TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Huawei מארגנת מחדש את מערך השירות בישראל


Huawei
חותמת על הסכם יבוא עם חברות * חברת CPM תשמש כנותנת השירות הבלעדית בישראל * החברה מתחייבת על חידוש מלאי חלפים ואביזרים בכל הארץ
ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי (Huawei) מודיעה הבוקר (ו') על ארגון מחדש של מערך השירות, השיווק והמכירות שלה בישראל. כבר בימים הקרובים תציע החברה לרכישה ביבוא רשמי את מכשיריה המתקדמים ביותר, ביניהם גם מכשיר הדגל ה- P20 וה- P20 פרו. בנוסף, מציעה שירות תיקונים וחלפים בישראל.

הבוקר מכריזה החברה על מינויין של מספר חברות כיבואניות בלעדיות בישראל, ביניהן החברות באג, רונלייט, KSP ונמצאת במגעים מתקדמים עם חברות הסלולאר פלאפון, פרטנר, סלקום והוט מובייל ואחרות. החברה צפויה להכריז על יבואניות רשמיות במהלך השבועות הקרובים.

בנוסף, מודיעה החברה על בחירתה בחברת CPM כנותנת השירות הרשמית של וואווי בישראל, והתחייבה על חידוש מלאי חלפים ואביזרים בכל נקודות התיקון והמכירה הרשמיות וכן במעבדות התיקונים של חברות הסלולאר בארץ.

לדברי חוזה גאנג, מנכ"ל Huawei בישראל, יוון, וקפריסין: "חברת וואווי שמה בראש מעיניה את שביעות רצונם של לקוחותיה. על מנת לספק את השירות הטוב, המהיר והיעיל ביותר ללקוחותינו בישראל, ביצענו ארגון מחדש של פריסת החברה והאופרציה וחתמנו על הסכמי שירות ומכירות חדשים. בנוסף, דאגנו לחידוש מלאי חלפים ואביזרים בכל נקודות המכירה הרשמיות וכן במעבדות התיקונים של חברות הסלולאר בארץ".

אודות Huawei

חברת Huawei היא ספקית עולמית מובילה של פתרונות וציוד תשתית לרשתות הסלולר (ICT). בשנת 2009 החלה לייצר גם מכשירי סלולר הנושאים את שם המותג וכיום היא עומדת מאחורי פתרונות הקצה המתקדמים ביותר בשוק, סמארטפונים, שעונים חכמים, רשתות תקשורת, רשתות ארגוניות, התקנים ומחשוב ענן. וואווי מדורגת במקום הראשון בעולם בתחום התשתיות הסלולריות ובמקום השלישי בתחום מכירת מכשירים סלולריים בעולם עם הכנסות של 60 מיליארד דולר בשנה. וואווי משווקת מוצריה ושירותיה בלמעלה מ- 170 מדינות ואזורים, המשרתים למעלה משליש מאוכלוסיית העולם. החברה מעסיקה למעלה מ- 170 אלף עובדים ובכך מסייעת בבניית עולם טוב יותר.
המותג וואווי פרץ לראשונה בישראל בשנת 2015 עם השקתו בארץ של המכשיר Huawei P8. ביוני 2018, החזיקה וואווי בנתח שוק של כ- 3.9% משוק המובייל בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il