TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נובולוג- תוצאות הרבעון השני לשנת 2018


נובולוג
הרווח הגולמי צמח בכ- 26.4% והסתכם לכ- 20.1 מיליון ש"ח

גידול חד של כ- 31.6% ב-Adjusted EBITDA אשר הסתכם לכ-13.7 מיליון ש"ח

המחזור המנוהל עלה ברבעון בכ-8.4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכם בכ-1.2 מיליארד ש"ח

נובולוג, העוסקת במתן שירותים לוגיסטיים ואחרים בתחום הרפואי, פירסמה את דוחותיה לרבעון השני לשנת 2018.
המחזור המנוהל ברבעון הסתכם בכ- 1,170 מיליון ש"ח, עלייה של כ- 8.4% לעומת מחזור מנוהל של כ- 1,079 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.


הרווח הגולמי הסתכם ברבעון הראשון בכ- 20.1 מיליון ש"ח לעומת כ- 15.9 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול משמעותי של כ-26.4% הנובע בעיקרו מגידול במחזור המנוהל ומאיחוד התוצאות של חברת מדיקוויפ ודור


הרווח התפעולי הסתכם ברבעון בכ- 8.2 מיליון ש"ח בהשוואה לרווח תפעולי בסך של 7.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל, גידול של כ-4.3% הנובע מגידול במחזורי הפעילות , שקוזזו על ידי הוצאות בגין הגדלת יכולת האחסנה במחסן העורפי החדש של החברה וכן בשל גידול חד בהוצאות חשבונאיות בגין ההתחייבות לרכישת יתרת מניות החברות הבנות.


הרווח הנקי הסתכם ברבעון בכ- 6.0 מיליון ש"ח בהשוואה לרווח נקי של 5.7 ברבעון המקביל.
ה-Adjusted EBITDA הסתכם ברבעון בכ- 13.7 מיליון ש"ח לעומת כ- 10.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול חד של כ-31.6% הנובע בעיקרו מהגידול ברווח המנוהל, ממגוון המהלכים שהחברה מבצעת לרבות צעדי התייעלות ומאיחוד התוצאות הכספיות של מדיקוויפ ודור.

עירן טאוס, מנכ"ל נובולוג:
"אנו שבעי רצון מתוצאות הרבעון השני לשנת 2018, שהינן המשך למגמת השיפור שהצגנו ברבעונים הקודמים ואנו צופים כי מגמה זו תלווה אותנו גם ברבעונים הבאים. אנו עדים לשיפור וצמיחה בתוצאות תוך הצגת גידול במחזור המנוהל, ברווח הגולמי וב- Adjusted EBITDA וברווח הנקי בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.


אנו ממשיכים בתנופת העשייה האינטנסיבית בכל אפיקי הפעילות אשר באה לידי ביטוי בשיפור והגדלת פעילותן של חברות הבנות לצד איתור ופיתוח מנועי צמיחה חדשים. מהלכים אשר צפויים להבטיח את צמיחתה של נובולוג בשנים הבאות.


בהתאם לאסטרטגיה העסקית של הקבוצה, אנו ממשיכים לפעול להרחבת יכולותינו בתחום שירותים לחולים בסביבת הבית (Home Care), לרבות פעילות הפצה עד הבית, תחום אשר מתפתח וצומח בקצב מהיר בעולם ואשר מהווה מנוע צמיחה משמעותי של החברה לשנים הקרובות.


כמו כן, כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה, רכשנו ברבעון הקודם את חברת דור שירותים פרמצבטיים אשר באמצעותה באפשרותנו להרחיב את סל השירותים שאנו נותנים ללקוחותינו בתחום הפצת התרופות והחל מהרבעון הנוכחי אנו כוללים גם את תוצאותיה של דור בדוחות הכספיים.


לסיכום, ברבעון זה המשכנו לפעול במרץ בכל אזורי הפעילות במטרה לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו ועל מנת להמשיך ולבנות את התשתית להמשך הצמיחה גם בשנים הקרובות.

אודות נובולוג
נובולוג הוקמה בשנת 1966, והיא החברה הגדולה בישראל בתחום הפצת התרופות (Pharma logistics). החברה מפיצה מעל ל-10,000 מוצרים למעל ל-1,200 נקודות ברחבי הארץ ופועלת מול כל קופות החולים, בתי החולים, רשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים. בנוסף לפעילות ההפצה, החברה פועלת באמצעות ארבע חברות בנות: טרילוג ניסויים קליניים, המספקת לוגיסטיקה כוללת לתחום הניסויים הקליניים בישראל; מדיפלסט, הפועלת בתחום הסטריליזציה של מוצרים רפואיים, Care for life, העוסקת בשירותי תמיכה בחולים לשיפור אפקטיביות נטילת תרופות והשלמת טיפול ומדיקוויפ העוסקת באשפוז ביתי לחולים מונשמים ובמכירת ציוד. במהלך הרבעון הנוכחי רכשה החברה 70% ממניות חברת דור שירותים פרמצבטיים אשר הינה חברה מובילה בתחום שירותי רגולציה (רישום) של תרופות , אביזרים רפואיים ומוצרי בריאות אחרים בישראל.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il