הנהלת האיגוד, שמכהן כמנכ"ל כתר פלסטיק ישראל ומשמש כחבר בהנהלת האיגוד מזה כ4 שנים.

תלמה בירו, מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי: "הייתה לי זכות גדולה לעבוד עם אייל כיושב ראש האיגוד בשבע וחצי השנים האחרונות. הוא היה לי מורה ומדריך. תמיד קשוב ותמיד מנחה-דרך. לצד ענווה וצניעות שלא נראים כמותם במחוזותינו, ידע אייל לקבל את ההחלטות הנכונות בזמן הנכון ולהנהיג את הנהלת האיגוד ביד רמה ובנועם הליכות.


בשם כל חברי איגוד השיווק ובשם הנהלת האיגוד אני מבקשת להודות לאייל, ומאחלת לנו שגם בהמשך יעמוד בראש האיגוד מנהל איכותי, ערכי, ובעל שיעור קומה כמו אייל מליס".

אייל מליס: "אני מציין בסיפוק רב עשר שנים של עשייה נמרצת באיגוד, הן כחבר הנהלה והן כיו"ר ושמח להיווכח כי האיגוד ביסס את מעמדו כבית המקצועי של קהילת השיווק בישראל. אני מברך על הבחירה ברונן בר שלום, מנכ"ל כתר פלסטיק ישראל כיו"ר הזמני של האיגוד, ומאחל לו בהצלחה רבה בתפקידו. אין בליבי ספק כי המלאכה הטובה תמשיך להיעשות על ידי תלמה ורונן. אני מודה לחבריי בהנהלת האיגוד על האמון ועל התמיכה ומבקש להודות עמוקות לתלמה בירו האחת והיחידה ולצוות האיגוד המסור על התקופה המשותפת והעשייה הפורייה. אני מאחל לכולכם הצלחה וסיפוק ושתמשיכו להעלות על נס את מקומו של האיגוד בקביעת סדר היום של עולם השיווק בישראל".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il