TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הסייבר SafeBreach מרחיבה את יכולות פלטפורמת הסימולציות לפריצות ומתקפות סייבר


גיא בז'רנו, מייסד משותף ומנכ"ל SafeBreach
היכולות החדשות מרחיבות את ההגנה מפני תקיפות החל מהאימייל ועד לנקודת הקצה כמו כן מתווספת לפלטפורמה יכולות תיקון, תמיכה מתקדמות ודירוג סיכונים

חברת הסייבר ואבטחת המידע SafeBreach, המובילה את תחום הסימולציות של פריצות ותקיפות סייבר (BAS), מודיעה היום על שדרוג חדש ומשמעותי של הפלטפורמה, אשר מרחיב את היכולות של מערכת אבטחת המידע הטובה מסוגה, על ידי סוגים חדשים של סימולציות תקיפה שמשפרות את השליטה במערך האבטחה, ובתוספת של מערך מבוסס לקביעת סדרי העדיפויות לטיפול בסיכונים עבור מקבלי החלטות בארגון. כמו כן כולל השדרוג אינטגרציות חדשות המאיצות את התיקונים הנדרשים בעקבות התקיפה. בימים אלה עוסקת החברה בפיתוח הדור הבא של המוצר ומגייסת עובדים בתחומי ניהול מוצר, csutomer success ו-R&D.

הפלטפורמה הטכנולוגית החלוצית של SafeBreach, אשר כבר כיום מסוגלת לערוך סימולציות של יותר מ-3,600 שיטות תקיפה, מרחיבה בעקבות השדרוג החדש את יכולות הסימולציה שלה עוד יותר ומכסה בכך את כל "שרשרת ההרג" של תקיפות סייבר, משלב ההדבקה באימייל ועד לנקודת היעד בקצה, כולל כל השלבים בדרך. לצורך זה משתפת SafeBreach פעולה עם חברת הסייבר הישראלית Demisto – שפיתחה מערכת אשר משמשת כפלטפורמה לניהול אירוע, תכנון ההתמודדות איתו והפעלת מוצרי הגנה בארגון – הכל על מנת להגיב בצורה מהירה ואוטומטית לטיפול בו.
השדרוג החדש מגיע לאחר שהחברה השלימה לאחרונה סבב גיוס חדש וקיבלה אישור פטנט על מערכת לסימולציות תקיפה בארה"ב.

"כיום יש לנו את סט הסימולציות המקיף ביותר לפריצות ומתקפות סייבר לאורך כל שרשרת ההרג – מאימייל ועד לנקודת הקצה" אמר גיא בז'רנו, מייסד משותף ומנכ"ל SafeBreach והוסיף, "בעוד שסימולציות מתמשכות של מתקפות הן חלק קריטי מכל פתרון בתחום ה-BAS, היכולת להוביל לתוצאות מעשיות היא תמיד המטרה האמיתית – מהתקשורת עם השדרה הניהולית, דרך יכולת הערכת סיכונים, ועד לשליטה בוואלידציה ובטכנולוגיה, בהשקעות ובתיקון הפרצות. שדרוג הפלטפורמה החדשה שביצענו מרחיב את כל אחד מהתחומים הללו, כך שהלקוחות יכולים להבטיח כי הצוותים, הכלים והתקציבים שלהם זוכים להגנה המרבית".

SafeBreach מספקת לצוותי האבטחה בארגונים את היכולת לספק באופן בטוח וואלידציה למידת השליטה שלהם במערך האבטחה כנגד אלפי מתקפות שקיימות בעולם האמיתי. שלא כמו בבדיקות חדירה או באירועים הדורשים מעורבות של "צוות אדום", הפלטפורמה של SafeBreach נותנת ולידציה מתמשכת למערך השליטה באבטחה, תוך שימוש ביותר מ-3,600 שיטות פריצה מקיפות של האקרים מבלי לסכן או להתערב בפעילות של המשתמש, המידע או המערכת. צוותי האבטחה יכולים לגלות ולטפל ב"חורים" או פערים שמתגלים במערך האבטחה ברשת שלהם, בענן או בנקודות הקצה.

SafeBreach מתאימה ומנתחת את התוצאות של כל תרחיש פריצה, תוך שהיא מספקת הדמיות ויזואליות וניתוח מפורט של שרשרת ההרג וממליצה על דרכי הפעולה הפרו-אקטיביות ומהם הצעדים הנדרשים לתיקון, על מנת לשפר את רמת האבטחה בסביבת הארגון. היכולות החדשות שנוספו בשדרוג מקדמות את הפלטפורמה של SafeBreach בנושאים אלה:

סימולציות מתקדמות בתחום הפריצות לאימייל ותוכנות הכופרה - הפלטפורמה מרחיבה את סימולציות החדירה וההסתננות של מתקפות המבוססות על האימייל. כתוצאה, ארגונים יכולים לזהות יותר תצורות חריגות או "חורים" במערך השליטה על אבטחת האימיילים.


כלים לקבלת החלטת ברמת הדריקטוריון – שכבה חדשה של ניתוח דאטה מוטמעת כעת במערך האבטחה הקיים וכוללת וויזואליה ההולמת את הרמה הנדרשת לקבלת החלטות בדירקטוריון החברה. היכולות החדשות כוללות יכולת הערכת סיכונים מידית כנגד מתקפות ידועות, כמו כן כלי לדירוג הסיכון במבט אחד וסטטוס של אבטחת הנכסים הקריטיים לצורך תקשורת עם ההנלה הבכירה בחברה.
הרחבת התמיכה בתיקונים – שיתוף פעולה חדש בתחום האינטגרציה עם חברת Demisto מקדם עוד יותר את יכולות התיקון המאובטח האוטומטי. שת"פ זה מתווסף ליכולות לביצוע תיקונים אינטגרטיביים הן באמצעים אוטומטיים והן באמצעות תיקונים מתוזמנים מראש.

אודות החברה
SafeBreach הוקמה בשנת 2014 על ידי גיא בז'רנו, מנכ"ל החברה ובעל ניסיון של למעלה מ 20 שנה כ CISO בחברות ציבוריות. ואיציק קוטלר, ה- CTO - חוקר אבטחת מידע בעל שם בינלאומי ובוגר יחידת 8200. החברה מובילה את התחום הצומח של סימולציות פריצה ומתקפה. הפלטפורמה של החברה מספקת לארגונים את נקודת המבט של ההאקרים ובכך מעניקה להם יכולת לצפות את המתקפות וכמו כן להוציא את המקסימום מהמערכות הקיימות.


החברה מבצעת באופן אוטומטי מתודות של פריצה ומתקפה מה- Hacker’s Playbook™ החוקרת את סוגי המתקפות מדאטה אמיתי שנאסף באופן שוטף. מטה החברה יושב בקליפורניה והיא גייסה הון מ Sequoia Capital Deutsche Telekom Capital Partners, Draper Nexus, Hewlett Packard Pathfinder, PayPal i ושלמה קרמר. החברה נכנסה לרשימת 2016 SINET16 Innovator וכפיינליסטית ב RSA 2016 Innovation Sandbox and BlackHat Most Innovative Startup.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il