TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עסקת המיזוג עם חברת CannAssure מקבוצת סולבר – לאישור האסיפה הכללית של בעלי מניות דירקט קפיטל


Cannassure
יו"ר דירקטוריון CannAssure, ניר פלס: "אנו רואים במיזוג שלב מהותי בהתפתחות החברה והפיכתה לחברה מובילה בעולם הקנאביס הרפואי"

אמש (יום ג') פירסמה דירקט קפיטל אינווסטמנטס בע"מ , זימון אסיפה מיוחדת לאישור עסקת המיזוג בדרך של החלפת מניות, עם חברת CannAssure, הפועלת בתחום של מחקר ופיתוח, גידול, ייצור ועיבוד, אחסון והפצה של מוצרי קנאביס. זימון האסיפה בא לאחר שהדירקטוריון אישר פה אחד את העסקה .


מהדוחות הכספיים של שתי החברות ליום 30.6.2018 עולה כי בעקבות המיזוג יעמוד הונה העצמי של החברה הממוזגת על כ – 25 מליון ש"ח, ממנו כ- 90% במזומן נזיל לצרכי הפעילות העסקית.
ככל שתושלם עסקת המיזוג, בעלי המניות של CannAssure יחזיקו בכ- 74.99% מהון המניות של דירקט קפיטל, כאשר בעלת השליטה, Solbar Food Technologies , העניקה למנהלי CannAssure ולהדסה מדיקל את האפשרות לרכוש חלק ממניות החברה.


קבוצת CannAssure מוערכת על ידי פאהן קנה בשווי של כ- 67 מיליון ש"ח.
כאמור, הסכם המיזוג כפוף לאישור האסיפה הכללית של בעלי מניות דירקט קפיטל אשר צפויה להתקיים בעוד כחודש וחצי לערך.


יו"ר דירקטוריון CannAssure, ניר פלס: "אנו רואים במיזוג שלב מהותי בהתפתחות החברה והפיכתה לחברה מובילה בעולם הקנאביס הרפואי".

רקע על CannAssure
חברת CannAssure מקבוצת Solbar Food Technologies, הוקמה במטרה להיות יצרן עולמי מוביל של שמני קנאביס הדירים ויציבים וחומרי גלם פרמצבטיים בתנאי GMP ((Good manufacturing practice לשוק הקנאביס הרפואי בכלל, ובין היתר, לתעשיית התרופות, בין היתר, בהתבסס על גידול Indoor בתוך מתקן תעשייתי קיים, תשתיות גז טבעי, ותשתיות חשמל תעשייתי מוזל. החברה מחזיקה בארבעה אישורים ראשוניים זמניים לריבוי, גידול, ייצור, הפצה ואחסון.


CannAssure מתבססת על מאות שנות אדם של יכולת ייצור תעשייתי, ידע מתקדם והנדסת תהליך של קבוצת Solbar, מובילת שוק בישראל ביצור שמן לתעשיית המזון, המבוסס על מיצוי של פולי סויה וחלבון להזנת בעלי חיים.


עד היום גייסה CannAssure 18 מיליון ש"ח מ - Solbar, וכן התקשרה בהסכם עם חברת הדסה מדיקל (1986) בע"מ, לשיווק והפצת מוצרי החברה תחת המותג של הדסה מדיקל בארץ ובעולם.


כמו כן החברה החלה לבצע מחקר בשיטות מיצוי של קנאביס במעבדת Solbar, אשר אושרה ע"י יק"ר בתקן IMC-GSP. המחקר כאמור אף קיבל אישור מימון של רשות החדשנות (המדען הראשי). מטרת המחקר הינה פיתוח טכנולוגיות חדשות על מנת לצאת לשוק עם מוצר מיצוי קנאביס הדיר ובטוח לשימוש תוך השגת יעילות מרבית בייצור.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il