TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

mPrest נכנסת לשוק האירופאי ותציג טכנולוגיות לניהול אנרגיה בתערוכת CIGRE פריז 2018 הנפתחת מחר


mPrest
mPrest מביאה לשוק האירופאי את טכנולוגיית IOT בתחום ניהול תשתיות סביבה ואנרגיה ירוקה

mPrest, מפתחת מערכת השליטה והבקרה של כיפת ברזל, ממשיכה להרחיב את פעילותה בשוק האזרחי האירופאי ובימים הקרובים תציג את הטכנולוגיה שפיתחה בתחום ניטור המשימה, בקרת נתונים ושימוש במערכות big data עבור תעשיית ה IoT.


ההכרזה הרשמית של mPrest תתקיים בכנס 2018 CIGRE המתקיים בימים הקרובים (27-31/8) בפריז. בדוכן 350 בתערוכה. התערוכה סוחפת אליה אלפי מבקרים מתחום תעשיית החשמל ברחבי אירופה.
, mPrest מציגה בתערוכה את הרשת המודרנית של מערכות יישומים מבוססת תוכנה לניהול משאבי אנרגיה (mDERMS), ניהול בריאות ואחזקת נכסים, URD , תחזוקת אופטימיזציה, וניהול אירועים קריטיים. בין המוצרים אותם תציג בתערוכה נכללים מגוון מוצרים טכנולוגיים מתקדמים ומהפכניים בתפיסתם בהם:
• mDERMS, מערכת לניהול אנרגיה מבוזרת, המהווה מהפכה משמעותית באופן חלוקת כוח השירות וניהול רשתות חשמל.


• בקרת וולט / VAr - כאשר DERs מתחדשים בפריסה רחבה יותר, הדבר יוצר בעיות יציבות ואמינות עבור מפעילי מערכת ההפצה. mPrest באמצעות הטכנולוגיה שלה מאפשרת תוך שימוש ביכולת מוכחת לנהל מערכי ניהול אנרגיה בהיקפים משמעותיים. .


• Asset Health Management, מערכת המספקת ניטור בזמן אמת, ניתוח ותחזוקת חיזוי מדויקת לנכסים קריטיים.


• URD כבלים צי תחזוקת אופטימיזציה, מקטין עלויות ומשפר את אמינות הכבלים URD צי באמצעות ניתוח נתונים גדול ואלגוריתמים מונעים AI.


• ניהול אירועים מרכזיים, מאפשר לכלי עזר להיות מוכנים טוב יותר לאסונות טבע, ליצור תוכניות אופטימליות של דה-אנרג'יזציה ותיקון, ולנהל את האירועים בזמן אמת כדי להאיץ את זמני ההחלמה וחזרה לשגרה תוך צמצום עלויות.


התעשייה הגלובלית עומדת בפני אתגרים הולכים וגדלים כאשר הצרכנים ומוצרי הצריכה הופכים מחוברים יותר ויותר תלויים בטכנולוגיית IoT. מעבר לאתגרים של שילוב טכנולוגיה חדשה בתשתיות קיימות, השירותים חייבים להתאים גם כדי לשלב בצורה מיטבית מקורות אנרגיה מתחדשים - כגון אנרגיית רוח ואנרגיה סולארית - לרשתות קיימות. mPrest מספקת שירותים עם "מערכת של מערכות" כדי לשלב, לנתח ואפילו לייצר רווחים בעבודה משותפת.


"שוק כלי השירות האירופיים הוא שוק צומח קדימה, צומח במהירות, עם צרכנים מתוחכמים שדורשים אנרגיה חכמה יותר, ירוקה יותר", אמר רון הלפרן, סמנכ"ל מסחר ב- mPrest. "אירופה תמיד מיהרה לאמץ משאבי אנרגיה חלופיים ולשלב טכנולוגיות מתקדמות להוכחת העתיד בתעשיית השירותים, ו- mPrest מקווה להוות גורם משמעותי בשוק הטרנספורמציה של השוק האירופי, כפי שאנו כבר בשווקים גלובליים אחרים.


הפיתוחים שלנו מבוססים על מערכת של מערכת ויישומי רשת מודרניים, אשר רבים מהם יוצגו בתערוכה בפריז. אנו מציגים את הדור הבא של IoE (אינטרנט של אנרגיה) יישומים עבור שירותים ".
במסגרת השקת הפעילות בשוק האירופי, mPrest תתמקד בפיתוח שותפויות אסטרטגיות עם שותפים ושירותים עיקריים, כדי להשיג מודלים עסקיים חדשניים תוך תמיכה באנרגיה מתחדשת.

אודות mPrest:
mPrest מפתחת מערכת השליטה והבקרה של כיפת ברזל, היא ספקית עולמית של מערכות ניטור קריטי, בקרה ותוכנות ניתוח נתונים גדולות. מינוף כוחו של IoT תעשייתי. mPrest מהווה אינטרגרטור מוכח של "מערכת של מערכות" פתרונות הניהול החדשניים של החברה נפרסו ביישומי הדור הבא עבור ספקי שירותי תקשורת, אינטגרטורים של מערכות, ערים חכמות וכן יישומים של IoE (אינטרנט של אנרגיה) עבור שירותי חשמל, הגנה ו- HLS ברחבי העולם.
לקבלת מידע נוסף www.mprest.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il