TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איילון אחזקות מציגה רווח נקי של כ 47.3 מיליון ש"ח בחציון הראשון של השנה לעומת 25.3 מיליון ש"ח בחציון הראשון אשתקד


איילון
ברבעון השני של השנה הרווח הנקי היה 29.5 מיליון ש"ח לעומת 10.6 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד

עיון בדוחות איילון אחזקות מעלה המשך המהפך החיובי והמשך צמיחה בפעילויות מרכזיות של חברת הבת איילון ביטוח ובעיקר בתחומי החיים והבריאות:
ביטוח חיים – צמיחה של 9% ורווח של 7.4 מיליון ש"ח
לעומת הפסד של כ-14.4 מיליון ש"ח בחציון המקביל אשתקד
ביטוחי בריאות – צמיחה של 13% ורווח של כ-8.4 מיליון ש"ח
לעומת הפסד של כ-8.2 מיליון ש"ח אשתקד

הרווח הנקי של איילון אחזקות בחציון הראשון של 2018 הגיע לכדי 47.3 מיליון ש"ח לעומת 25.3 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השני של השנה הרווח הנקי היה 29.5 מיליון ש"ח לעומת 10.6 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. עיון בדוחות איילון אחזקות מעלה המשך המהפך החיובי והמשך צמיחה בפעילויות מרכזיות של חברת הבת איילון ביטוח ובעיקר בתחומי החיים והבריאות :
הפעילות בענף ביטוחי חיים – עברה מהפסד של כ-14.4 מיליון ש"ח במחצית הראשונה של 2017 לרווח של 7.4 מיליון ש"ח במחצית שנה, זאת עם צמיחה של 9% בהיקף הפרמיות שהורווחו, לכדי 324.3 מיליון ש"ח. בעוד שחברות הביטוח הגדולות שפירסמו עד כה את דוחותיהן רשמו תוספת מהותית לרווח בשל השינוי בעקום הריבית, איילון היא בעלת תיק בטוח חיים קטן ולכן כמעט ולא נהנתה מעליית סביבת הריבית. ביום 1 ביולי 2018 הושלמה עסקת פסגות אשר במסגרתה רכשה החברה את הפעילות הביטוחית של פסגות חברה לביטוח וזאת בתמורה לכ 30 מיליון ₪. תוצאות העסקה יבואו לידי ביטוי בדוחות החברה החל מהרבעון השלישי של השנה.


מהפך חל גם בתוצאות החברה בענף ביטוחי הבריאות – מהפסד של כ-8.2 מיליון ש"ח במחצית השנה הראשונה של 2017 החברה עברה לרווח של כ-8.4 מיליון ש"ח במחצית הראשונה של 2018 וצמיחה של 13% בפרמיות שהורווחו לכדי 233.7 מיליון ש"ח.


בתחום בטוח כללי הפרמיות שהורווחו בתקופת הדוח הסתכמו לכדי 949 מיליון ש"ח, בדומה לתקופה אשתקד וזאת במקביל להליך מתמשך של טיוב התיק בהתאמה לתכנית האסטרטגית של החברה והמעבר מביטוח קולקטיבים הפסדיים לביטוחי פרט.


הרווח של איילון בענף ביטוח כללי הסתכם בתקופת הדוח לכדי 29 מיליון ש"ח לעומת 77 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, שכלל אז גם הכנסה חד פעמית בסך 15 מיליון ש"ח מהסדר פשרה בגין תביעה נגזרת. הקיטון ברווחיות נובע בעיקר מירידה במרווח הפיננסי: קיטון בהכנסות מהשקעות בשוק ההון ועליה במדד והשינוי בשער החליפין של הדולר, שהגדיל את הוצאות המימון של החברה. בנוסף החברה הקטינה את שיעור ריבית ההיוון בחבויות דבר שגרם לעלייה בעתודות אלו .


ה L\R בתקופת הדוח בענף רכב רכוש השתפר לכ- 77% בהשוואה לכ- 83% בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הכולל של איילון ביטוח בחציון הראשון של השנה הסתכם בכ- 28.7 מיליון ₪ לעומת 32 מיליון ₪ אשתקד ברבעון השני של 2018. הרווח הכולל הינו כ- 12.9 מיליון ₪ לעומת 12.8 מיליון ₪ רבעון אשתקד. התשואה על ההון במונחים שנתיים הינה 9.4% וסך הפרמיות שהורווחו בתקופת הדוח גדלו בכ- 3.6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והסתכמו בכ- 1.5 מיליארד ש"ח.


לחברה עודף הון של 173% בתקופה הפריסה, מעל ההון הנדרש ע"פ משטר ההון העדכני של סולבנסי 2 על בסיס דוח כספי 2016.
יו"ר דירקטוריון איילון אחזקות, שלמה גרופמן, מסכם את החציון באומרו: "האסטרטגיה אותה הציב הדירקטוריון לפני כשנה מתממשת בכל תחומי פעילות איילון אחזקות, בכל חברות הקבוצה. זרוע הביטוח מציגה נתונים מהם ניכר בבירור כי החברה בצמיחה בביסוס הפעילות בתחומי הבריאות והחיים והמשך התחזקות בביטוח כללי. נמשיך לעמוד ביעדים אשר הצבנו לפני המוסדיים וכלל המשקיעים בהנפקה שהתקיימה בחודש מרץ, בה גייסה איילון אחזקות 100 מיליון ש"ח באקוויטי ו-67 מיליון ש"ח באגרות חוב, בריבית אטרקטיבית של 3.55%. כידוע, אחת ממטרות ההנפקה הייתה השקעה בנכסים נדל"ניים מניבים ובהתאם לכך פועלת החברה באופן אקטיבי גם לקראת מימוש יעד זה".

מנכ"ל איילון, אריק יוגב, מציין כי "עם השלמת הפעולות שננקטו לייצוב החברה והמעבר ליישום האסטרטגיה לצמיחה עסקית מוטת רווח, ניכר כי העמידה ביעדים שהחברה הציבה לעצמה כגון צמצום עד כדי הפסקת מכירות של מוצרים שאינם רווחיים, טיוב תיק הלקוחות, מהלכי שימור תיק רווחי, עידוד סוכנים איכותיים למעבר למודלים חדשניים של עמלות ועוד, אפשרו את השיפור המהותי בתוצאות העסקיות של החברה. הצמיחה בתחומי הבריאות והחיים מבטיחה, ביחד עם תחום הליבה של הביטוח הכללי, בסיס יציב ואיתן לאיילון ביטוח להמשך הצמיחה מוטת הרווחיות שלה", יוגב מציין כי "זה רבעון שלישי ברציפות שהחברה משפרת את שביעות רצון לקוחותיה במדדי השירות השונים, וכי עם השלמת טיוב המערכות הטכנולוגיות באגפי החברה וההטמעה של הכלים הדיגיטליים שפותחו בחברה, יושלם המהפך החיוני גם בתחום חשוב זה".
לקבוצת איילון אחזקות נכסים בשווי 12,049 מיליארד ש"ח, ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של החברה הינו 673 מיליון ש"ח (ליום 30.06.18). שווי השוק של החברה (ליום 21.8.18) הגיע לסך של 412 מיליון ש"ח.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il