TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אוברסיז מפרסמת את תוצאות הרבעון השני לשנת 2018


אוברסיז קומרס
ההכנסות ברבעון השני צמחו בכ-9.5% לעומת אשתקד לכ-83.1 מיליון ש"ח

ה-EBITDA בנטרול תוצאות תקופת ההרצה בפעילות גאנה, עלה בכ-4.4% והסתכם בכ-16.9 מיליון ש"ח
החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד בסך של 3 מיליון ש"ח. הדיבידנד יחולק ביום 12 בספטמבר 2018, למחזיקי מניות ביום 30 באוגוסט 2018


החברה מודיעה על תחילת הפעילות המסחרית בבית הקירור ובמסוף המכולות בגאנה
מוטי גליק, מנכ"ל אוברסיז, מסר: " אנו שמחים לסכם את הרבעון השני והמחצית לשנת 2018 עם שיפור במרבית הפרמטרים, תוך המשך פיתוח אפיקי צמיחה חדשים לטובת פיזור סיכוני פעילות. כפי שציינו בעבר, אוברסיז ממשיכה לשים דגש על צמיחה, הן אורגנית והן אסטרטגית, כאשר בתקופת הדוח דיווחנו על מספר שיתופי פעולה, רכישות ומיזוגים בתחום הלוגיסטיקה כדוגמת מכולנוע, (כפוף לתנאים מתלים) אקסלוט וליעד לוגיסטיקה אשר עשויות לתרום להשגת היעדים אותם הצבנו בפיתוח הפעילות הלוגיסטית כולל בתחום החומרים המסוכנים.


בתקופה זו החלה הפעילות המסחרית בבית הקירור בגאנה והחברה פועלת על מנת להגיע להסכמים עם לקוחות משמעותיים למתן שירותים לוגיסטיים במתקני החברה.
סמוך לפרסום הדוח, התקבל אישור הממונה על ההגבלים העסקיים בדבר רכישת מניות החברה על ידי אמיליה פיתוח, מקרן פימי ומחברת זאבי שינוע. אנו רוצים להודות לבעלי המניות, קרן פימי, חברת צים וחברת זאבי שינוע על תקופה נהדרת ופורייה, ליווי החברה לצמיחה ושיפור בהיבט העסקי, התפעולי והפיננסי. בהזדמנות זו אני רוצה לברך את קבוצת אמיליה פיתוח ואת מר עודד פלר מנכ"ל ובעלים של הקבוצה ולאחל שיתוף פעולה פורה בעתיד, תוך יצירת סינרגיה ומינוף פעילות הקבוצה כולה. אוברסיז תמשיך לפעול במרץ ליצור ערך מוסף לבעלי המניות גם בעתיד."


תוצאות החברה לרבעון השני לשנת 2018
סך ההכנסות ברבעון השני צמחו בכ-9.5% לכ-83.1 מיליון ש"ח, לעומת הכנסות של כ-75.9 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות נובע בעיקר מעלייה בהכנסות החברה מפעילות השירותים הלוגיסטיים הכוללים.


הכנסות ע"פ מגזרים
הכנסות מגזר מכולות מלאות (FCL) ברבעון השני הסתכמו ההכנסות בכ-37.8 מיליון ש"ח, עלייה של כ-2.4%, לעומת הכנסות של כ-36.9 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
הכנסות מגזר המכולות לריקון (LCL) ברבעון השני הסתכמו ההכנסות בכ-10.7 מיליון ש"ח, לעומת הכנסות של כ-11.1 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

הכנסות מגזר השירותים הלוגיסטיים הכוללים ברבעון השני הסתכמו ההכנסות בכ-34.7 מיליון ש"ח, עלייה של כ-24.8% לעומת הכנסות של כ-27.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.


סך הרווח הגולמי הסתכם ברבעון השני בכ-16.1 מיליון ש"ח, לעומת רווח גולמי של כ-17.9 מיליון ש"ח ברבעון המקביל. שעור הרווח הגולמי עומד על כ-19.4% (בנטרול גאנה עמד שיעור הרווח על כ-22.5%) ביחס לכ-21.8% ברבעון המקביל.


סך הרווח התפעולי ברבעון השני הסתכם בכ-9.2 מיליון ש"ח, לעומת רווח תפעולי של כ-11 מיליון ש"ח ברבעון המקביל. הקיטון ברבעון השני לשנת 2018 נבע כאמור מהפסד בתקופת ההרצה של בית הקירור בגאנה .


ה-EBITDA ברבעון השני של השנה הסתכם בכ-15.1 מיליון ש"ח, לעומת כ-16.2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. בנטרול הכרה בהפסד בגין תקופת ההרצה של בית הקירור בגאנה בסך כ-1.8 מיליון ש"ח, עלייה של 4.4%.


סך הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם בכ-6.7 מיליון ש"ח, עליה של כ-2.2%, לעומת רווח נקי של כ-6.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. בנטרול הכרה בהפסד בגין תקופת ההרצה של בית הקירור בגאנה (ראה הרחבה בסעיף רווח תפעולי) ברבעון הנוכחי, הרווח הנקי לרבעון השני עלה בכ-28.2% .

אודות אוברסיז קומרס
אוברסיז קומרס, הוקמה בשנות ה-60 והינה החברה הגדולה בישראל בתחום המסופים הרשויים, במסגרת שירותי הלוגיסטיקה הכוללים "מן הנמל עד המדף"‏. החברה מספקת שירותים לוגיסטיים רחבים בפיקוח המכס והיא בעלת פריסה ארצית רחבה בסמוך לנמלי ישראל במיקומים אסטרטגיים. אוברסיז פעילה בשלושה תחומים עיקריים: מגזר המכולות המלאות, מגזר מכולות לריקון ומגזר השירותים הלוגיסטיים הכוללים.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il