TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינטר תעשיות – מגמת השיפור נמשכת ברבעון השני ובמחצית הראשונה של 2018


אינטר תעשיות
גידול דו ספרתי בשעורי הרווחיות הגולמית התפעולית והנקיה

אינטר תעשיות סיימה את הרבעון השני של שנת 2018 במכירות של כ-80.4 מיליון שקל לעומת מכירות של כ-84.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. למרות הירידה במכירות שנבעה מבחירה סלקטיבית של פרוייקטים, הרווח הגולמי עלה לכ-15.3 מיליון שקל (כ-19.1% מהיקף המכירות) ברבעון השני השנה בהשוואה לכ-13.4 מיליון שקל (כ-16% מהיקף המכירות) ברבעון השני של 2017, שיפור של כ-14%.

הרווח התפעולי הסתכם בכ-2.9 מיליון שקל לעומת רווח של כ- 2.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-15%. הרווח הנקי הסתכם בכ-1.4 מיליון שקל לעומת רווח של כ- 1.1 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2018, גידול של כ- 27%.

בששת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ההכנסות בכ-164.6 מיליון שקל לעומת כ-176.7 מיליון שקל. הרווח הגולמי הסתכם בכ-28.7 מיליון שקל בהשוואה לרווח גולמי של כ-24.8 בחציון הראשון של 2017. הרווח התפעולי הסתכם בכ-5.3 מיליון שקל לעומת כ-1.8 מיליון שקל, שיפור ניכר של ככמעט פי שלושה. הרווח הנקי בחציון הראשון הסתכם בכ-2.7 מיליון שקל לעומת רווח של כ-0.46 מיליון שקל אשתקד.

מגזר הפרוייקטים סיים את הרבעון השני של השנה בהכנסות של כ-64 מיליון שקל ועם תרומה מגזרית של כ-1.6 מיליון שקל לעומת הכנסות של כ-69 מיליון שקל ורווח מגזרי של כ- 1.8 מיליון שקל. מגזר הסחר סיים את הרבעון בהכנסות של כ-16.7 מיליון שקל ובתרומה מגזרית של כ-1.3 מיליון שקל בהשוואה להכנסות של כ-17.4 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד ורווח מגזרי של כ-0.7 מיליון שקל.

אריה קורוטקין, מנכ"ל החברה אומר: "הרבעון השני של השנה ממשיך את המגמה החיובית של הרבעון הראשון תוך שימת דגש על שיפור כל מדדי הרווחיות אפילו במחיר קיטון מה בהכנסות. התוצאות משקפות את היעילות התפעולית של החברה ויחד עם גיוס ההון המוצלח בחודש יולי בהיקף של כ-26 מיליון שקל נוכל להאיץ את צמיחת החברה בין היתר באמצעות התמודדות בפרוייקטי תשתית גדולים."


אודות אינטר תעשיות:
אינטר תעשיות הינה קבוצת חברות תעשייתיות אשר פועלות בישראל ומחוץ לישראל בתכנון ויצור לוחות חשמל והקמת מערכות חשמל, מערכות אלקטרו- מכאניות וביצוע עבודות בהנדסה אזרחית. בנוסף הקבוצה מייבאת ומשווקת ציוד חשמל הכולל לוחות מתח גבוה, תאורה, תעלות והתקנים משולבים לחשמל ותקשורת.
הקבוצה עוסקת בתכנון וייצור לוחות חשמל, בתכנון והקמה של מערכות חשמל לתעשייה (במתח גבוה ונמוך), אוטומציה חשמלית, מערכות פיקוד ובקרה תחנות משנה, תחנות כח (מונעות גז, רוח או פוטו וולטאיות). פעילות הקבוצה בתחום פעילות זה מתבצעת באמצעות החברה ובאמצעות אינטר.בנוסף עוסקת הקבוצה בביצוע פרויקטים משולבים- חשמל, מיזוג אויר, אינסטלציה - עבור סקטור הבניה הציבורית (בנייני משרדים, וקניונים) וביצוע פרויקטים בהנדסה אזרחית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il